[Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/01/13, 08:17

MP is één ding. (volgens onze kennis onmogelijk)
De MM, is een andere. de uitdaging is er, des te beter als iemand de truc vindt: al toen ik 10 jaar oud was, ging ik naar de ingenieur van mijn vader en vertelde hem "papa, papa, ik heb een geweldig idee ..."

Magneten worden binnen enkele seconden opnieuw gemagnetiseerd. Stel je voor dat het nodig is om zo'n motor te onderhouden door hem om de 3 of 4 jaar te demonteren, hij is speelbaar, toch?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 18/01/13, 08:52

elephant schreef:Magneten worden binnen enkele seconden opnieuw gemagnetiseerd. Stel je voor dat het nodig is om zo'n motor te onderhouden door hem om de 3 of 4 jaar te demonteren, hij is speelbaar, toch?


op dit moment is er geen element dat toelaat
om je voor te stellen dat deze motor echt werkt

laten we wachten op deze demo (als het echt gebeurt) met
onafhankelijke verificatie en continu gebruik
van 30 dagen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/01/13, 09:35

En hop: ja, wacht, wachten, wachten, wachten, wachten wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten

Je kunt lang wachten, zolang de PUBLICATIE van de scripties zal plaatsvinden VOORDAT er een tastbaar resultaat is.

Hmm ... Alsof het niet duidelijk genoeg was!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 18/01/13, 09:48

Obamot schreef:En hop: ja, wacht, wachten, wachten, wachten, wachten wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten

Je kunt lang wachten, zolang de PUBLICATIE van de scripties zal plaatsvinden VOORDAT er een tastbaar resultaat is.

Hmm ... Alsof het niet duidelijk genoeg was!


altijd klaar om te tekenen !!!

hij grijpt in op alle onderwerpen, zelfs en vooral wanneer
hij weet absoluut niets !!
het is absoluut jammer om nietig te zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/01/13, 10:09

Niets mee te maken "Hakken"... helemaal niet.

Misschien heb je niet goed gelezen wat hier staat:
https://www.econologie.com/forums/post248935.html#248935

Het geeft je een deel van het antwoord.

Het is een principe van ethiek en deontologie ... En vooral van respect voor degenen die deze regels respecteren tegenover degenen die zich eraan wentelen en die ruzie maken met begrip.

(zelfs als door enige bedenkingen te uiten om een ​​goed geweten te geven, maar mooier te blijven argumenteren op ongezonde basis, want op basis van syllogismen is dit een grote overmatigheid in de zoektocht naar de graal van de eenheid of wat weet ik) ...

Dus het lelijke eendje is niet wat je denkt : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 19/01/13, 00:51

:schok: Het onderwerp was "alle soorten magnetische motoren" of "hoe een onderwerp te trollen"?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 19/01/13, 04:52

Arf, er zijn alleen trollen die kunnen trollen, denk na! : Cheesy: : Mrgreen:

lejustemilieu schreef:
Capt_Maloche schreef:Wat de assemblages ook zijn, de som van de krachten kan niet positief zijn als er sprake is van beweging van magneten tussen hen
Alleen een alternatieve kracht kan energie creëren
Persoonlijk denk ik dat deze motor werkt, maar er is een vangst, het is [...] het is de vermoeidheid van de magneten ... na verloop van tijd.
Dit verlies aan sterkte van de magneten, ik merkte het op de magneten die worden gebruikt om de ruiten van mijn aquarium schoon te maken.


Mijn twee cent, met enige basiskennis over magnetisme: ik denk dat het niet alleen dat is!

Hebben Cuicui en anderen, voordat ze geloofden dat het kan werken, de duur van energiebesparing gecontroleerd? (Inclusief de energie - goed "ergens" genomen) en verspreid door het intrinsieke magnetisme van de magneten, magnetisme dat gedeeltelijk verloren gaat omdat de magneten elkaar demagnetiseren, net zoals het magnetisch veld van de aarde zijn invloed zal hebben om in de vergelijkingen ...! Meer energie creëren dan men in deze context zou verbruiken, neemt de uitdaging aan ... Als dit mogelijk was geweest, hadden we het al voor de tijdmeting gebruikt , door van deze handicap van magnetisme een troef te maken! Omdat ja, bij afwezigheid van een mogelijkheid van genereren hoger dan die bekend en meetbaar van het systeem, het een handicap is een obstakel voor het zeer gewenste doel, magnetisme is intrinsiek een rem (allereerst). Onmogelijk om uit deze draad op de poot te komen : Cheesy:

Stel je voor dat er in mijn hoek al heel lang een horloge-traditie bestaat. En horlogemakers zijn altijd in dit probleem geïnteresseerd geweest! Omdat je het misschien niet wist, maar magnetisme is altijd de vloek geweest van mechanische bewegingen, precisievraag !!! En dit is waar het onderwerp interessant is: aan de ene kant hebben we degenen die proberen motoren te maken, en aan de andere kant hadden sommigen het graag zonder het magnetische probleem in een beweging willen doen, maar ze zijn er nooit arriveerde volledig met metaal. Magnetisme heeft nooit als geheel kunnen worden geneutraliseerd, dus het produceert ongewenste effecten ... het is het tegenovergestelde bewijs!


We zijn dat allemaal een beetje vergeten met quartz uurwerken, maar wat ik hier en daar lees in deze thread is verbazingwekkend. Lang voor hen werden zeelieden, gedurende ongeveer 2000 jaar, geconfronteerd met al deze fenomenen van magnetisme en leerden ze deze te meten en dankzij hen zich te oriënteren! Zelfs om het te verdragen (iedereen weet dat magnetische verschijnselen niet regelmatig stabiel zijn, er zijn ruimtelijke en temporele variaties ... de sprongen van seculiere variatie ... enz.). Stel je eens voor dat we eraan zouden kunnen ontsnappen, want als we een "eeuwige" beweging zouden willen, zou het nodig zijn ... (dus om te ontsnappen aan de verliezen en de exogene invloeden van elk systeem dat magnetisme gebruikt) is een prachtige illusie, amha.

Als een voorbeeld, een dwingend veld van 200 tot 600 KA / m dat de magnetisatie van een motor zou onderdrukken, zou veel lager zijn door het terugkerende veld te doorlopen. (Ik ben het niet dat ik het zei, huh ... niet tekenen, zie ook het werk van Vincent Courtillot en zoveel anderen).

Dus degenen die onderzoek doen op dit gebied, zouden er goed aan doen om er naar te kijken dat is allemaal al gedaan! Om niet steeds dezelfde ervaringen te moeten herhalen ...

Mebon, wat ik erover zeg ... als we in de war raken, hebben we tenminste iets geleerd. : Mrgreen: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 19/01/13, 08:04

Haa-magneten: wat een magie.

Uit mijn ervaring als horlogemaker: het is een gedoe, bovendien gebruiken we heel vaak de de-magnetizer (op onderdelen en gereedschap), zo niet vaarwel het tikken. Vandaar het massale gebruik van anti-magnetisch roestvrij staal.

Goed: ik heb deze hierboven beschreven motor niet bekeken. Te veel om te geloven ...
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 19/01/13, 13:45

http://www.youtube.com/watch?v=FLek_3Hpwus
Als een loopback mogelijk is (wat niet is bewezen), kunnen we er dan niet vanuit gaan dat deze opstelling de energie herstelt die bij de start wordt geïnjecteerd om de magneten te magnetiseren of opnieuw te magnetiseren?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 19/01/13, 14:44

Een minder geavanceerde assemblage: het lussen is niet gedaan.
http://www.youtube.com/watch?v=2yBFbA5pAv0
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten