werkelijke prestaties (of specifieke verbruik) van een motor 2 tijd?

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
schaduw
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 171
Inschrijving: 13/04/08, 15:16
x 2

Re: Echte efficiëntie (of specifiek verbruik) van een 2-motortijd?




par schaduw » 26/10/16, 22:18

Om verder te gaan: mijn voorkeur is om vele redenen altijd de tweetakt geweest (deze bestaat in diesel), de eerste en niet de minste het aantal bewegende delen, de eenvoud ervan voor veel mensen, het heeft een enorm voordeel in termen van gewicht en prestaties en veel beter dan
4-takt (verhouding gewicht/vermogen) en de lijst met deze talrijke voordelen is bekend bij bepaalde bedrijven > Japans, Indiaas, Chinees, maar we bevinden ons in een wereld die wordt gecontroleerd door internationale bedrijven die de tweetaktmotor van een goed oog > Je zult zeker begrijpen waarom.......
Ik heb een tweetaktmotor gereden en hij is in veel opzichten gigantisch (saab)
Van De Bal
2 TIJD
Prettige avond
0 x
Zonder Vermoeiend gelijkspel

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten