De eeuwenoude mysterie. Hoe om langer te leven?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Christophe » 06/03/21, 10:27

Macro schreef:
Christophe schreef:De koe ... ik zag net een verslag van jane fonda ... 2 jaar oud ... ze ziet er 83-35 uit !! :schok: :schok: :schok:


Frankrijk 2 : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: het moet een redif zijn : Cheesy:


Ah ja inderdaad, hier ben ik gerustgesteld over de balans van de natuur ... de video was Deloin en misschien wel de video van een paar jaar geleden! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Desalniettemin zijn er mensen van in de vijftig om degenen van midden veertig te zien die minder goed bewaard zijn gebleven dan op de foto die je hebt gepost! : Mrgreen:

Macro schreef:Het doet me denken aan laatst ... Ik dwaalde op tik tok en ik kwam een ​​"Janic" tegen die de voordelen van veganisme voor de gezondheid prees ... Ben ... Ze zouden er goed aan doen om van ambassadeur de veganist te veranderen. .. De mama van Ramses was frisser dan zij : Cheesy: : Cheesy:


: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

We zullen moeten zien wat "onze" janic erover zegt! : Mrgreen:

Ah hij zwijgt?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Janic » 06/03/21, 12:32

Macro schreef: Het doet me denken aan laatst ... Ik dwaalde op tik tok en ik kwam een ​​"Janic" tegen die de voordelen van veganisme voor de gezondheid prees ... Ben ... Ze zouden er goed aan doen om de veganistische ambassadeur ... De mama van Ramses was frisser dan zij
christophe
We zullen moeten zien wat "onze" janic erover zegt!
Ah hij zwijgt?
Ik ben dom? Nooit! : Cheesy:
Ik ben al geen veganist en daarom kan ik mezelf niet uitdrukken in hun plaats en plaats, omdat we verschilpunten hebben
Er zijn echter atleten van hoog niveau onder hen, zelfs zeer hoog niveau zoals extreme sporten, wat niets te maken heeft met de mummies van Ramses. Of zelfs bemiddelde kunstenaars die ook nog eens frisse gezichten en lichamen hebben. De vooronderstellingen en kritiek zijn dus totaal ongerechtvaardigd. : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Christophe » 04/07/21, 21:30

Het Amerikaanse leger bereidt zich voor op het testen van een "anti-verouderingspil"

(...)

Een "medicijn" dat de afname van fysieke prestaties vertraagt

Volgens Hawkins heeft SOCOM bijna 2,8 miljoen dollar in dit project geïnvesteerd. Deze nieuwe pil, die is gebaseerd op een "klein molecuul van menselijke prestaties", is het resultaat van een samenwerking met het biotechnologielaboratorium Metro International Biotech. De verantwoordelijken voor het programma specificeren dat het geen gewoon farmaceutisch product is, maar eerder een nutraceutical (of medicijn), met andere woorden, een soort voedingssupplement dat een gunstige werking heeft op het organisme.

De ontwikkelde formule is ontworpen om de fysieke en mentale prestaties van soldaten te verbeteren, met name om hun uithoudingsvermogen en hun vermogen om te herstellen van blessures te vergroten. Metro International Biotech gaf geen details over de samenstelling van deze pil, maar van dit biotechnologiebedrijf is bekend dat het voorloperverbindingen van nicotinamide-adenine-dinucleotide (NAD+) heeft gesynthetiseerd - een co-enzym dat in alle levende cellen wordt aangetroffen en dat betrokken is bij veel metabolische processen.

“NAD+ is van cruciaal belang voor het functioneren van alle levende cellen. Het is aangetoond dat NAD + -niveaus afnemen naarmate mensen ouder worden ", las de website van het bedrijf. Het is echter bewezen dat verlaagde niveaus van NAD+ geassocieerd zijn met veel ziekten, in het bijzonder zeldzame mitochondriale ziekten, die het bewegingsapparaat, de hartspier of het centrale zenuwstelsel kunnen aantasten.

Dus, voor Metro International Biotech, zou het handhaven van optimale niveaus van NAD + mensen in staat kunnen stellen langer en gezonder te leven. De door het laboratorium geformuleerde verbinding is daarom waarschijnlijk ontworpen om de niveaus van NAD + te verhogen en zo de prestaties van soldaten gedurende hun hele loopbaan op een hoog niveau te houden.

Een potentiële nieuwe anti-verouderingsbehandeling

Verschillende studies uitgevoerd op muizenmodellen hebben deze hypothese ook bevestigd, wat aantoont dat de toename van NAD + geassocieerd was met een beter metabolisme. Deze verschillende onderzoeken rapporteren met name een vertraging in de degeneratie van motorneuronen, een verbetering van de bloedcirculatie en het uithoudingsvermogen van het bewegingsapparaat, een verbetering van de mitochondriale functie, een beperking van leeftijdsgebonden lichaamsgewichtstoename, enz.

(...)

Klinische proeven van de nieuw ontwikkelde nutraceutical staan ​​gepland voor volgend jaar. Als de waargenomen prestaties en de klinische tests overtuigend zijn, kan het product mogelijk worden gedistribueerd naar de burgerbevolking als een nieuwe langetermijnbehandeling.


https://trustmyscience.com/armee-americ ... lissement/
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par GuyGadeboisTheBack » 04/07/21, 21:37

We kunnen er zeker van zijn dat deze wonderpil genadig zal worden verdeeld over de hele aarde en vooral aan degenen wier levensverwachting de kortste is ... Pardon "de meest Kurt", ach, che me verwart de borstels, mein führer ... : Mrgreen:

Note to stupid: Transhumanisme heeft niets met eugenetica te maken. Zonder dec. 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Christophe » 04/07/21, 22:09

Kurz bite sehr, kurz, nicht kurt mein HauptFürher! : Mrgreen:

Geen grapje, in plaats van ze pseudo-miraculeuze pillen * te geven, kunnen ze maar beter voor hun gevechtsrantsoen zorgen ... en stoppen met het voeren van junkfood! : Cheesy:

1 rantsoen van het Franse leger wordt ingewisseld voor 3 tot 4 Amerikaanse rantsoenen zo lijkt het!

* ook al is meth uitgevonden door wie je kent in de jaren '30 ... het werkte! Pervitine: medias / breaking-bad-la-serie-meesterwerk-in-oktober-op-arte-t9997.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Exnihiloest » 04/07/21, 22:24

Christophe schreef:... Deze verschillende onderzoeken rapporteren in het bijzonder een vertraging in de degeneratie van motorneuronen, een verbetering van de bloedcirculatie en het uithoudingsvermogen van het bewegingsapparaat, een verbetering van de mitochondriale functie, een beperking van de toename van het lichaamsgewicht gekoppeld aan de 'leeftijd, enz ... .

Pech voor Gadgetdebois, niets over de verbetering van de neuronen van de cortex. : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Christophe » 10/05/22, 19:23

Bon appetit!

Het is geen jeugdelixer, maar bijna! Onderzoekers van het Quadram Institute in het VK hebben zojuist een manier ontwikkeld om de effecten van veroudering om te keren met behulp van de fecale materie-transplantatietechniek.

https://www.science-et-vie.com/corps-et ... 85870.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Macro » 11/05/22, 07:02

Wanneer het materiaal stopt met verouderen
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 173 gasten