Een gratis, innovatieve site over de werken

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
adolf9
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/04/09, 14:02

Een gratis, innovatieve site over de werken




par adolf9 » 22/04/09, 14:06

hello,
Ik hoop dat dit bericht niet in de prullenbak belandt, want het is geen reclame, want het levert mij niets op om erover te praten, alleen maar om het bekend te maken aan mensen die, net als ik, misschien geïnteresseerd zijn.
dit is de website www.habitatpresto.com
het is een gratis site over de wereld van werken, ecologische verwarming waarmee u met één klik prijzen kunt verkrijgen om een ​​idee te krijgen van de hoeveelheid werk of projecten die u zou willen uitvoeren

Ik hoop dat je geïnteresseerd zult zijn
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 22/04/09, 14:10

Een beetje spam nee? : Cheesy:
0 x
adolf9
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/04/09, 14:02

werk tarieven




par adolf9 » 22/04/09, 14:37

hello,
dit is helemaal geen spam
Het levert mij absoluut niets op om deze site te promoten, want bovendien is het een gratis site!

Ik surf graag op internet en praat graag over dingen die mij en anderen interessant lijken

bij interesse komen mensen even kijken

wie weet kan het op een dag nuttig voor u zijn om slechts een idee van de prijzen te hebben

bonne journée
0 x
Sylk006
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/04/09, 16:23




par Sylk006 » 23/04/09, 11:00

Edit
Dernière édition par Sylk006 de 23 / 04 / 09, 11: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 23/04/09, 11:01

Grappig dat je hetzelfde IP-adres hebt: Adolphe en Sylk...

Eerlijk gezegd borderline... als gedrag...
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 23/04/09, 12:00

hallo
een site zoals er duizenden zijn. Hyper generalistisch en niets in het bijzonder.
niets echt interessants.
over elk onderwerp hetzelfde advies, kwaliteit en een beroep op de professionals.
geen prijzen behalve offerteaanvragen (hier zijn ook de gele pagina's voor)
dit bericht riekt nog steeds naar reclame met een volle neus
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 23/04/09, 12:15

ha als er prijzen zijn...
maar je moet je e-mailadres achterlaten, wat ik deed, we zullen zien hoeveel spam ik zal ontvangen
voor de prijzen is het echt n imp, van eenvoudig tot vijfvoudig en bovendien zijn er zelfs in dit assortiment: * Deze prijzen zijn strikt indicatief en komen overeen met producten van standaardformaat en -kwaliteit.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten