Renault Twizy beschikbaar voor verkoop, prijs en opties

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 31/03/12, 09:35

Dus het is beperkt tot 90?

Van mijn kant heb ik er weinig moeite mee om anderen te 'dwingen' om voor de gek te houden en in de greppel te springen als ze dat willen, als ik de beperkingen respecteer. De zelf-uitroeiing van criminelen lijkt mij gewetensvol te zijn.

Aan de andere kant, inderdaad met een Twizzy die boven de 80 uitkomt, geloof ik, net als de karren, dat er een probleem is ...

Maar daarnaast wordt het voor degenen die autowegen en / of snelwegen nemen dan ook illegaal. Je moet er over nadenken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 31/03/12, 23:12

U brengt een heel belangrijk punt naar voren: de Twizzy is geen auto; het is verboden op autowegen / autosnelwegen !!!
Het is inderdaad verboden om snelwegen te gebruiken, en dus ringwegen, zoals de ringweg van Bordeaux die beperkt is tot 90 km / u.
In Parijs heeft hij echter het recht om in de periferie te rijden, beperkt tot 70 km / u (smalle band?).

Ik heb het vandaag geprobeerd, het is een interessant voertuig, ik hoefde niet te lijden onder de wind of de vroege ochtendfrisheid. Renault-kwaliteit staat voorop (comfort, remmen, wegligging, ergonomie ...)

Dit voertuig zal de fabrikanten van VSP (Cars Without Permits) veel schade berokkenen. Deze prestaties zijn superieur, maar de prijs is veel lager voor een uitstekend plezier.
Het is erg handig en veilig, ik heb geen vergelijking met VSP's, ik heb VSP nog nooit geprobeerd.
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 01/04/12, 02:00

Hier denk ik dat ik vorige week een gestrande Twizy een onderhoudsbeurt zag krijgen! :)

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 15/04/12, 19:09

1) Details van de aanbieding voor het huren van batterijen, afhankelijk van de duur van de verbintenis en het aantal kilometers per jaar (Frankrijk):
http://www.renault.fr/gamme-renault/veh ... e-battery/

2) Dit omvat "alle pechhulp" (inclusief energie), wat misschien het waargenomen slepen verklaart?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 15/04/12, 23:35

SixK schreef:Hier denk ik dat ik vorige week een gestrande Twizy een onderhoudsbeurt zag krijgen! :)

SixK


Niet gestrand, toch "flat failure" !!

Hé ja, ik hoef niet te zeggen droog uit met elektrische voortstuwing ...

: Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 25/05/13, 12:01

Foto genomen in het najaar van 2012 op de snelweg, waarschijnlijk "te optimistisch over de autonomie" van zijn Twizy:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 25/05/13, 12:59

We moeten de neo-electromobiliens uitleggen dat we niet "zo" op de snelweg rijden.

U moet uw batterij meten voordat u gaat en uw voeten niet te zwaar maken. Desalniettemin vereist de snelweg tegenwoordig zwaar rijden.

En zwaar bij EV, het is constant tussen 80 en 100 km / u. Het is erg energie-intensief.

Het is beter om de voorkeur te geven aan minder bezochte en koelere parallelle assen.

Met een lithiumbatterij is het zelfs nog lastiger, want het enige dat nodig is, is dat één batterij "aftapt" en alles stopt terwijl er nog veel energie over is in de andere batterijen, en zelfs " magische elektronica 'voorafschaduwde X km autonomie (optimistisch)

Ik ben geen Twizzy-coureur, maar intuïtief raad ik af om op de snelweg te rijden onder de 25% -spoor, vooral niet voor meer dan 10 km.

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 27/05/13, 09:52

Aparament de twizy die wordt afgebroken op peri-urbane snelwegen komt vrij vaak voor ... Mijn PR-collega's stellen me vaak vragen omdat ze ze vaak zien stranden op de BAU ...
Ze maken zich elke keer zorgen als ik ze op het station ga zoeken met mijn tchernomobiel ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten