Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Christophe » 13/03/24, 17:13

Remundo schreef:2) wij machtigen ze 1 voor 1 bij toerbeurt, bijvoorbeeld 1 maand Guy, XNUMX maand Obamot.


Ik weet niet zeker of dat het probleem oplost... en we zijn geen kleuterleidsters, toch?

We zullen zien wat de enquête oplevert...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Macro » 13/03/24, 18:04

uw enquête wordt ingekort omdat er geen controle is over wie stemt... en omdat sommige mensen zich met verschillende bijnamen registreren...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par pedrodelavega » 13/03/24, 19:08

Remundo schreef:Nou ja, we zullen iets moeten doen...

Ik zie maar 2 alternatieven
1) we ontslaan ze allebei
2) wij machtigen ze 1 voor 1 bij toerbeurt, bijvoorbeeld 1 maand Guy, XNUMX maand Obamot.

In termen van beleefdheid is Obamot veel respectvoller dan Guy. Maar hij wakkert voortdurend de controverses met hem aan, net als Guy.

Maar het is duidelijk dat ze hier niet samen kunnen leven.

Dit is wat we objectief kunnen zeggen.

Weet je zeker dat je objectief bent?
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par GuyGadeboisTheBack » 13/03/24, 19:21

pedrodelavega schreef:Weet je zeker dat je objectief bent?

Hoffelijkheid (het is een van zijn favoriete radiostations) is essentieel voor DC. Maar het aanvallen van de familie, de ziektes van anderen, impliceren dat je iets te maken hebt met de dood van je vrienden of anderen, de vinger leggen waar het pijn doet, in PM (voorheen) lastig vallen, liegen, doen alsof, etc., etc, het heeft GEEN belang als er geen godslastering is. Je kunt een echte bitch zijn, een stuk stront, maar blijf vooral beleefd! Objectief, nee, maar je droomt! Hij gaf zelf toe geen rekening te hebben gehouden met de inhoud... : Roll:
2 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Ahmed » 13/03/24, 19:58

De objectiviteit blijft besmet met een ernstige vooringenomenheid: zoals ik al heb gezegd, de leugenaar die ons sinds zijn komst voor de gek houdt bistro-du-kremlin, streeft ernaar de harde kern te plezieren door overvloedig te zijn in hun betekenis (wat de betrokkenen "positieve inhoud" noemen!), dit met een robuuste en aanhoudende kwade trouw, alleen maar om geaccepteerd te worden door de "roedel" (dit heeft geen pejoratieve connotatie , behalve met betrekking tot het proces).
3 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Macro » 13/03/24, 21:34

Macro schreef:uw enquête wordt ingekort omdat er geen controle is over wie stemt... en omdat sommige mensen zich met verschillende bijnamen registreren...

Ik stierf van het lachen... Ik dacht dat je wilde dat we zouden stemmen op degene die moest stemmen... Ik deed het tegenovergestelde : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Het maakt mij niet uit...

Wat nog meer : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par pedrodelavega » 13/03/24, 21:35

Op wie heb jij gestemd dan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Macro » 13/03/24, 21:37

Het maakt ons niet uit ... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Het resultaat doet er niet toe, zolang we maar dronken zijn : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par gegyx » 13/03/24, 22:54

Zou het probleem niet voortkomen uit het feit dat vakanties pas worden aangeboden na...... 10, 15 (?) waarschuwingen?

Remondo's waarschuwing in het rood is, lijkt mij, voldoende om de twee hoofdrolspelers te kalmeren.

Maar hier werd op het publieke plein een bevooroordeelde stemming voorgesteld...
/ een afwezige keuze = “behoud ze allebei” : Cheesy:
Met de rode waarschuwing was dat genoeg.

**
Wat betreft het stemmen voor de verbanning van iemand in het openbaar: ik weiger dat te doen.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties




par Remundo » 13/03/24, 23:01

vooral omdat dit onderzoek schaamteloos in het voordeel uitpakt van Guy die alle popcorn die hij nog over heeft moet opeten.

Of hoe je een verfoeilijke kerel die al tijdelijk eruit is gezet, definitief kunt legitimeren forum voor hetzelfde intimiderende, onbeschofte en opvliegende gedrag.

Hoe dan ook, Goedenacht... : Roll:
1 x
Beeld

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten