Nieuw lid: HYDROXYGAS PTY LTD

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
HYDROXYGAS_PTY_LTD
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 12/05/15, 00:53

Nieuw lid: HYDROXYGAS PTY LTD




par HYDROXYGAS_PTY_LTD » 20/05/15, 07:42

Hallo iedereen

Mijn naam is Renaud Kobrynski, zoon van de ouder van Valorga. Project opgezet in de jaren 80,

http://www.valorgainternational.fr/

..Ook: 1000 en één batterijen (sommige weten goed) worden Accu's Expert/ Toekomstige Energieën op de antenne in Montparnasse.

Ik verzorg het project vandaag HYDROXYGAS (nog geen URL, sorry..). Ik ben een schone gasgenerator aan het bouwen voor gebruik in de sanitairindustrie op de Australische markt. (Australië waar ik al meer dan 10 jaar woon). Ik heb een prototype gemaakt dat de mogelijkheden van de originele modellen van Yull Brown of George Wiseman overtreft in termen van efficiëntie en mogelijke bedrijfstijd.

Ik ben in dit stadium van een logica van onderzoek en ontwikkeling om mijn eerste industriële project uit te brengen.

Hier is een video van een van mijn presentaties uit 2012 in Sydney, in het Engels, u vindt een demonstratie in de laatste 15 minuten.

http://www.mwrs.org.au/2012/08/17/august-2012-lecture-now-we-are-thinking-with-hydrogen/

Voor wie advies wil over de opbouw van electrolysers kan ik foto's plaatsen of vragen beantwoorden.

PS: ik heb een advertentie geplaatst in de andere forum om een ​​projectmanager te vinden voor ons bedrijf in Parijs.

Renaud K.
0 x
HYDROXYGAS_PTY_LTD
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 12/05/15, 00:53




par HYDROXYGAS_PTY_LTD » 07/06/15, 02:25

>>>240 views op dit bericht, het is niet slecht voor een presentatie, maar aarzel niet om hallo te zeggen!<<
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten