CDrom - Het ecologische huis, het economische huis

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Santajo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 02/01/08, 12:21
Plaats: Le Havre

CDrom - Het ecologische huis, het economische huis




par Santajo » 15/03/08, 13:44

CD-rom - Het ecologische huis, het economische huis -

Ik heb zojuist een project rond ecologische huizen afgerond. Het is niet altijd gemakkelijk om je onderzoek naar dit onderwerp te doen, omdat de informatie vaak versnipperd is. Deze cd-rom is dus een interactieve tool die alle ecologische en economische noties over materialen en installaties voor uw toekomstige ecologische huizen samenbrengt.

Deze cd-rom is al door meerdere mensen getest en lijkt aan hun verwachtingen te voldoen. Ik zou graag willen weten of deze software andere mensen zou kunnen interesseren, om te weten of deze beantwoordt aan de verwachtingen van de gebruikers.

zie de presentatie van de cd-rom in klik hier >>

Bezoek de site om de cd-rom te bestellen - Het ecologische huis, het economische huis -
0 x
"We erven de aarde niet van onze voorouders, we lenen het van onze kinderen" Saint Exupéry
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11067




par Christophe » 15/03/08, 13:58

Hoe?
0 x
Santajo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 02/01/08, 12:21
Plaats: Le Havre

Prijs




par Santajo » 15/03/08, 17:00

Ik was er zeker van dat deze vraag, en ja, de prijs van mijn cd-rom komt de hele tijd op, nou ja, we denken allemaal dat ik hem niet zal geven, maar ik doe een beroep op de donatie van de gebruikers. De startprijs is 5 € (wat relatief goedkoop is in tegenstelling tot andere legale cd-rom's), maar een cd-rom inclusief de hoes kost me 1,5 €, iets meer dan 3 € het bord en stuurt het, dan denk ik dat de kwestie van de prijs komt niet meer op. Ik ben voornamelijk op zoek naar toekomstige gebruikers die het verrichte werk kunnen beoordelen en mij kunnen helpen bij het verbeteren van de cd-rom
0 x
"We erven de aarde niet van onze voorouders, we lenen het van onze kinderen" Saint Exupéry

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 193 gasten