Contact Alien - Frankrijk bereidt

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 03/06/08, 18:33

Ik kijk uit naar vrijdag en zal het record rechtzetten : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

In bijna hetzelfde onderwerp een "interessante" video: http://www.dailymotion.com/video/x4z5gt ... -12_webcam
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 03/06/08, 18:42

Je maakt een grapje, maar er bestaan ​​buitenaardse wezens. Ik heb ze gezien!!!!

Het was een flink aantal jaren geleden in Italië.... Ik zette mijn tent op een verlaten plek op, terwijl de nacht al gevallen was...
rond 3 uur 's nachts hoor ik een geluid... Ik ga naar buiten en ongeveer twintig meter van de tent waren er ongeveer tien groene mannen met deze antennes... degene die de leider leek te zijn, kwam op mij af en maakte een lichtstraal een kalmerend gebaar met zijn hand...
toen draaide hij zich om en iedereen verdween in het struikgewas....

Ik ging terug naar bed en toen ik wakker werd was het daglicht en zag ik het bord waarop stond dat ik op een militair oefenterrein was : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 03/06/08, 18:44

Hiihhiihhihi, je had geluk dat ze hun chemisch aangedreven loden laserpistool niet tevoorschijn haalden : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 03/06/08, 19:41

Christophe schreef:In bijna hetzelfde onderwerp, een interessante video": http://www.dailymotion.com/video/x4z5gt ... -12_webcam

Eh, wat heeft dit met de Amerikanen te maken?
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 03/06/08, 19:47

niettemin, als de buitenaardse wezens ervoor kiezen dat Frankrijk verschijnt, zullen ze niet teleurgesteld worden...hoop deze immigranten zonder papieren vast te houden : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 03/06/08, 21:11

Cuicui schreef:Eh, wat heeft dit met de Amerikanen te maken?


Heb jij deel 2 gezien?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 03/06/08, 21:31

Dag
Is het Frankrijk dat zich voorbereidt op de landing?
Was het een demonstratieve demonstratie, om de strijd van de vissers te steunen of aan te wakkeren?

*(Deze getuigenis is een aanvulling op de getuigenissen die André op de eerste pagina aanbiedt.)


Ja, wees voorzichtig als u berichten van anderen kopieert forum
u ontvangt een formele kennisgeving als er namen zijn geschreven
Hoewel sommige mensen denken, omdat ze papa's jongens zijn, dat de Franse wetten in alle landen van toepassing kunnen zijn.
Onder de Mowacks zijn de wetten van blanke mannen waardeloos
Als je ballen in de lucht ziet, neem je de verantwoordelijkheid voor je getuigenis, of praat je er niet over met journalisten.


Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 04/06/08, 00:19

Ik begrijp je reactie niet zo goed André?

Anders vooral voor JP Petit (Gegyx zend je uit? : Mrgreen: ):

Beeld

Ik ben totaal niet in staat dit spectrum te analyseren, behalve om te zeggen dat het inderdaad "compleet" is en daarom dat het licht is dat lijkt op dat van de zon en daarom niet op dat van... chemische verbranding.

Beeld

Dit komt uit een observatie in Finland, vastgelegd in deel 2 van de videolink hierboven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/06/08, 00:47

:schok: Vervalste pastis?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 04/06/08, 01:13

Pfff houthakker, voor een keer hebben we “heavy” op een UFO-foto, je gaat het niet verpesten, hè! : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten