Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn kat bevalt)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Cervesia
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 25/06/12, 13:05
x 2

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Cervesia » 23/05/16, 15:11

Gefeliciteerd!!!!! maak je geen zorgen over relaties met katten, tenzij je een grote wilde hebt, ze wennen aan elkaar door het territorium te delen;
heb je je stoel terug kunnen krijgen? : Cheesy:

en ja, het is hartverscheurend om ze weg te geven :(

en ja ook voor katten is het makkelijker dan voor vrouwen! geen slaapkamer om te schilderen in de kleur die Madame mooi vindt - nou ja, niet allemaal! - (als ze ook zo vriendelijk is niet om de 2 maanden van gedachten te veranderen :)) geen verplicht bezoek aan de gynaecoloog - het is pijnlijk - goed ook geen vergoeding! : Lol:
1 x
Cervesia
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 25/06/12, 13:05
x 2

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Cervesia » 23/05/16, 15:41

flytox is het je gelukt om in al je baby's te passen? zonder al te veel pijn?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 23/05/16, 22:56

Bedankt cervasia!

Dus eerste weging op 4 dagen: 145g, 153g, 154g en 160g
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Flytox » 23/05/16, 23:40

Cervesia schreef:flytox is het je gelukt om in al je baby's te passen? zonder al te veel pijn?


Ja, ik heb er 7 gedaan in 3 maanden! en hield de 8° (onder). Mond-tot-mondreclame + een ideale "geografische" locatie.
Ik heb een bordje op het hek gezet "Geef labrador etc...". Maar het paneel was ideaal geplaatst. Op een kruispunt zonder verkeer, waar je alleen in slow motion kunt passeren. Dit gaf mensen de tijd om de hondjes te zien spelen in de tuin net achter het hek.....Sommigen stopten even om naar ze te kijken...en sommigen barstten in lachen uit....

terug.JPG


Christophe, voor het gekibbel (vanaf anderhalve maand?) met de hondjes, het is de hele tijd dat ze niet slapen of eten en meer. : Mrgreen: Van tijd tot tijd huilt het, maar ze komen er keer op keer op terug zonder ooit gekwetst te worden. Gnac, Grrr, Kaï enz... Ze leren het peloton, maken coalities tegen een pseudo-dominant, de dominantie rouleert van de ene week op de andere...
Van tijd tot tijd corrigeert de moeder een "schurk" met "rare" criteria (er is een decoder voor nodig), maar meestal laat ze het los.
Het is een wonder om deze kleine wereld te zien. : Mrgreen:

En Labrador verplicht, heel deze kleine wereld houdt van liefkozingen en komt altijd om te knuffelen. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par chatelot16 » 23/05/16, 23:50

Ik had kleine honden en katten: het is van nature schoon: je hebt een grote bak zaagsel nodig: ze plassen en poepen graag in het zaagsel en dat is geen probleem

in het begin als ze ergens pissen, leg ik zaagsel waar ze pissen: het absorbeert de geur en als ze een 2e laag opdoen, leert het ze hoe ze het in zaagsel moeten doen

de zaagselbak is essentieel voor de kittens ... ze naar buiten brengen om buiten hun behoefte te doen kan pas als ze ouder zijn

het doet me denken aan een kat die ik van een buurvrouw kreeg... ze verwachtte kleintjes, en ze sliep op mijn bed... op een avond legde ik mijn gezicht op de kat en die was nat: er was een kleintje. .. Ik zag hem het volgende doen ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Gaston » 24/05/16, 10:09

Flytox schreef:Christophe, voor het gekibbel (vanaf anderhalve maand?) met de hondjes, het is de hele tijd dat ze niet slapen of eten en meer. : Mrgreen: Van tijd tot tijd huilt het, maar ze komen er keer op keer op terug zonder ooit gekwetst te worden. Gnac, Grrr, Kaï enz... Ze leren het peloton, maken coalities tegen een pseudo-dominant, de dominantie rouleert van de ene week op de andere...
Dit is het grote verschil tussen honden en katten: volwassen honden leven in roedels terwijl volwassen katten vooral zoeken een persoonlijk territorium.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 24/05/16, 14:33

Foto's van de dag:


chateline1.jpg
chateline2.jpg
chateline3.jpg
chateline4.jpg
chateline5.jpg
chateline6.jpg
chateline7.jpg
chateline8.jpg
chateline9.jpg
chateline10.jpg


Hé, dat zou leuke spiesjes zijn voor op de barbecue : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Gaston » 24/05/16, 14:40

Christophe schreef:Hé, dat zou leuke spiesjes zijn voor op de barbecue : Mrgreen: : Mrgreen:
Wat jammer :!:
Zij zijn zo schattig 8)

Bovendien is er niets anders te eten dan botten en huid : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 24/05/16, 14:56

Ja natuurlijk! Je hebt gelijk: ik zal 2 of 3 weken wachten :)

Met 150 gram per stuk is dit duidelijk niet interessant!

ps: sinds 3 dagen maak ik een Timelapse met 1 frame per minuut 24/24, het wordt best leuk om te zien (al wat testen gedaan)... Ik stop ermee als de kleintjes kunnen om uit de kast te komen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Macro » 24/05/16, 23:09

Wacht tot ze groter worden... Het ziet eruit als een konijn dat ooit uitgekleed is (zonder kop)...

En voor de labradors... Ik plaats er in 2 dagen 50... In de Chinese restaurants van de hoek...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten