asynchrone motor reparatie: blokken en zekering triggers

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 04/08/15, 15:20

Christophe schreef:Je kunt die bovenaan dit onderwerp vervangen om een ​​beekje in te pompen (1.5 bar uitlaatdruk zou voldoende zijn geweest)... maar daar wordt het slecht overschreden denk ik.


Zuighoogte (tussen beek en pomp)
uitblaashoogte (tussen de pomp en het punt waar 1.5Bar nodig is
en debiet vereist bij het afvoerpunt van 1.5 bar

We zullen de drukval verwaarlozen, omdat je niet gierig zult zijn op het gedeelte van de leidingen...

het verpompte product is water...
Serrat het geladen met sediment dit water?

Heeft u een manier om uw pomp zo dicht mogelijk bij de beek te benaderen? Omdat de aanzuighoogte van een pomp op een zeer belangrijke manier de hoogte van de afvoer bepaalt, is dit de reden waarom de pomp heel vaak op de bodem van de pomp wordt ondergedompeld ...

De oplossing die vaak de goedkoopste en meest betrouwbare is, is een leeg kelderbeest dat een reserve opdrijft en daarna de vraag overdrukt
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 05/08/15, 10:56

Macro schreef:Zuighoogte (tussen beek en pomp)
uitblaashoogte (tussen de pomp en het punt waar 1.5Bar nodig is
en debiet vereist bij het afvoerpunt van 1.5 bar


ongeveer 2.5 m

Toen ik 1.5 bar zei, was het bij de pompuitlaat, dat wil zeggen dat ik minder dan 10 meter moet verhogen, dus een uitlaatdruk van minimaal 0.5 bar (besproeiingspomp in de tuin). De secties zijn behoorlijk belangrijk.

Macro schreef:het verpompte product is water...
Serrat het geladen met sediment dit water?


Hij kan licht beladen zijn... maar meestal vrij helder (je kunt zonder zorgen de bodem zien op 30-40 cm). De troebelheid is redelijk goed, dus...

Macro schreef:De oplossing die vaak de goedkoopste en meest betrouwbare is, is een leeg kelderbeest dat een reserve opdrijft en daarna de vraag overdrukt


Ja, ik heb ook aan de dubbele pomp gedacht en dat zou voor extra zekerheid zorgen: ik heb al een pomp verbrand door watergebrek...zuigleiding ontlucht en pomp die niet stopte... .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 05/08/15, 11:19

Als de stroom zich niet ver van een stopcontact bevindt en je hebt geen sproeier die veel druk vereist (en niet te kleine gaten), dan kun je lege kelderpompen vinden die het werk heel goed zullen doen. Alleen... ik heb er een gekocht van een gereedschapswagen die al jaren staat te macereren in de waterpoel in Karmin...Nou, hij brengt maar 4 meter omhoog, maar ik had gekozen voor het model dat grote lichamen van buitenlanders kan passeren...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 05/08/15, 11:59

Ik heb er ook een, maar ik denk dat hij maar 6 meter omhoog gaat... dus niet genoeg in mijn geval... behalve om hem in serie te zetten met een andere...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten