Mulch van den voor de teelt, vlakke reepjes - ex. aardbeien

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 27/04/09, 14:07

Christophe schreef:D
ps: ik nam 3 of 4 zeer kleine en alle mimi spar tussen de aardbeien, vraag me af waar ze vandaan komen : Mrgreen:


Bin here, nu zul je saapiin-baby's moeten doden Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 27/04/09, 14:45

Nou nee, ik ga ze opnieuw planten :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 27/04/09, 15:08

Ik heb een klein "geschenk" gemaakt voor onze aardbeien, een gloednieuwe "echte" kas:

Beeld

Nou, het is al een beetje geschroeid (20 cm sneeuw 2 weken na montage!! Pfff...) dus ik moest het op bepaalde onderdelen verstevigen met latten (we zien er 3 op de foto) inclusief de fetière, wat ronduit onzin was: een simpele draad!! !

Beeld

En zoals eerder gezegd, het beweegt al flink (veel eerder dan vorig jaar ondanks de veel strengere winter, de nieuwe kas is veel "strakker" dan de tunnels)!

Ik kan niet wachten om de resultaten van het "oogst"-niveau te zien! De dennenappelmulch is er in ieder geval nog!
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 27/04/09, 21:05

Dit jaar heb ik, om de vorige BRF te voltooien, gedurende 2 jaar opnieuw gevuld met gemalen Cupressus Leylandii, gedeeltelijk gecomposteerd.
Ik zal binnenkort proberen een foto van het bord te plaatsen; deze winter hebben de planten flink geleden maar zijn als een enkele aardbeiplant teruggekomen zodra de lente nadert.
De eerste vruchten vormen zich en ik zal je de smaak niet vertellen (nabije toekomst, heel dichtbij)!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten