Je beste muziek om te ontdekken en te delen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Exnihiloest » 29/03/21, 20:41

GuyGadeboisLeRetour schreef:De soep die je hebt gepost is geen jazz en de stem van die zanger is...... Ik ben beleefd. Bovendien valt ze in haar cover van het (afgeslachte) stuk van Emy Winehouse aan door vals te zingen! Je spreekt van een "mooie stem"... : Roll: Haar stem is soepel en zonder persoonlijkheid, het is voor Emy Winehouse wat Dany Brillant is voor Aznavour...Niet mijn schuld als je m... in je oren hebt.

Dany Brillant heeft een opmerkelijke stem. Het enige probleem zijn de teksten van zijn liedjes, niet het niveau van Aznavour.
De rest is een kwestie van smaak. Het bespreken ervan met de laagste idioten die hun mening als referentie nemen, net als al de rest van hun meningen, is voor mij heel weinig.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Exnihiloest » 29/03/21, 20:50

Oli 80 schreef:Hallo allemaal,

hier is nog een nummer van Caro Emeralt
https://www.youtube.com/watch?v=xHrFR8cVhRY

Nog steeds erg ritmisch, minder jazz maar aangenaam. 3 dagen geleden kende ik haar niet, totdat ze mij verleidde in "A Night Like This". Dus ik ontdekte haar. Ik las dat ze het met dit album 27 weken volhield in de top van de verkopen in Nederland. Talent blijft zelden onopgemerkt, ook al blijft Amy Winehouse naar mijn mening onder tijdgenoten de beste van het genre.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Macro » 29/03/21, 21:12

Exnihiloest schreef: ook al blijft Amy Winehouse naar mijn mening onder tijdgenoten de beste van het genre.


Bleef

Emmy...RIP...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Exnihiloest » 29/03/21, 21:16

GuyGadeboisLeRetour schreef:Alsjeblieft, dit zijn competitieve zangers:
https://www.youtube.com/watch?v=CZ2o5CWCOgk
https://www.youtube.com/watch?v=4di740IR8yc


We horen ze niet veel, ze missen punch. Afkomstig uit de rock, als ik het bij Jazz houd, de 'pianobar'-achtige hotellounge, bleh. De enige keer dat ik in zo'n lounge rondhing, werd gegrepen door het exotisme van Abidjan waar ik aankwam en de zanger had een bijzonder fascinerende uitstraling; Het is alweer een tijdje geleden en ik herinner het me nog steeds.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Exnihiloest » 29/03/21, 21:25

Macro schreef:
Exnihiloest schreef: ook al blijft Amy Winehouse naar mijn mening onder tijdgenoten de beste van het genre.


Bleef

Emmy...RIP...
https://www.youtube.com/watch?v=TJAfLE39ZZ8

“Blijft”, helaas. Maar muzikaal blijft het goed.
Het laat zien dat het niet genoeg is om alles te hebben om te slagen, om een ​​succes van je leven te maken. Ik denk niet dat het haar enige schuld is, aangezien ze eerlijk gezegd slecht omringd was.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Oli 80 » 29/03/21, 21:44

Hallo allemaal,

Dit is het coolste nummer dat Amy Winhouse zong


Als ik me niet vergis, werd deze titel uitgebracht in het jaar waarin de zanger stierf, het is een van de laatste nummers
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/21, 22:31

Exnihiloest schreef:De enige keer dat ik in zo'n lounge rondhing, werd gegrepen door het exotisme van Abidjan waar ik aankwam en de zanger had een bijzonder fascinerende uitstraling; Het is alweer een tijdje geleden en ik herinner het me nog steeds.

0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Exnihiloest » 29/03/21, 22:56

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Exnihiloest schreef:De enige keer dat ik in zo'n lounge rondhing, werd gegrepen door het exotisme van Abidjan waar ik aankwam en de zanger had een bijzonder fascinerende uitstraling; Het is alweer een tijdje geleden en ik herinner het me nog steeds.

https://www.youtube.com/watch?v=KI_q1-OiXUU


Nou ja, het was in de jaren dertig, ik was 1930 jaar oud... : Lol:
Er zat ook een snotaap te brullen op de schoot van zijn oppas. Een beetje pijnlijk om naar de zanger te luisteren. Was jij het?
Je bent niet veranderd!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/21, 23:03

Exnihiloest schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
Exnihiloest schreef:De enige keer dat ik in zo'n lounge rondhing, werd gegrepen door het exotisme van Abidjan waar ik aankwam en de zanger had een bijzonder fascinerende uitstraling; Het is alweer een tijdje geleden en ik herinner het me nog steeds.

https://www.youtube.com/watch?v=KI_q1-OiXUU


Nou ja, het was in de jaren dertig, ik was 1930 jaar oud... : Lol:
Er zat ook een snotaap te brullen op de schoot van zijn oppas. Een beetje pijnlijk om naar de zanger te luisteren. Was jij het?
Je bent niet veranderd!

Je leven ziet eruit als een stationsroman uit de Harlequin-collectie, vermengd met SAS...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: [een andere] muziek te ontdekken, te delen ...




par Macro » 29/03/21, 23:24

De heer Guygadeboisle Retour... Laat de SNCF-literatuur over aan degenen voor wie het een moment van ontspanning en geluk brengt... Zoals een van de meest uitgebreide auteurs ongetwijfeld zou schrijven... Als u merkt dat dit niet het geval is Schud voldoende met je lamp...Het maakt me niet uit...Gooi dit boek in de eerste prullenbak. Het is gedrukt op gerecycled papier...En ga wat BHL lezen...Het zal je geest niet openen. Nauwelijks je geest. meer, maar het zal je geest een beetje helderder maken...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 152 gasten