Nieuwe subforum: Cyberacties?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 29/05/07, 12:12

Capt_Maloche schreef:Moet hernoemd worden:

- moet de natuurlijke zaden redden!!! --------- GMO, monopolie...
-Nieuwe sub-forum: Cyberacties? ------- Z-Machine-actie


Nee, ik denk dat we voor elke "actie" 1 specifiek onderwerp opnieuw moeten creëren... waarbij we uiteraard de essentiële feiten en discussies moeten herhalen...

Vergeet niet dat een te lange tekst zelden op internet wordt gelezen...vooral als deze via spam wordt ontvangen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/05/07, 12:20

Ik ben het ermee eens, in dit geval hebben we een officiële presentatie nodig, een krantentype met periodieke verzending, bijvoorbeeld elke week met 2 regels per onderwerp en een verwijzing naar econologie.com

Neen?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 29/05/07, 12:26

Uh geen periodieke verzending!

Mensen zouden er genoeg van krijgen en het is veel te "gevaarlijk"... (spam is verboden door de Franse wet, ook al is dat niet echt omdat we niets verkopen)...

Voor de rest is het prima, je hoeft alleen maar te zorgen dat de tekst van de 2 regels pakkend genoeg is en de tekst van de link niet te lang... (indien mogelijk geïllustreerd)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/05/07, 12:38

Ja, zoiets


SCHONE ENERGIE VAN MORGEN
ITHER en de EPR-energiecentrales gesloopt door de Z-MACHINE


Aan de andere kant ben ik niet goed in het maken van een OUAIBE-pagina
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 29/05/07, 13:09

Capt_Maloche schreef:Ja, zoiets


SCHONE ENERGIE VAN MORGEN
ITHER en de EPR-energiecentrales gesloopt door de Z-MACHINE


Aan de andere kant ben ik niet goed in het maken van een OUAIBE-pagina


Voor de creatie verzorg ik het (ik dacht aan een link naar de forums in feite?) aan de andere kant, als we geloofwaardig willen zijn, moeten we geen partijen maken... het is ITER en niet ITHER...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/05/07, 13:27

Ah, dat staat je goed! en bovendien is het geen spellingspelBeeld

de link naar de forum, OK
maak van de gelegenheid gebruik om hen uit te nodigen om deel te nemen aan de forums

op 1 pagina met bezoekteller:

de z-machine

GGO's


wat nog meer?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 29/05/07, 13:30

Capt_Maloche schreef:wat nog meer?


Euh Penthone : Lol: : Cheesy: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 29/05/07, 13:33

Capt_Maloche schreef:de link naar de forum, OK


Oké, er valt nog meer te schrijven :)

Ik kan voor het "Pantone"-gedeelte zorgen, maar het zou goed zijn om de "informatie"-onderwerpen te vergrendelen om ze niet te vervuilen en te verwijzen naar andere discussieonderwerpen... (bestaande bijvoorbeeld)

ps: geen "lancering" vóór de servermigratie (in juni), anders raakt het forum en het zal geen enkel nut hebben (behalve om mensen te irriteren)...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 29/05/07, 15:09

Kwam toevallig dit oude topic tegen:
https://www.econologie.com/forums/unissons-n ... 40-60.html

Ik denk dat er enkele ideeën zijn om te zien door jcf...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/05/07, 22:01

Laten we het simpel houden

het idee is nu al om deze technologieën bekend te maken om informatie te verspreiden
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten