Voorstelling

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Malerine2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 42
Inschrijving: 16/07/10, 07:51

Voorstelling




par Malerine2 » 20/07/10, 08:36

Dag iedereen.
Ik maak gewoon een kleine presentatie,
Dus Malerine, nu 5 jaar ingenieur, en woont in Zwitserland met mijn vrouw.
wat ecologie betreft, ben ik altijd zeer attent geweest op de natuur enz. en ik heb altijd al in zijn dienst willen werken, en het wordt een beetje ingewikkeld.
Vandaag werk ik in de motoren van bouwvoertuigen, net daarvoor in treinen. Eindelijk..

Voor de rest probeer ik tijdens mijn hobby's (als ik niet voor de redactienota van mijn vrouw zorg) een aantal vreemde technologieën te ontwerpen, zoals mijn motor, (je kunt een begin van info vinden na de MYT.)
Voili voilou
Hartelijk
0 x
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux
x 1




par Aumicron » 20/07/10, 18:44

welkom Malerine2

Wat motorprototypes betreft, is er een heel interessant onderwerp (een beetje rommelig):

https://www.econologie.com/forums/machine-ro ... t1455.html

dichterbij komen Pascal HA PHAM en zijn beroemde team voor meer info
0 x
Om te betogen.
Malerine2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 42
Inschrijving: 16/07/10, 07:51




par Malerine2 » 20/07/10, 19:07

Bedankt voor de info die ik al had gezien en nogmaals, ik zit niet in zijn technologie.,
Ik zou wat tijd moeten nemen om je er meer in detail over te vertellen, maar we zitten goed in de logica van het engelenlab en MYT.
meer
ps ga naar mijn bericht, ik geef je de link
https://www.econologie.com/forums/innovation ... 29-30.html
dit is de laatste post met een geweldige foto van mijn prototype auto
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 20/07/10, 19:11

welkom Malerine2. : Mrgreen:
Ecologie is vooral gezond verstand en reflectie.
kom op dit forum en door met zijn leden te discussiëren, kunt u uw gedachten voeden terwijl u aan de basis werkt (vermindering van afval, analyse van besparingsbronnen, enz.).

We zijn met velen en we hebben verschillende achtergronden en komen uit verschillende plaatsen op de planeet. Hier leren we onze standpunten en onze ervaringen onder ogen te zien.

Soms, als ik onderwerpen van een paar jaar geleden tegenkom, ben ik zeer verrast om te zien hoeveel mijn perceptie en mijn kennis zijn geëvolueerd in contact met de forum, Ik wens dat je er evenveel voldoening uit haalt.
:P
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten