Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Ahmed » 11/05/22, 20:27

Geconfronteerd met fouten waarvan ik hoop dat ze tijdelijk zullen zijn, ben ik niet van plan mezelf te verspreiden in moraliserende vervloekingen (met welk recht en welk belang?) ter vervanging van echte analyses. Stigmatiseren met buitensporige kwalificaties zou zijn om het te overdrijven en te bezwijken voor deze "geest met laden" die zo comfortabel, maar oh zo misleidend is.
Dit recente tropisme lijkt mij integendeel rijk aan lessen, in die zin dat het waarschijnlijk de vrij algemene verwarring van geesten weerspiegelt: traditionele ideologieën zijn dood en maar weinig mensen hebben nog veel illusies over degene die hen heeft verdreven.
Ik moet een minimum aan tolerantie tonen tegenover a forum die me verwelkomde, terwijl ik me er vanaf het begin nooit voor heb verzet de econologie als een conceptuele fout te beschouwen.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Exnihiloest » 11/05/22, 20:56

ABC2019 schreef:... Welnu, na de stalinistische zuiveringen van gematigdheid (die "vrijheid van meningsuiting niet verwart met oproepen tot moord", daarom verbant het forummensen die nooit tot moord hebben opgeroepen...), forum merkt dat hij in wezen gereduceerd is tot 4 of 5 waanvoorstellingen die hun obsessies bespreken en zichzelf feliciteren dat alle redelijke mensen zijn doorgestreept, nu is het tenminste duidelijk.


Dat klopt helemaal. Ze schuiven de eer tussen hen met grote klappen van tweets gekozen door selectie, vooral onder andere furieuze zoals zij die min of meer gestoord zijn, en beledigen zodra de minste tegengestelde mening wordt geproduceerd.

Het is grappig de kloof tussen de site, waar artikelen staan ​​die de illusie van fatsoen willen wekken, en de forum waar er helemaal geen zijn.
In een bericht van 6 mei op de homepage las ik: "Sinds 2014, op de forum econologie heeft Didier Helmsetter ook een nieuwe permacultuurtechniek ontwikkeld op basis van hooi...". Ik zie dat zijn naam nog steeds wordt uitgebuit wanneer hij duidelijk C... eh laten we zeggen "de redactie". De reputatie behouden van degenen die veracht u, wat een zelfverloochening! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Exnihiloest » 11/05/22, 21:00

Ahmed schreef:Geconfronteerd met fouten waarvan ik hoop dat ze tijdelijk zullen zijn, ben ik niet van plan mezelf te verspreiden in moraliserende vervloekingen...

Niemand vraagt ​​het je. Er zijn andere manieren om het te doen, zie did67.
Poetins bootlicking excuseren is geen tolerantie, het is medeplichtigheid.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Ahmed » 11/05/22, 21:36

Er is geen medeplichtigheid als er geen goedkeuring is...
Dat poutine ofwel een openhartige bastaard (waarin hij zeer modern en rationeel is!), daar twijfel ik niet aan, maar hij was er al een vóór deze indirecte veroordeling en toen hij als zeer frequenteerbaar werd beschouwd. In werkelijkheid doet zijn persoonlijkheid er weinig toe in het licht van echte geopolitieke kwesties. Het is duidelijk dat de "verdediging van de onderdrukte Russisch sprekende minderheden" in de Donbass hem net zoveel zorgen baart als zijn eerste Chapka...
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Remundo » 12/05/22, 09:32

geef toe dat je hier verdomd goed bent...

volledig uit de orde berichten, verschillende en gevarieerde spugen tegen de forum en zelfs tegen matiging. Anti-stremdroate hysterie en allerlei soorten amalgamen... nihilistische zekerheden... of weldoeners.

voor mensen die zogenaamd zouden worden verbannen... forum tiranniek.

Deze wereld is gek!
2 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Ahmed » 12/05/22, 10:51

Afgezien van de eerste verklaring (en ook de HS! :P), Ik denk niet dat dit bericht mij aangaat... 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par ABC2019 » 12/05/22, 11:22

Ahmed schreef:Afgezien van de eerste bewering

het is waar, we zijn te goed in één forum het verzamelen van volledig HS-berichten, verschillende en gevarieerde spugen tegen de deelnemers, anti-Macron hysterie, EU en amalgamen van alle soorten... nihilistische zekerheden... of goedbedoeld : Roll: (om nog maar te zwijgen van de gekke theorieën over vaccins, de diners van de eeuw, of de waardeloze vertaling van tweets in het Engels, maar dat is nogal ontroerend, het is zo dom).
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Christophe » 12/05/22, 11:30

Niets houdt je daar ABC...je moet gewoon Did67 volgen...te beledigd door de woorden van bepaalde onderwerpen...maar wiens vlieggedrag en oordeel uiteindelijk veel erger zijn dan de woorden van deze onderwerpen...

Om nog maar te zwijgen van zijn gebrek aan vooruitziendheid over de ernstige mutaties (understatement) van onze huidige samenleving... toch heeft Didier kinderen... hij zou zich zorgen moeten maken over hun toekomst...
2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Remundo » 12/05/22, 11:33

Ahmed schreef:Afgezien van de eerste verklaring (en ook de HS! :P), Ik denk niet dat dit bericht mij aangaat... 8)

Ik heb een potpourri gemaakt, je maakt je niet uitputtend, maar slim genoeg om uit te zoeken wat je bezighoudt. : Idee:
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Obamot » 12/05/22, 12:30

En ABC2019 die nog steeds geen antwoord heeft gegeven op de vragen die aan hem zijn gesteld, het is al weken geleden... hoe kan hij nog steeds klagen als we als "ontduikers" zijn, hem en Ex Nihilo zien blazen op les sintels is nogal zielig, hier is de paar oplichters uit de “Comedy Club” van het moment... Ik zat ook te gluren naar de andere plek waar Did actief is, het heeft gewoon niets te maken, de deelname is bezegeld en als effect lijkt het op een hara kiri. en natuurlijk geen inhoudelijke discussie, het is beperkt tot prei/tomaten (wat niet te verwaarlozen is maar dat is wat hij altijd deed) en plotseling, hij die er niet aan deelnam, is het goed het bewijs dat hij ze heeft gelezen ... Vandaar zijn "tactische" fout om te vertrekken. Omdat er veel anderen zijn die lezen zonder mee te doen!

Jammer! Omdat hij zijn vitrine kwijt is en daarom hier niet langer reclame zal maken voor zijn toekomstige publicaties... En wat men ook mag zeggen, de zwijgende meerderheid die de forum hier telt het, en het was inderdaad "zijn kerndoelwit"... Een nieuwe site is niet zo eenvoudig op te zetten. Wat minder begrijpelijk is, is dat dit allemaal gebaseerd is op een GROOT misverstand dat ik hierboven heb uitgelegd.

En dat allemaal omdat we onze verschillen moeten uitwissen, omdat we een gemeenschappelijk doel hebben dat op de eerste plaats moet komen:

De strijd voor het behoud van het milieu, verdomme!

naast de forum heeft verschillende veranderingen ondergaan in zijn geschiedenis, slechts één die verband houdt met een maatschappelijke omwenteling...
Opwindend! Laten we positief en verenigd blijven, zelfs en vooral als de oorlog verdeelt.. Kan niet wachten op de rest...!
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 299-gasten