Registratie voor forum verplicht?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Vindt u het nodig om het lezen van de onderwerpen te beperken tot de leden van de forum ?

De peiling is verstreken op 20 / 02 / 06, 12: 32

Ja het is zeker: er zijn teveel recuperators of inactief in vergelijking met de experimentators!
16
55%
Nee, je moet alles toegankelijk maken zonder enige moeite voor bezoekers
13
45%
 
Totaal aantal stemmen: 29
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11087




par Christophe » 31/01/06, 23:29

Konijn schreef:Ik ben een beetje teleurgesteld dat er zo weinig deelname aan de enquête was.


Pkoi vind je mij überhaupt geiler om een ​​vereniging op te richten? Juist vanwege dit gebrek aan deelname...:( :(
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11087




par Christophe » 31/01/06, 23:35

Andre schreef:zodra deze kern afbrokkelt, raakt het hele patent in de vergetelheid. En hoe meer jaren verstrijken, hoe meer deze kwetsbaarheid duidelijk wordt, steeds minder mensen willen deelnemen aan iets collectiefs..

Andre


Ben precies de Ik voel dat we binnenkort zullen beginnen af ​​te brokkelen : Cry: ...Hallo Andrew?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 01/02/06, 00:06

Wat bedoel je? : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11087




par Christophe » 01/02/06, 00:11

Asgard bot tyr schreef:Blijf dus "discreet", niet om iets te verbergen, maar niet om iets te delen dat niet zal worden begrepen.


Eh op een forum open voor het publiek, het is moeilijk om discreet te blijven, weet je...

Asgard bot tyr schreef:Wat bedoel je? : Lol:


Moge mijn kracht en motivatie me in de steek laten....misschien moet ik op vakantie gaan...heel eenvoudig...
Dernière édition par Christophe de 01 / 02 / 06, 00: 22, 1 keer bewerkt.
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 01/02/06, 00:35

Bonsoir,
Mijn mening over het onderwerp, de experimenten moeten door iedereen gelezen kunnen worden, maar niet iedereen kan zich mengen in de onderwerpen van experimenten....alleen de onderzoekers, de mods en de webmaster kunnen berichten plaatsen....anders, c is de rommel en we vinden niks....het was alleen mijn mening!
Ik hou je in de gaten....maar ik grijp minimaal in bij de berichten!!! Je moet eerst leren, dan proberen....dan...
Ik vind de hoeveelheid kennis die er is echt geweldig...
Merci.
A + Serge.
0 x
Respect !!!
Byr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 21/12/05, 19:17




par Byr » 01/02/06, 09:13

Een van de belangrijke aspecten van deze site ligt onder meer in het informeren en/of populariseren van alternatieve regelingen waarvan de leden van deze site bovendien forum regelmatig "verstikking" of "ontvangst" aan de kaak stellen. Dus, al was het maar voor de enige publiciteit die wordt gemaakt aan acties of projecten "out of the box", ja, het lijkt mij beter om gratis toegang tot deze site te houden. Een van de veroorzaakte voordelen is het bevorderen van het ontwaken van het geweten... en navolging?
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

beperking in het lezen van onderwerpen?




par Nofy » 01/02/06, 21:01

Bonsoir à tous,
Ik wist tot vanavond niet dat het nodig was om me over het onderwerp uit te spreken... In ieder geval is het niet gemakkelijk om een ​​heel duidelijk standpunt in te nemen, want zoals ik heb kunnen lezen, zouden we worden berecht om ja en nee te zeggen. Nu heb ik voor de beperking gestemd, of ik ga er in ieder geval mee akkoord dat er een bepaalde procedure is om deel te nemen aan de forum. Het doet me denken aan deze wet die Fransen van "buitenlandse" afkomst vraagt ​​om hun meerderheid voor de nationaliteit te vragen... ze zijn al Frans, maar ze moeten nog de stap zetten om het waar te maken. Het is misschien een beetje verwarrend wat ik zeg, maar ik denk dat je echte motivatie nodig hebt om te pantoniseren, omdat het waar is dat je niet zeker bent van het resultaat. We kunnen ecologisch niet improviseren, het is een benadering in het leven, en het kan niet beperkt blijven tot pantones, we moeten het vinden in onze manier van leven, en op alle niveaus. Wat er mis is met onze huidige wereld is het gebrek aan motivatie, inzet en doorzettingsvermogen. Ik weet niet wie zei: "Het is beter je dromen te leven dan je leven te dromen. Mediteren...
Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gerald
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 04/09/05, 07:51
Plaats: bergmeertje




par gerald » 09/02/06, 09:15

De essentie van internet is dat wanneer informatie wordt weggestopt, deze iets verder aan het licht komt.

Wat mij betreft, merk ik dat de verstikking van de planeet zo snel voortschrijdt dat we ons de luxe van filosoferen niet kunnen veroorloven. Alle goodwill is welkom.

Je zou ook kunnen zeggen dat elk idee dat vooruitgang voor de mensheid kan brengen daardoor een collectief goed wordt en met welk recht zouden we de toegang ertoe beperken?

We moeten er ook rekening mee houden dat veel mensen die zeer bekwaam zijn op verschillende gebieden computerneofieten zijn en uiteindelijk door registratie worden belemmerd. Wat hebben we ermee te winnen?

Hierover is duidelijk gesproken forum dat ecologie pas echt vooruitgaat als het financieel rendabel is. We leven in deze maatschappij, of we het nu leuk vinden of niet. Het is duidelijk dat men kan dromen dat Pantone zich alleen effectief op een alternatieve manier ontwikkelt, maar het blijft een droom en het ontwaken dreigt verstikkend te worden!
Gerald
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 09/02/06, 10:02

Ik zeg het is geven - geven!
Anders is het altijd een minderheid die voor iedereen werkt, voel dat de ander een pink opsteekt!
Ik eerst, ik ben slecht in computers, ik kan mijn testrapporten niet eens naar econologie sturen!
En toch slaag ik erin aanwezig te zijn en diegenen te ontmoeten met wie je iets te maken hebt!
Mensen vinden het niet erg om te zoeken naar motoroptimalisatie en andere parameters. We konden een probleem voelen om alleen de resultaten van ons werk te laten zien en niet voor duizenden schermen te werken!
Ik ben geen tv "LOFTEUR" om nee te beseffen, bedankt!!! gratis toegang ja, maar verwar onderzoek en gebruik niet, het zijn twee heel verschillende werelden
:frons:
En als het alleen vooruitging als het winstgevend was, was ik begonnen!
Daarna moeten de resultaten van al het onderzoek verenigd zijn... Dus aan Gérald en alle anderen, je hebt prototypes, kom langs en laat ze testen (anders kom ik)!!! : Idee: het is de enige mogelijkheid die voor ons beschikbaar is! :x : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11087




par Christophe » 09/02/06, 10:59

Nou, deze discussies zijn interessant, maar de beslissing is al genomen:
1) een openbaar gedeelte
2) een privégedeelte

Ik denk dat, gezien de resultaten van de peiling, dit het beste compromis is...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten