IJzer of roestvrij staal voor pantoneactor?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/05/06, 15:29

Dag

Bij stalkests probeer ik wat ik bij de hand heb en niets meer.
Zoek naar materialen met een specifiek doel.
de kant van de magnetische permeabiliteit of ik zou liever zeggen ferromagnetisch is geen criterium voor de werking.
Aan de andere kant heeft de thermische kant invloed en waarschijnlijk heeft het metaal ook bijvoorbeeld koper en aluminium een ​​vergelijkbare thermische geleidbaarheid.
Niemand hoeft nog uit te leggen waarom er een bepaalde temperatuur nodig is om de reactor te laten werken en dat de werking niet evenredig is met de temperatuur van de reactor.
dat wil zeggen dat een 550c-reactor werkt en een 700c niet noodzakelijkerwijs beter werkt, al met al. Niemand heeft geprobeerd een reactor rood te verhitten (ik stelde mezelf tevreden met het rood verhitten van de buitenste uitlaatmantel met een brander, en ik zag niets verblindends) Het is waar dat je voor een goede test een reactor zou moeten doen
met een bijverwarming.
het doen van al deze tests is een fulltime baan!


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 04/05/06, 19:01

heb je ook zelfontbranding of geratel met de aluminium stang?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/05/06, 08:08

Hallo,
Met een aluminium staaf in een 100% panton is er praktisch geen verschil met een ijzeren staaf
dus geen zelfontbranding in bedrijf met rode stookolie
Laten we zeggen dat ik in de taal de term zelfontbranding zal behouden
Rammelen (geluid van de naaimachine door massale verbranding)
Als ik het heb over zelfontbranding, is dat wat je bedoelt als je een motor laat draaien op benzine van slechte kwaliteit
of oude benzine die te lang in een vat heeft gelegen.
de motor wordt meer warm, hij verliest vermogen, hij heeft de neiging te draaien zonder dat de bougie aanslaat.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten