Video's Downloadbare vrije energie op de site

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 08/02/08, 18:23

Studies worden altijd gebruikt om iets te leren, om jezelf te structureren, om moeilijkheden het hoofd te bieden, om anderen te ontmoeten en om je open te stellen voor de academische en professionele wereld.

Het probleem ligt elders, het is het tekort aan ingenieursfuncties in Frankrijk terwijl er tegelijkertijd nog nooit zoveel ingenieursopleidingen zijn geweest... nu bereikt elke gemiddelde bachelor bac + 5 door een paar jaar te herhalen en op zoek te gaan naar de modieuze "master", omdat veel cursussen mensen van middelmatig niveau nodig hebben om hun klas te vullen.

Zolang we in Frankrijk niet hebben begrepen dat we moeten ophouden met het denigreren van de industrie en het rotten van het leven van het MKB, zullen we er zijn.

Maar maak je geen zorgen, binnenkort hebben we genoeg energie om op een fiets te trappen die een Meyer-machine aandrijft ... :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 01/06/10, 17:01

Nieuws van JLN hier
Het onderwerp is anders, het lijkt op de haspel van Tesla.
Dit onderwerp is geactualiseerd door kapanadze.

Wordt vervolgd............
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 01/06/10, 22:32

Blijkbaar maakt dit gebruik van een grondpotentiaalverschil

zou genoeg zijn om niet te ver van een transformator te zijn, toch?
Elektro's schieten te hulp :D

je hoeft alleen maar rond te lopen met je voltmeter en 20 meter kabel
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 01/06/10, 22:45

Op dit moment is het een beetje wazig.
Wat me het meest stoort is de grijze zoon die vandaan komt wie weet waar,
we willen ons voorstellen dat het er is om de oscillator te voeden.
Dit mist schriftelijke info, er staat niets op de site, ik hoop dat we snel meer weten.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 01/06/10, 22:47

Capt_Maloche schreef:je hoeft alleen maar rond te lopen met je voltmeter en 20 meter kabel


Padawan deed het onder een HT-regel en geeft dit op video: https://www.econologie.com/electricite-l ... -3885.html

Anders is er altijd deze montage die werkt (maar ik heb het nooit persoonlijk getest): https://www.econologie.com/forums/charge-d-u ... t1173.html

Het is misschien wel de enige vergadering die bestaat en die energie "uit het niets" lijkt te geven, althans qua uiterlijk.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 80-gasten