Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Did67 » 30/03/20, 16:16

Ik kan beter de betekenis van de woorden ontcijferen!

En des te beter als het zo wordt ervaren. Ik ben geen komiek. Het is een moeilijke klus. Dus ik aarzelde bij het plaatsen...
1 x
D42M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 05/03/19, 22:32
Plaats: Haute Loire
x 10

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par D42M » 30/03/20, 16:22

Did67 schreef:Ik kan beter de betekenis van de woorden ontcijferen!

En des te beter als het zo wordt ervaren. Ik ben geen komiek. Het is een moeilijke klus. Dus ik aarzelde bij het plaatsen...


Aarzel dus niet in de toekomst : Cheesy:
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Moindreffor » 30/03/20, 17:37

Did67 schreef:Ik kan beter de betekenis van de woorden ontcijferen!

En des te beter als het zo wordt ervaren. Ik ben geen komiek. Het is een moeilijke klus. Dus ik aarzelde bij het plaatsen...

het zat zo goed in de tekst, na de enscenering heel goed, aan het acteerwerk kun je inderdaad werken, maar zoals ik al eerder zei, het deed me na 2 min. 30 weer glimlachen, dus als dat een van de doelstellingen was, is het een groot succes, daarna laat het voor de inhoud te wensen over, we weten nog steeds niet wanneer we de radijs moeten zaaien : Mrgreen:
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Did67 » 30/03/20, 18:19

Het knorrige rollenspel kwam later. Bij het editen... daar had ik absoluut nog niet eerder aan gedacht.

De inhoud is het antwoord op de vraag uit de titel: wanneer is het lente? En het antwoord is: "het hangt ervan af, je moet het zien!"

En er is, meer subtiel, een "subliminale" boodschap: "Didier, beweeg je reet §" "Ik weet niet wat ik doe, maar ik ben altijd te laat!". In duidelijke bewoordingen: "Didier, hij heeft geen lessen te geven". En ook: "Iedereen heeft het recht om te laat te komen; het werkt toch!". Of, als je wilt: "Cool, cool my duivin!".
1 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Paul72 » 30/03/20, 18:49

Did67 schreef:Het knorrige rollenspel kwam later. Bij het editen... daar had ik absoluut nog niet eerder aan gedacht.

De inhoud is het antwoord op de vraag uit de titel: wanneer is het lente? En het antwoord is: "het hangt ervan af, je moet het zien!"

En er is, meer subtiel, een "subliminale" boodschap: "Didier, beweeg je reet §" "Ik weet niet wat ik doe, maar ik ben altijd te laat!". In duidelijke bewoordingen: "Didier, hij heeft geen lessen te geven". En ook: "Iedereen heeft het recht om te laat te komen; het werkt toch!". Of, als je wilt: "Cool, cool my duivin!".


Ik ben gestopt met proberen altijd voorop te lopen: het kost uiteindelijk meer werk en we zijn niet verder vooruit. Dankzij uw boek ga ik er eindelijk van uit dat ik lui ben en de tuin uitstel (voor zover redelijk is). We zullen zien wat er gebeurt, maar voorlopig maakt het me veel vrije tijd vrij om andere dingen te doen dan maaien, onkruid wieden, bewerken enz... : Mrgreen:
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Moindreffor » 30/03/20, 18:58

Paul72 schreef:Ik ben gestopt met proberen altijd voorop te lopen: het kost uiteindelijk meer werk en we zijn niet verder vooruit. Dankzij uw boek ga ik er eindelijk van uit dat ik lui ben en de tuin uitstel (voor zover redelijk is). We zullen zien wat er gebeurt, maar voorlopig maakt het me veel vrije tijd vrij om andere dingen te doen dan maaien, onkruid wieden, bewerken enz... : Mrgreen:

wees voorzichtig door het heldere weer kun je de chiboulot draaien en opeens komen er veel ideeën in je op en daarom betekent lui in de tuin niet langer overal lui zijn
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Adrien (voormalig nico239) » 30/03/20, 19:28

Paul72 schreef:Ik ben gestopt met proberen altijd voorop te lopen: het kost uiteindelijk meer werk en we zijn niet verder vooruit.


Exact :!: :!: :!:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Ahmed » 30/03/20, 19:54

... ik ben mijn vertraging iets voor ... : Roll: ... maar het is zeldzaam ... : Oops:
Soms blijft het onopgemerkt, omdat ik zo laat ben dat een onoplettende waarnemer zou denken dat ik het volgende jaar vreselijk ver vooruit ben! : Mrgreen:
4 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Did67 » 30/03/20, 21:14

Uitstekend in filosofie.

Met de dosis zelfspot waar ik van hou...
1 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par VetusLignum » 30/03/20, 23:13

Did67 schreef:De Lazy Moestuin maakt zijn bioscoop!!!


Het is een leuke video, maar aan de andere kant heb ik een beetje spijt van de tussenkomst van de imbeciel die je afsnijdt en je koste wat het kost bekritiseert.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 173 gasten