Waterinjectie brumisée BMW op een benzine turbo

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 20/02/15, 18:50

Christophe, heb je relaties met "cyberacteurs"?

In haar laatste nieuws, keerde hij terug 2 koppelingen econology ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79432
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11088




par Christophe » 20/02/15, 19:10

Uh ... misschien ... als ik er wat had die ik me niet herinner ...

Heeft u de betreffende nieuws-URL?
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 20/02/15, 21:08

Ik heb je forwarde op de winkel adres.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79432
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11088




par Christophe » 20/02/15, 21:44

Bedankt dat het vandaag op hun mailing stond. Ze hebben waarschijnlijk een account bij forum omdat dit de tekst is die ik vanmorgen naar de leden van de forum...

Door nadelen heb ik (nog?) Niets op hun site gevonden?

Bedankt voor de toch info! (en bedankt hen voor de toekomst)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/02/15, 09:33

Dag
Sommigen zeggen dat het niets te maken heeft met systeem G waterdoping, ik denk het tegenovergestelde. Het systeem is anders, maar het doel is precies hetzelfde.

Op het moment dat ik mijn sleutelen aan de super 5 had besproken met een vriend die concurreert met oude auto's, had hij me precies uitgelegd wat er in het BMW-artikel staat en dit sluit ook aan bij de verklaringen van André.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79432
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11088




par Christophe » 21/02/15, 11:18

Precies PITMIX de overeenkomsten zijn duidelijk en degenen die waterdoping in deze jaren hebben vernietigd, dragen hun jas aan en zeggen dat ze al lang bestaan ​​(iets dat hier ook werd gezegd, maar ze waren er niet om te bevestigen) of dat dit is niet hetzelfde ... het werkt alleen met naïeve mensen ... blablabla

Ik had zulke reacties privé na de mailing van forums...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/02/15, 17:14

Persoonlijk stopte ik de experimenten, maar ik blijf altijd in gedachten om er weer op terug te komen.
Ik geloof niet dat waterdopping hoe dan ook onverklaarbaar of gekke ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14142
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 841




par Flytox » 21/02/15, 22:05

Christophe schreef:c) En vooral de gemiddelde LOAD van een ploegende tractor, veel hoger dan elke auto (zelfs racen !!)! Zo bereikt men bijna altijd de hypothese, de thermolyse van water en andere fenomenen van de thermodynamica!

Waterinjectie is alleen effectief als de motor op zijn thermodynamische grenzen wordt gebruikt!


Wat een beetje verontrustend is, is dat deze BMW waterinjectie is gemaakt voor een racewagen. Hier worden de thermo-chemische grenzen van de brandstof / motor bijna altijd benaderd (of anders moet je de piloot afvuren : Mrgreen: ). Met een productieauto, voor "normaal" gebruik, zijn we ver verwijderd van de thermo-chemische limieten ... fulltime, vandaar de algehele "slechte" prestatie. En volgens de oude marketinggewoonte van onze totomobielfabrikanten is er 4 tot 8 keer meer vermogen dan nodig ...... dat helpt niet echt. : Cry:

Dus je moet een grote inkrimping doen om binnen thermo-chemische grenzen aan een vliegtuigauto te kunnen werken?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/02/15, 22:52

Kunnen we een Bmw M4 echt als een raceauto beschouwen?
Dit is een seriële auto niet?
Ze is erg krachtig en heeft haar uiterste best gedaan om de baan te openen, het is waar ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 21/02/15, 23:08

Flytox schreef:
Christophe schreef:c) En vooral de gemiddelde LOAD van een ploegende tractor, veel hoger dan elke auto (zelfs racen !!)! Zo bereikt men bijna altijd de hypothese, de thermolyse van water en andere fenomenen van de thermodynamica!

Waterinjectie is alleen effectief als de motor op zijn thermodynamische grenzen wordt gebruikt!


Wat een beetje verontrustend is, is dat deze BMW waterinjectie is gemaakt voor een racewagen. Hier worden de thermo-chemische grenzen van de brandstof / motor bijna altijd benaderd (of anders moet je de piloot afvuren : Mrgreen: ). Met een productieauto, voor "normaal" gebruik, zijn we ver verwijderd van de thermo-chemische limieten ... fulltime, vandaar de algehele "slechte" prestatie. En volgens de oude marketinggewoonte van onze totomobiele fabrikanten is er van 4 tot 8 keer meer vermogen dan nodig ...... dat helpt niet echt. : Cry:

Dus je moet een grote inkrimping doen om binnen thermo-chemische grenzen aan een vliegtuigauto te kunnen werken?


Het is noodzakelijk dat de motor wordt afgesteld in mager mengsel (economie), zodat deze verwarmt van waar het belang van doping met water is.
Moet het patent vinden.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 36-gasten