DIY: het maken van een elektrische auto

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 14/01/13, 12:40

slet

Gaston, het is zeker dat het vanuit deze hoek gezien de situatie verandert... :|

dat is van jou, dat is duidelijk.

Dus alles wat overblijft is te doen wat eerder is gezegd, te doen wat je wilt...
en wees blij dat je op het platteland woont ;) ...

: Mrgreen: ze renden achter ons aan voor de kit op 2 wielen die op 140 rolde voor de beste in mijn omgeving :schok: , lopen ze achter ons aan voor elektrische hulpkits die de fietsen tot 35 km/u duwen (persoonlijk 40 of 50 op een fiets :schok: Ik wil het niet proberen ... of het is niet alleen een fiets meer :) )

Nee, soms denk ik persoonlijk dat het lachwekkend wordt :) wat fietsen betreft en dat het negeren van deze wetten geen probleem zal zijn, serieus zie je de blues radarcontroles doen voor fietsen mdrrr en erger in een hinderlaag in plaats van de motorrijder zou het een politieagent in korte broek zijn :) met een hardloopvest gemarkeerd met politie op de rug en adidas in de kleuren van hun auto's... lol
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/01/13, 12:49

veiligheidsnormen op de auto zijn absurd ... legt te zware voertuigen op

de staat loopt weer achter de feiten aan: veiligheidsnormen zouden handig zijn geweest in de tijd dat we snel reden... in de toekomst zullen we steeds langzamer rijden om brandstof te besparen... .het is tijd om minder solide auto's toe te laten

het aantal doden op de weg is momenteel belachelijk 3700 in 2012

ondertussen 10 zelfmoorden! werkloosheid, ellende, economische afwijkingen richten meer schade aan dan de weg! (en onder de 000 doden op de weg zijn er zelfmoorden vermomd als ongelukken)

het is daarom belangrijk om de schroef van allerhande normen en voorschriften los te draaien
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 14/01/13, 14:03

chatelot16 schreef:het is daarom belangrijk om de schroef van allerhande normen en voorschriften los te draaien
Ik ben het ermee eens, maar tegelijkertijd moet ook de trend naar legalisering van contractuele betrekkingen stoppen.
Normen en voorschriften zijn er (voornamelijk?) om fabrikanten te beschermen tegen rechtszaken van hun klanten.

Herinner me eraan wanneer de regering voor het laatst een regelgevende bepaling heeft ingetrokken zonder deze te vervangen door een meer beperkende bepaling :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/01/13, 15:10

Gaston schreef:Herinner me eraan wanneer de regering voor het laatst een regelgevende bepaling heeft ingetrokken zonder deze te vervangen door een meer beperkende bepaling :?


we moeten alles beperken wat gevaarlijk is

Te ingewikkelde wetten en regels zijn gevaarlijk!

het is noodzakelijk om het aantal pagina's van toepasselijke wet- en regelgeving te beperken

daarom is het nodig de afgevaardigden te verbieden nieuwe wetten te maken zonder nutteloze oude wetten te schrappen

het zou hen veel meer werk opleveren, maar het lijkt mij dat ze ervoor betaald worden

de wirwar van standaardwetten en onbegrijpelijke regelgeving vanwege hun omvang zijn een schending van de mensenrechten
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 14/01/13, 15:40

chatelot16 schreef:de wirwar van standaardwetten en onbegrijpelijke regelgeving vanwege hun omvang zijn een schending van de mensenrechten
En een uitkomst voor advocaten : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 131 gasten