Partner Litigation Sky Blue

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
DPEBC
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 12/05/12, 12:00

Partner Litigation Sky Blue




par DPEBC » 12/05/12, 17:30

Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die zich in dezelfde situatie bevinden als ik: een beroep doen op een EDF Bleu Ciel-partner die het werk slecht heeft uitgevoerd en zweeg in de resolutie.

Hoewel EDF op de hoogte is van de acties van zijn partner, biedt de groep geen enkele ondersteuning of oplossing.

Een lopende lening van Domofinance voor onbruikbare apparatuur.

Als u, of een van uw dierbaren, zich in dezelfde situatie bevindt, neem dan contact met mij op: alleen vereniging kan kracht geven om een ​​einde te maken aan onze beproevingen en een vals label aan de kaak te stellen.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 12/05/12, 20:38

Bijna alle ongevraagde oproepen zijn oplichterij!!!!

Le Bleu Ciel is slechts een vermelding die door het bedrijf is betaald aan EDF, die alleen zijn naam in rekening brengt, zonder iets serieus te verifiëren en nergens verantwoordelijk voor is!!!

Vraag altijd veel offertes tegelijk op, 5 tot 10, om te vergelijken, verschillende meningen te zien of zelfs te leren wat u niet weet!! in plaats van het bedrijf te nemen dat nadert!!!
Je moet altijd controleer de geldigheid van de verzekering van het bedrijf, verzekering die moet betalen in plaats van het bedrijf als het wordt veroordeeld, zoals het voor mij is gebeurd, voor een architect en bedrijven, metselaar en schoorsteeninstallateurs.

Heb je alles betaald??
Over het algemeen hoef je niet voor alles te betalen, neem de tijd om de werking goed te controleren.
Heeft u de werken aanvaard zonder voorbehoud of met voorbehoud??

Heb je net als ik een multirisico opstalverzekering want dan verdediging en toevlucht stelt u in staat om, kosteloos, verzekeringsexpertise, dan legaal, bij een advocaat in te schakelen en kort geding aan te vragen aan de in gebreke blijvende onderneming, na juridische expertise, herstel, en in het bijzonder haar tienjarige garantieverzekering, die zij moet hebben, voor grote klussen, zoals verwarming en installaties in huis.

U moet snel handelen, beter in minder dan een jaar, door zoveel mogelijk schriftelijk bewijsmateriaal te verzamelen, fouten, professionele meningen, zelfs offertes van andere bedrijven van wie u de offerte vraagt ​​en de prijs van de noodzakelijke reparatie, te betalen door het falende bedrijf en zijn verzekering, zeer gelijkwaardig, aan een expertise, zelfs een gerechtelijke expertise, zoals ik mijn juridisch expert zag, vraag om de schatting van zo'n bedrijf, om achteraf gewoon te kopiëren!!!

Voor een actie voor perfecte voltooiing is het noodzakelijk om in minder dan een jaar of zelfs 2 jaar te handelen, om hem te verplichten zijn verplichtingen van perfecte voltooiing na te komen, vóór het einde van 1 tot 2 jaar, en ook sneller dan voordat ze failliet gaat .

U kunt hetzelfde doen op uw kosten, wat interessant is, want als uw schade aanzienlijk en reëel is, verdient u veel meer dan uw kosten en heeft u mogelijk een betere advocaat dan uw verzekering, zoals ik heb gezien.

U kunt een klacht indienen wegens fraude tegen het bedrijf, vooral als u anderen vindt zoals u. .
Als het bedrijf zich niet aan de wet houdt, zoals geen verzekering, niet-wettelijke offerte, kunt u met behulp van een consumentenorganisatie een klacht indienen, bij de Kamer van Koophandel en bij het Openbaar Ministerie, wegens fraude, te worden beschreven met bewijzen.
Strafrechtelijk vertraagt ​​dit de burger, maar de verantwoordelijke oplichter krijgt wat hij verdient, zeker als hij niet kan betalen, met het risico op gevangenisstraf.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/05/12, 14:26

Heb je alles betaald??
Over het algemeen hoef je niet voor alles te betalen, neem de tijd om de werking goed te controleren.
Heb je alles betaald?
Was de offerte reglementair, volgens de wet?
Heeft u de werken aanvaard zonder voorbehoud of met voorbehoud??

Heeft u een casco- en verhaalsverzekering woning?

Wat is de aard van het werk, voor hoe lang?
0 x

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 58-gasten