Motorpassie: de motorrijders van forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par Macro » 13/03/24, 21:26

Laten we samen de opwarming van de aarde bedanken. Morgen stormt een blauwe storm over Midden-Frankrijk... Vanavond is het poetsmiddel en vod... En morgen... zeg ik... Wat nog meer
17103614980501711618723006150546.jpg
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par Christophe » 13/03/24, 21:58

Ga jij de grote eruit halen? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par Macro » 14/03/24, 17:24

ja... Vanochtend vroeg vertrokken voor een kleine wandeling voor het werk... Zie de zonsopgang boven een kasteel dat ik leuk vind en ga dan aan het werk... Terug, nu een klein uitstapje naar mijn fysiotherapeut. Ik vertrek normaal gesproken rond 18 uur pm, wat me wat tijd geeft om wat hoogte te winnen en het uitzicht recht westwaarts op de stoomkolom van de Chinon-krachtcentrale te zien, soms ontstaan ​​er gekke kleuren....
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par Christophe » 14/03/24, 19:23

Als we niet dronken zijn, merken we meer dingen op een motor dan in een auto in het algemeen... omdat we dichter bij de natuur zijn...

Heb je ooit paragliding of paramotor geprobeerd?

Als auto = 1, motor = 3 en paraglider/paramotor = 10 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par Macro » 15/03/24, 13:37

Christophe schreef:
Heb je ooit paragliding of paramotor geprobeerd?

Als auto = 1, motor = 3 en paraglider/paramotor = 10 8)


Neen. Ik heb in mijn jeugd twee keer met een zweefvliegtuig gereden...

Drie dimensies zijn veel te veel voor een idioot als ik... : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par Christophe » 15/03/24, 14:15

Als je de grote de berg op kunt krijgen, dan ben je al bijna in 3D... : Mrgreen:

Zweefvliegtuig is behoorlijk slecht qua gevoel, het is zwaar om te hanteren, je gaat liggen en je ziet niets anders dan de lucht, ik heb mijn doop ook gedaan...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par Macro » 15/03/24, 16:57

Christophe schreef:Zweefvliegtuig is behoorlijk slecht qua gevoel, het is zwaar om te hanteren, je gaat liggen en je ziet niets anders dan de lucht, ik heb mijn doop ook gedaan...
eigenlijk zien we vooral de lucht... aan de andere kant, als je piloot het type is dat niet bang is voor braaksel... en hij goede opwaartse luchtstromen heeft... de tweede doop... Maakt niet uit de eerste : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: het kan hard trillen : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Motorpassie: motorrijders van de forum




par GuyGadeboisTheBack » 15/03/24, 17:32

Macro schreef:
Christophe schreef:Zweefvliegtuig is behoorlijk slecht qua gevoel, het is zwaar om te hanteren, je gaat liggen en je ziet niets anders dan de lucht, ik heb mijn doop ook gedaan...
eigenlijk zien we vooral de lucht... aan de andere kant, als je piloot het type is dat niet bang is voor braaksel... en hij goede opwaartse luchtstromen heeft... de tweede doop... Maakt niet uit de eerste : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: het kan hard trillen : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

En ga tot 300 km/u!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten