Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 18/01/21, 19:32

doelwit van wat?
Ik zeg alleen dat ik in mijn omgeving gewend ben aan beleefde discussies waarin beweringen worden ondersteund door feiten, grafieken, gegevens, logische gevolgtrekkingen,
Vreemd, ik ook, ik ben altijd hoffelijk tegen mensen die zichzelf niet voor de navel van de wereld houden en dit kan worden geverifieerd aan de hand van sms'jes.
en niet door beledigingen die in uitbarstingen naar zijn gesprekspartners werden geuit met ruige smileys.

Neem AL mijn geschriften terug met mensen die geen personen belasteren of beledigen die het respect van iedereen verdienen. Nu jij en anderen beginnen, opent het de deur om op dezelfde manier behandeld te worden
Maar ik geef volledig toe dat het in sommige andere kringen anders kan zijn, vandaar een zeker wederzijds onbegrip...
en hup, weer hou je jezelf voor een soort elite, waarbij je alle anderen veracht alsof je jezelf ervan wilt overtuigen terecht superieur te zijn. En het verbaast je dan zelf veracht te worden.
Dat gezegd hebbende, die andere kringen in kwestie denken waarschijnlijk hetzelfde over jou!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 01/02/21, 08:39

Seizoen 2 eindigde gisteren aan het begin van de avond...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 01/02/21, 09:45

Ik deed de eerste analyses van deze 2 seizoenen...

Ik merk tijdens de 2 seizoenen (d.w.z. wanneer 2 "grote posters" uit zijn...):

a) ondanks de schijn, is er een duidelijke stijging deelname.

Het aantal geplaatste berichten over de periode teruggebracht per dag stijgt met een hoger cijfer gemiddeld 40% over de 2 seizoenen

b) Er is ook een toename van het aantal aanmeldingen relatief nog belangrijker maar aangezien de aantallen aanmeldingen niet zo hoog zijn als de berichten worden ze gerelativeerd...

Kortom, blokkeer trollen.. het lijkt eerder te werken voor participatie!

Om te mediteren is de ervaring nog niet voorbij...

ps: Obamot klaagt vast, hij heeft nog niet gestreken! : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 01/02/21, 09:59

Christophe schreef:Ik deed de eerste analyses van deze 2 seizoenen...

Ik merk tijdens de 2 seizoenen (d.w.z. wanneer 2 "grote posters" uit zijn...):

a) ondanks de schijn, is er een duidelijke stijging deelname.

Het aantal geplaatste berichten over de periode teruggebracht per dag stijgt met een hoger cijfer gemiddeld 40% over de 2 seizoenen

b) Er is ook een toename van het aantal aanmeldingen relatief nog belangrijker maar aangezien de aantallen aanmeldingen niet zo hoog zijn als de berichten worden ze gerelativeerd...

Kortom, blokkeer trollen.. het lijkt eerder te werken voor participatie!

Om te mediteren is de ervaring nog niet voorbij...

ps: Obamot klaagt vast, hij heeft nog niet gestreken! : Mrgreen:

het probleem is dat je, aangezien je ervoor hebt gekozen om in tweetallen te werken, niet kunt concluderen dat de een meer bezorgd is dan de ander :).

Ik had toch graag de rondingen gezien waar je het over hebt!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 01/02/21, 10:01

Het is niet het een of het ander, het gaat om de algemene sfeer.

Ja 2 aan 2 met wat ik denk een bias van het paar in de keuze !! (Ik begrijp) : Mrgreen:

Zoals, je zult nooit in een seizoen zitten met izy... aangezien je op dezelfde redactionele lijn zit...

Na waarom geen seizoen met ALLE trollen van het moment?

Maar goed... de methode veranderen tijdens het experiment en de resultaten scheeftrekken, dat kunnen alleen farmaceutische laboratoria... : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 01/02/21, 10:05

Christophe schreef:Ja 2 bij 2 met wat ik denk dat een paarbias is!! : Mrgreen:

Alsof je nooit in een seizoen zult zitten met Izy...

het kan ook een tegenovergestelde tactiek zijn, ontsla tegelijkertijd iedereen die op elkaar lijkt en vergelijkbare methoden en posities lijkt in te nemen (bijvoorbeeld degenen die ik de "JOGER" noemde, maar in feite werkten we met twee afwezigen tegelijkertijd ;) .
Ik wil in dezelfde groep zitten als Izy, maar ik herinner je eraan dat we niet dezelfde mening delen over het onderwerp RCA;).

.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 01/02/21, 10:14

Ja, maar als ik dat doe, schreeuwt het vooringenomenheid! soort de forum staat aan de kant van lobby's of samenzweerders! Dus niet vanzelfsprekend!

Dus het beste zou waarschijnlijk zijn om 1 seizoen alle grote posters te verbieden...mij inbegrepen ! : Mrgreen:

Om te zien of dit bezoekers motiveert om zich te registreren en nieuwe abonnees om mee te doen, meer...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 07/02/21, 14:30

Seizoen 3 begint over een paar uur.

Gezien de sfeer die niet is verbeterd bij sommige discussies en tussen sommigen van jullie, waaronder 2 ex-kandidaten en 1 bijzonder "oplichter" sinds zijn selectie, heb ik de regels voor dit seizoen 3 gewijzigd.

In seizoen 3 zijn er 4 kandidaten, waaronder 2 ex-kandidaten en het duurt maar een week...

Ik zal vanavond na 18 uur de resultaten van de 2 seizoenen posten zoals sommigen hebben gevraagd.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 07/02/21, 14:36

Als ik het goed begrijp, moeten we dan niet antwoorden als we hier worden aangevallen?

Ik denk dat de enige manier is om NOOIT te reageren op berichten van Janic, Guy, Electron Obamot, et al... omdat ze elke keer leiden tot agressieve discussies en de stelregel van Mark Twain bevestigen:

Mark Twain schreef:Ga nooit in discussie met dwazen, want ze zullen je naar hun niveau van domheid brengen en je op die grond verslaan met hun grootste ervaring.



anders hoop ik dat je eclectron laat posten, want ik wacht nog steeds op zijn antwoord op mijn natuurkundige vraag!

ABC2019 schreef:
ABC2019 schreef:zo plotseling produceert een temperatuurverschil, altijd in de veronderstelling dat het werkt, men kan dus een tweede 'normale' thermodynamische machine (zoals een stirlingmotor) laten draaien tussen de buitenkant (warme bron) en de binnenkant '(koude bron), die levert zelf ook werk op (drijft bijvoorbeeld een generator aan), en geeft daarnaast de warmte die aan de weerstand is gegeven terug naar de kamer? in theorie werkt het ook?


zo niet, dan zijn we het daarover eens, kunnen we dan een tweede machine laten draaien?

en is er geen theoretische limiet lager dan de minimumtemperatuur die in de behuizing kan worden bereikt, aangezien de weerstand bij elke temperatuur die niet nul is, stroom kan leveren en dus nog steeds energie kan onttrekken?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 07/02/21, 14:40

Je hebt gelijk

(verdorie, ik kan de originele afbeelding niet meer vinden...Help?)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten