Cyberacties: organisatie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Cyberacties: organisatie




par Christophe » 18/03/07, 17:58

Voila na de opening van een sub-forum bedoeld om cyberactie te organiseren of door te geven, ik open dit onderwerp met om de zaak een beetje te organiseren.

Ik neem opnieuw de verschillende punten van de olifant die het ding grotendeels had ruw gemaakt:

elephant schreef:Ik denk echter dat er aan een aantal voorwaarden moet worden voldaan:

1 °) delen het werk om e-mailadressen te verzamelen: krantenredacteuren, parlementsleden, algemeen raadsleden, partijvoorzitters enz. (Hiervoor vinden we hun e-mailadres op de sites van hun partijen en in alle geval in België, op de website van het Parlement
1 bis) deze lijst bewaren en verspreiden
2 °) delen het werk zodat de e-mails niet allemaal hetzelfde adres verlaten en dat onze gesprekspartners geen tientallen e-mails over hetzelfde onderwerp ontvangen: het lijkt verdacht.
3 °) verzend alle e-mails bijna tegelijkertijd, bij voorkeur één avond na 23-uren.
4 °) komen een enkele tekst overeen, met vermelding van bronnen (inclusief originele bronnen in het Engels)
5 °) vergezellen een zeer hoffelijke begeleidende tekst die iets specificeert als:
"... we hebben goede redenen om aan te nemen dat overheidsgeld aan dergelijke projecten dreigt te worden verspild ... terwijl Amerikaanse onderzoekers geavanceerder zijn dan wij met veel minder dure middelen .... "
6 °) vermijd te vermelden dat mensen die ons te goed kennen, zoals Jean Pierre Petit of Jean Louis Naudin: ik heb de hoogste achting voor hen, maar ik ben bang dat hun naam bij de eerste aanval het directo laat vertrekken op kar.
7 °) zorgen voor herinneringsuitzendingen
8 °) naast de grote adressen, heeft elke spamme op zijn eigen privé-correspondenten een uitnodiging om uit te zenden
9 °) vind een titelaccourcheur voor de e-mail
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/03/07, 18:47

inderdaad, we zijn een beetje in slaap gevallen
van mijn kant ben ik begonnen met een lijst met e-mailadressen voor België, maar ik heb mezelf een beetje onderbroken wegens ziekte.

waar zijn de andere leden die het project steunen?

zijn we nog even zeker van de Z-machine (dat wil zeggen dat het de oplossing is)

we hebben een lijst met "hyper serieuze" sites die erover praten (inclusief en vooral in het Engels)

die aanbiedt om de (zeer beleefde) begeleidende brief te schrijven

wie stelt voor om de lijst met e-mails van Franse gekozen functionarissen op te stellen (het werk delen, er is een vervloekt pakket)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 18/03/07, 18:50

elephant schreef:waar zijn de andere leden die het project steunen?


Van het project? Ik dacht dat er verschillende cyberacties zouden zijn om te organiseren? (volgens het nieuws)

elephant schreef:zijn we nog even zeker van de Z-machine (dat wil zeggen dat het de oplossing is)


Persoonlijk ben ik nog nooit...

elephant schreef:die aanbiedt om de (zeer beleefde) begeleidende brief te schrijven


Nou, dat was al gebeurd, nietwaar?

elephant schreef:wie stelt voor om de lijst met e-mails van Franse gekozen functionarissen op te stellen (het werk delen, er is een vervloekt pakket)


Uh... goede vraag... Je zou al moeten weten waar je moet zoeken.

Wat betreft het verzenden van e-mails, ik heb een server om dit te beheren. (minder dan 5000 e-mails per verzending indien mogelijk)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/03/07, 23:02

Ik dacht dat we maar met één project bezig waren: Iter tegen Z-machine, hoe dan ook, dat verandert niet veel aan de algemene principes.
Het moet gezegd worden dat ik niet alles ben forums

bedankt voor het onthouden van de andere onderwerpen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 19/03/07, 00:24

En waarom doe je dit niet voor Pantone? Het lijkt mij coherenter vanuit de econologie. U zult me ​​vertellen dat het kan zijn omdat het al is gedaan zonder resultaat?...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 19/03/07, 12:23

nonoLeRobot schreef:En waarom doe je dit niet voor Pantone? Het lijkt mij coherenter vanuit de econologie.


+1788997797 (maar het was niet gepland tussen de verschillende acties die gelanceerd zouden worden, toch? In mijn hoofd was het tenminste... : Cheesy: )

nonoLeRobot schreef: U zult me ​​vertellen dat het kan zijn omdat het al is gedaan zonder resultaat?...


Niet voor zover ik weet... maar ik weet nog lang niet alles over het pantone-dossier...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 108 gasten