Presentatie van forum, "nieuwe bestanden" frame

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 30/05/10, 12:40

je moet niets zeggen: er zijn veel sites die volkomen onleesbaar zijn als je niet over voldoende resolutie beschikt: het zijn over het algemeen hi-tech handelaars die, naar mijn mening, opzettelijk failliete of failliete klanten wegduwen.

De econologie gaat dat niet spelen!

zelfs als deze strook aan de rechterkant slechts een paar mensen stoort, is het noodzakelijk om er een punt van te maken deze in de site te integreren en tegelijkertijd te voorkomen dat er wordt aangedrongen op schermconsumptie

mijn voorkeursoplossing zou zijn om er een normaal kader van te maken dat de gehele breedte beslaat en alle andere teksten naar beneden drukt

idem voor de schuine strook die de site verbergt, je moet het display martelen om het eerste bezoek te kunnen lezen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/05/10, 16:29

re hello

vooral omdat deze sectie al onderaan het scherm bestaat, zie ik niet hoe dit het aantal bezoeken zal verhogen, vooral als het gebruikers irriteert, het maakt ze alleen maar kwaad!

Ik zal kijken en door een beetje te programmeren, kan ik een routine schrijven om het display van het frame af te leiden en te verwijderen.


Ik zat er ook aan te denken om mijn account te verwijderen, maar deze mogelijkheid bestaat uiteraard niet.
jeff
Dernière édition par coucou789456 de 31 / 05 / 10, 16: 50, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/05/10, 17:14

re

zichtbaar, de presentatie van het raam van de forum baart sommige mensen zorgen, maar niet op de beste manier, ik begrijp deze meedogenloosheid niet echt, vooral omdat het helemaal niets zal veranderen, geen mensen meer zullen de sectie raadplegen die aan de linkerkant is toegevoegd in deze beroemde banner, erger nog, de opzettelijke Als je dit over de bestaande tekst heen legt, wordt de afwijzing alleen maar groter.

bovendien, zoals ik in een bericht schreef, bestaat dit gedeelte in de vorm van een frame al onderaan het scherm, het is niets meer en niets minder, een knaller zoals advertenties, schadelijk door dit misbruik en deze onjuiste presentatie.

simplistische opmerking van de beheerder, schakel over naar 16/9 of verander de lettergrootte, of zoals anderen hebben geschreven: wees niet zo enthousiast, verander je scherm!

Ik denk erover om naar een fase van revolutie te gaan, door te blijven posten in de verschillende onderwerpen, maar de presentatie van mijn berichten aan te passen zodat ze ruimte innemen, door afbeeldingen toe te voegen die misschien niet nodig zijn, maar hun aanwezigheid zal de presentatie van onderwerpen niet veranderen, enz.

dit is waar dit frame me aan doet denken (het equivalent van een pop-upvenster):

jeff
Dernière édition par coucou789456 de 31 / 05 / 10, 16: 48, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/05/10, 20:39

Een zeer nuttige truc zou zijn om de hele thread op één pagina weer te geven. Hiermee kunt u zoeken op trefwoord.

coucou789456 schreef:het maakt mij serieus kwaad

:schok: [grappenmodus AAN]

Beeld

...Ik heb het gevoel dat iemand gaat opruimen! : Mrgreen:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 30/05/10, 20:53

Het enige wat u hoeft te doen is dit verticale frame op de achtergrond intrekbaar te maken door erop of ernaast te klikken, om te kunnen lezen wat het verbergt, en het naar de voorgrond te brengen als u nogmaals klikt!!
Het is vrij eenvoudig zonder veel te veranderen, behalve het niveau op de voorgrond of achtergrond!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/05/10, 22:18

goedenavond

Obamot schreef:...Ik heb het gevoel dat iemand gaat opruimen!


Ik ben er zeker van en omdat hij niet zal kunnen toegeven dat hij ongelijk heeft, zal hij hem alleen maar met meer of minder kracht berispen... want natuurlijk, zoals je je kunt voorstellen, Meneer heeft gelijk en de gewone mensen moeten zich gewoon gedragen, in de nagels alsjeblieft anders, stokslagen, in vieren delen, verbanning. Ik heb erover nagedacht enz...

Het enige wat u hoeft te doen is dit verticale frame op de achtergrond intrekbaar te maken door erop of ernaast te klikken, om te kunnen lezen wat het verbergt, en het naar de voorgrond te brengen als u nogmaals klikt!!

voila, we klikken en de banner ontvouwt zich... maar als niemand naar het gedeelte onderaan elke pagina gaat, wat blijkbaar het geval is, is het niet door ons een ander frame op te leggen met hetzelfde dat we niet zijn Ik ga daar niet meer heen... of misschien gelooft hij in de Kerstman!

hij zou eerst dit gedeelte moeten doorlopen voordat hij de rest van het artikel kan lezen forum, daar het verplicht is, onmogelijk om anders te doen.

jeff
Dernière édition par coucou789456 de 31 / 05 / 10, 16: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 30/05/10, 23:48

Het frame kan aan het begin blijven staan, zodat het niet wordt gemist en wordt opgelegd, maar door erop te klikken of op de juiste plaats, verplaatst het zich naar de achtergrond die gedeeltelijk verborgen is door de lijst met de laatste onderwerpen, vooral omdat we een frame hebben nog lang niet 16/9 en we kunnen het opnieuw laten verschijnen!
Dit lijkt mij een verzoenende oplossing!
Bovendien hoeft u alleen maar de weergaveprioriteit van het frame variabel te maken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 31/05/10, 01:12

coucou789456 schreef:
Obamot schreef:...Ik heb het gevoel dat iemand gaat opruimen!


Ik ben er zeker van en aangezien hij niet zal kunnen toegeven dat hij ongelijk heeft, zal hij er genoegen mee nemen om hem met meer of minder kracht te berispen... want natuurlijk heeft meneer, zoals u zich kunt voorstellen, gelijk en het gewone volk niet. gedraag je gewoon, in de nagels aub anders, stokslagen, in vieren delen, verbanning ik heb erover nagedacht etc..


...pfff : Cheesy: Hoe je verliefd werd, Hallo!

Je hebt vast niet goed gelezen, zei ik [grapmodus “AAN”]

8) gaaf he...! We vinden je leuk! Het is gewoon een forum...! :D

Neem onbelangrijke dingen echter niet te serieus.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 31/05/10, 01:40

coucou789456 je hebt gelijk en ik steun je

het is er natuurlijk maar één forum

maar juist de forum is de juiste plaats voor dit soort reacties: als jij het niet eerst had gedaan, had ik het misschien wel gedaan...

het is in het professionele leven zo gewoon om slecht uitgevoerde computersystemen op te leggen zonder er iets tegen te kunnen doen, dat de dag dat het gebeurt op een forum ...

waarom we computer noemen wat de Engelsen computer noemen: ja, het berekent, maar wat betreft bestellen... het zijn vaker peddelaars dan computers
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 31/05/10, 01:55

re

Ik geef toe dat ik me heb laten meeslepen, maar mijn woede is voorbij, uiteindelijk past deze vorm van stil protest perfect bij mij.

Ik heb gedaan zoals aanbevolen door deze (niet) beste Christophe, om de grootte van het lettertype te verkleinen door de [CTRL] + of - toets te gebruiken, het resultaat is er inderdaad, maar omdat er altijd een "maar" is, als de tekst goed gescheiden van dit beroemde frame, is aan de rechterkant een gelijkwaardig geheel wit gedeelte zichtbaar, waardoor het actieve deel dienovereenkomstig wordt verkleind. want zelfs op je 16/9-schermen meet je de werkelijke grootte van het actieve deel, datgene waarin we de onderwerpen lezen, vooral als we het verkleinen vanwege deze TRUC.

Ik ben niet erg jong meer, ik draag een bril om van dichtbij te zien en dit nieuwe "ding" is er niet om dingen te verbeteren... vooral omdat ik erg benieuwd zal zijn naar de statistieken over de klikken in dit deel, aangezien hij plaatste het daar, in tweevoud met hetzelfde onderaan het scherm, onthoud.

jeff
Dernière édition par coucou789456 de 31 / 05 / 10, 16: 45, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 100-gasten