Mening en test: ik heb SALTO getest, de Franse VOD VS Netflix (Android-applicatie null)

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79366
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Review en test: ik heb SALTO getest, de Franse VOD VS Netflix (Android-app null)




par Christophe » 23/05/21, 13:53

Hé over hun toepassing van ellende... (het wordt zeer goed beoordeeld op Google Play: logisch dat het niet verschijnt op incompatibele apparaten!)

Er zou een .apk-versie in omloop zijn https://www.frandroid.com/telecharger/a ... ming-video

Ik weet hoe ik een .apk moet installeren, maar dat zou ik niet doen: als ik voor een dienst betaal, is het niet om te rommelen met een .apk die niet wordt bijgewerkt! :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Review en test: ik heb SALTO getest, de Franse VOD VS Netflix (Android-app null)




par GuyGadeboisTheBack » 23/05/21, 13:55

Christophe schreef:Op Prime raad ik de Man in the High Castle / Man in high castle aan...<<< Al gelezen en al gezien (natuurlijk)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Review en test: ik heb SALTO getest, de Franse VOD VS Netflix (Android-app null)




par Exnihiloest » 25/05/21, 21:53

Christophe schreef:...
Nou ja, een film piraten is vrij eenvoudig na een paar keer proberen heb je hem in goede kwaliteit... maar een serie van bijvoorbeeld 8 seizoenen, in goede en constante kwaliteit kan saaier zijn...

Geen probleem met glasvezel. Game of thrones kwam aan in topkwaliteit, in VF, in 1 pak per seizoen, en met hoge snelheid.Uw referenties lijken me een beetje achterhaald. Tegenwoordig zijn alle series gemakkelijk toegankelijk, vaak in verschillende definities, we kiezen voordat we downloaden, de codeerders hebben niet langer de onvolkomenheden die we 10 jaar geleden hadden, degenen die ze gebruiken hebben vooruitgang geboekt , we hebben kwaliteit.
Het enige voordeel van zoiets als Netflix is ​​dat je makkelijk kunt kiezen aan de hand van de trailers. Het is iets omslachtiger om een ​​serie te kiezen dan P2P.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Review en test: ik heb SALTO getest, de Franse VOD VS Netflix (Android-app null)




par GuyGadeboisTheBack » 25/05/21, 21:59

Met mijn slechte ADSL+ verbinding (ca. 2,2 Mb/s) kan ik UHD-films gecodeerd in H265-licht bekijken in echte nepstreams.
https://fr.wikipedia.org/wiki/H.265/HEVC
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten