Houthakker, wanneer ga je terug?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

'Houthakker', wanneer kom je terug?

De peiling is verstreken op 08 / 11 / 10, 21: 20

"Houthakker" heeft een groot hart, hij zou terug moeten komen
0
geen stemmen
Ja tegen de terugkeer van de "Lumberjack"
2
22%
We missen de verlichte meningen van de "Houthakker"
6
67%
geen mening
1
11%
 
Totaal aantal stemmen: 9
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Houthakker, wanneer ga je terug?




par Obamot » 10/08/10, 22:20

Houthakker is tijdelijk gestopt met fo-fo en we missen hem!

Beeld

Kijk naar de brandramp in Rusland! We hebben echt allemaal een Houthakker bij ons in de buurt nodig! :?

Binnenkort weer naar school, laten we hopen dat hij er is... 8)
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 11/08/10, 10:16

Hallo,

Houthakker is net als ik, het bespreken van het geslacht van engelen is een zeer tijdelijke bezigheid.....
De dwingende beweringen van bepaalde leden vermoeien de andere leden snel......
De behandelde onderwerpen zijn grotendeels meer politiek dan praktisch.
Amusez-vous bien!

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 11/08/10, 11:32

Ja,
ben het met Obélix eens, het is net als bij André dat we alleen in stippellijnen (en zelfs fijne stippellijnen) lezen.
een kleine reorganisatie van forum (maar hier ga ik)
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
sherkanner
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 386
Inschrijving: 18/02/10, 15:47
Plaats: Oostenrijk
x 1




par sherkanner » 11/08/10, 14:26

Ah de houthakker, die de bomen omhakt om er een van de pijlers van het terrein van te maken ^^

Zulk gezond verstand advies ontbreekt.
0 x
Wanneer we werken, moeten we altijd geven 100%: 12% op maandag; 25% dinsdag; 32% woensdag; 23% op donderdag; en 8% op vrijdag
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 11/08/10, 14:53

hallo

nieuwsgierig de peilingen, ondanks een volledig anonieme stemming, stemden er slechts 3... wat zou suggereren dat de aangeboden keuzes hen niet bevredigen en/of dat het hen niets kan schelen zoals het jaar 40

in de lijst met laatste berichten hebben er in totaal 12 betrekking, waarvan er 8 betrekking hebben op praktische gebieden.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/08/10, 16:05

: Cheesy: nou ja, dat is er "zonder mening" (Natuurlijk was de beperkte keuze vrijwillig... dat geef ik toe!).

Obelix schreef:Houthakker is net als ik: het bespreken van het geslacht van engelen is een zeer tijdelijke bezigheid.....
De dwingende beweringen van bepaalde leden vermoeien de andere leden snel......

"Dwingend"? AFFIRM "dat een thermische isolator een goede geluidsisolator zou kunnen zijn" was het dwingend of een ketterij die de wetten van de natuurkunde in twijfel trok? Iedereen kan het risico nemen om dwingend te zijn als ze niet alle details van een vergelijking kennen, maar je kunt niet alles weten... Je hebt ook nederigheid nodig, zonder muren af ​​te breken! : Cheesy:
Un forum het wordt toch ook gedaan om bij te dragen aan de verbetering van de eigen kennis?

Obelix schreef:De behandelde onderwerpen zijn grotendeels meer politiek dan praktisch.
Amusez-vous bien!

Obelix
Vat het niet verkeerd op: de vorming van kritisch denken kan via gerelateerde discussies verlopen...

sherkanner schreef:Ah de houthakker, die de bomen omhakt om er een van de pijlers van het terrein van te maken ^^

Zulk gezond verstand advies ontbreekt.
Het is tweedegraads. Als dat zo is, weet ik er iets van, maar toch...
Jammer dat hij liever wegging dan zijn wijn te verwateren!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 11/08/10, 17:08

Dag

renaud67 schreef:Ja,
ben het met Obélix eens, het is net als bij André dat we alleen in stippellijnen (en zelfs fijne stippellijnen) lezen.
een kleine reorganisatie van forum (maar hier ga ik)


Ik denk niet dat een reorganisatie van de forum zou veranderen bij actieve of passieve deelname
Houthakker zal vast zijn redenen hebben, net als ik, ik maak deel uit van een ander forum .

http://www.pilotes-prives.fr/index.php

http://www.ailesquebecoises.com/index.php

ook daar is soms wrijving tussen de leden
vooral als twee verschillende culturen met elkaar vergeleken worden.
Sommigen denken dat Frankrijk de navel van de wereld is.
De redenering van sommige Fransen over vliegbrevetten in Noord-Amerika
[quote] Toen ik geïnteresseerd was in de voordelen van deze maatregel, antwoordde een inspecteur-piloot mij dat we in de VS niet wisten hoe we moesten vliegen en dat de piloten werden bijgestaan.....
Gelukkig is niet iedereen zo eigenwijs[/quote

Alleen het lezen, beantwoorden en posten van berichten kost 3 uur per dag, als de onderwerpen interessant zijn en je leert is het geldig, maar als je moet vechten met de taal, de fouten, de vatbare sparen, wordt het onaangenaam..
Plus een forum volwassen en succesvol, zul je slopers vinden die degenen aanvallen die duizenden berichten hebben en na honderd interventies verdwijnen.

Als je moet discussiëren over onderwerpen waar je al bijna 50 jaar ervaring mee hebt en die je jezelf moet verantwoorden..

Ik bewonder de vasthoudendheid van Flytox in zijn experimenten met waterdoping, en het kleine handjevol sprekers over dit onderwerp. Wat mij stoort is het weten van de hoeveelheid systemen die functioneren, de bedrijven die kit maken en die heel weinig details geven over hun resultaten of over hun verbeteringen.
We weten dat we bij de eerste vergaderingen niet eens het waterverbruik kennen, noch de bedrijfstemperaturen, de uitlaattemperatuur van de reactor, alsof hij bang was een militair geheim af te leveren.
Momenteel meet ik het verbruik niet meer, ik rijd en doe water.. (als de watertank leeg is merk ik het aan de geleiding)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 11/08/10, 18:44

re

maar je kunt niet alles weten... Je hebt ook nederigheid nodig, zonder de muren te vernietigen!
deze zin vat de praktijk van sommigen en de afkeer van anderen om deel te nemen goed samen.

zoals ik al heb gezegd, sommigen die het weten, laten het je weten, en zonder nederigheid natuurlijk... voor hen moet nederigheid een opzichtig teken van zwakte zijn.

hier is een goed voorbeeld van reflectie dat de zeer grote nederigheid aangeeft van degene die het gaf:
Ik hoop dat je deze ervaring kunt reproduceren ..... Als je geen twee linkerhanden hebt .....

Ik geef hier niet de bijnaam van degene die het heeft geschreven, mijn antwoord wordt 2 berichten later geregistreerd in hetzelfde onderwerp. https://www.econologie.com/forums/post99985.html#99985

het is niet aan iedereen om interessante onderwerpen te creëren of wakker te maken, er zijn er talloze! (voor degenen die geen betrekking hebben op het geslacht van engelen)

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 11/08/10, 19:01

Coucou789456: je doet er goed aan te pleiten voor meer verdraagzaamheid. We zijn nooit veilig voor een verbale slip 8) Mébon, zolang we onze fouten erkennen...

Hallo André,

Wij Zwitsers houden in ieder geval heel veel van deze Canadezen! : Cheesy: Ze hebben iets rustieks dat wij ook hebben : Cheesy:

Ik ben meer verontwaardigd over de slechte manier waarop je piloten worden betaald dan over de onheilspellende roddels.

Ik hoop dat jullie mannen hun zaak zullen winnen en dat ze fatsoenlijk betaald zullen worden. Het gaat om de veiligheid van het luchtvervoer, en het is niet genoeg om gebruik te maken van hun passie voor de luchtvaart om de lage prijs te rechtvaardigen (dit is uiteraard een onderwerp die maar weinigen in Frankrijk kennen, daarvoor zouden we wat meer geïnteresseerd moeten zijn in wat er elders gebeurt...) : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 11/08/10, 23:51

Ja, de Bucheron ontbreekt !!!!, hij heeft een helder en scherp pragmatisme waardoor hij vaak kan worden bijgesneden forumis een beetje te "dromerig" of "fantasievol", soms gebeurt dit op een ietwat abrupte of zelfs rustieke manier : Mrgreen: maar het blijft een genot om te lezen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten