Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/02/08, 00:59

Dag
Het kostte je veel tijd om te begrijpen, om de vastberadenheid te zien die hij toont om SV te verdedigen? Voor mij is SV de Pers of Tijd
Aviasport geen onderscheid.. (als je met journalisten omgaat begrijp je dat het veel op politici lijkt)
Hij bracht een deel van zijn berichten door met het ontmoedigen of kleineren van degenen die bewerkingen hebben gemaakt en op een subtiele manier door te zeggen dat we leugenaars zijn of beleefder dat onze metingen niets betekenen.. (een teler meet niet niet met reageerbuizen , maar 1/3 van een tank minder ca hij weet hoe hij het moet meten)

Maar wat bracht hij, theoretisch of anderszins, constructief?
Even hun mening over motorcorrosie door waterdamp, we zien dat het praten is, zonder wat dieper op de zaak in te gaan, wie decilindert en de olie ververst weet iets, wie ook 30000 km doet, alsof een liter water per 100 km had een grote invloed op corrosie, vergelijk de hoeveelheid water die zich in de massa vochtige lucht bevindt die de stroomafwaartse motor heeft.
Kleine klusjesman als ik ben, ik heb niets nuttigs geleerd, zo niet de enige boodschap die ik onthoud (vergeet het, het is nutteloos wat je doet)

Ik begrijp waarom zoveel systeemredacteuren zo discreet zijn geworden, ik denk aan Zac, Michel, Kevin, Pitmix en de anderen, Misus die een korte verschijning maakt op de forum die zeer goede resultaten heeft op een Peugeot, jammer dat hij niet is gebleven, de uitwisselingen zouden interessant zijn geweest,
Met cijfers van bijna 50% (het beste in een auto) zou dit, voor zover ik weet, voldoende zijn om de journalist te laten huiveren.

Andre
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 22/02/08, 15:12

Christophe schreef:Uil de jacht is geopend! Eerlijk gezegd was zijn laatste bericht erg zwaar en ik hield mijn antwoord in...

Ik geloof dat deze kerel niets zal bijdragen aan de vooruitgang van het systeem omdat ondanks zijn kennis hij formuleert geen enkele constructieve stelling...integendeel...

ps: heb je mijn laatste e-mails gecheckt?


Bent u van mening dat kennis van de scheikunde moet worden gebruikt om hypothesen te stapelen zonder ons af te vragen of we over voldoende vaardigheden op dit gebied beschikken, zodat geen van de geformuleerde hypothesen een enorme omvang is? Eerlijk gezegd denk ik dat dit een van de redenen is waarom professionals het systeem niet willen.

Het beledigen van degene die u tegenspreekt is een snellere methode om het debat te beëindigen, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of uw huidige houding u de volgende keer een gunstiger artikel zal opleveren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79459
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 22/02/08, 15:25

Hydraxon schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat dat een van de redenen is waarom de pro's het systeem niet willen.

Het beledigen van degene die u tegenspreekt is een snellere methode om het debat te beëindigen, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of uw huidige houding u de volgende keer een gunstiger artikel zal opleveren.


Monsieur verliest zijn kalmte, zo lijkt het...

Ik heb tot nu toe geen belediging gezien, want als het een "trol" is, sorry, maar lees de definitie... het is geen belediging maar een classificatie van gedrag op een forum...

Aan de andere kant door je laatste reactie, sorry maar daar was je te dom en heb je jezelf gewoon ontmaskerd... ik denk dat je bent slechts een kleine lasteraar die nooit van nut zal zijn voor de vooruitgang van het systeem...omdat je niet eens iets anders wilt doen dan bewijzen dat het wiet is. Ik hoop dat ik ongelijk heb, in dat geval, bewijs ons ongelijk...

Weet ten slotte dat uw "pro's" niet nuttig zijn voor het verkrijgen van CONCRETE EN ZEER ECHTE resultaten en dat is alle theorieën en verklaringen in de wereld waard... we hebben niets te verkopen of te verliezen... wij... en dat is wat is niet HUN zaak in deze kwestie...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 22/02/08, 21:31

Hydraxon schreef:Bent u van mening dat kennis van de scheikunde moet worden gebruikt om hypothesen te stapelen zonder ons af te vragen of we over voldoende vaardigheden op dit gebied beschikken, zodat geen van de geformuleerde hypothesen een enorme omvang is? Eerlijk gezegd denk ik dat dit een van de redenen is waarom professionals het systeem niet willen.

Het beledigen van degene die u tegenspreekt is een snellere methode om het debat te beëindigen, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of uw huidige houding u de volgende keer een gunstiger artikel zal opleveren.


Er zit soms een beetje waarheid in Forumers hebben niet noodzakelijkerwijs de juiste kennis, maar het is een forum

enormheden, het gebeurt elke dag, het is een maalstroom van ideeën die gewoon moeten worden gemodereerd, zoals ik bijvoorbeeld doe over het onderwerp "magnetische motoren van alle soorten"

en uit al deze ideeën komen vaak uitstekende voort, of het nu het resultaat is van eerlijke redenering of gewoon een enormiteit met een gerelateerd idee dat ons op weg heeft geholpen naar een interessante oplossing, we hebben hoe dan ook een magnetisch verloopstuk over dit onderwerp gemaakt!

un forum quoi :D

dus, beëindig het debat over de inhoud van deze of gene hypothese, en lever uw bijdrage, BEWIJS HET, zoals we allemaal proberen te doen

het is een geweldige educatieve recreatie

Op de Pantone geef ik mijn mening personeel:
- De bevochtiging van de lucht zorgt voor een winst in de orde van grootte van 5 tot 10% op het verbruik, dit is al vele malen aangetoond
- De toevoeging van waterdamp die wordt verwarmd door de energie die verloren gaat in de uitlaatgassen zorgt nog steeds voor een winst van ongeveer 5% en een schonere verbranding
- De enorme drukval veroorzaakt door de "reactor" die ik de warmtewisselaar noem, vermindert de motorprestaties zodanig dat er noodzakelijkerwijs een vermindering van het verbruik is, % variabel volgens de samenstellingen
- er is nog steeds een factor die ik niet kan kwantificeren, namelijk de injectie van stoom gemaakt van zuur water, geladen volgens mij met OH-ionen en waarvan de aanwezigheid in de verbrandingskamer betere "prestaties" mogelijk zou maken

Daarna, om nog wat verder te gaan, zou het feit dat bij de inlaat van een dieselmotor een mengsel van bijna 100°C met een compressieverhouding van 20 wordt geïnjecteerd, het mogelijk moeten maken om aan het einde van de compressie extreme temperaturen te bereiken, een mengsel dat wordt geholpen door de energie van de explosie kan gunstig zijn voor de dissociatie van water

Dissociatie begint geloof ik bij 800°C, idealiter bij 1600°C lijkt mij

Zonder enige franje te maken, lijkt het mij dat hier voldoende verklaringen zijn om de door de onderzoekers opgemerkte verschijnselen te rechtvaardigen.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/02/08, 22:54

Dag
-
De enorme drukval veroorzaakt door de "reactor" die ik de warmtewisselaar noem, vermindert de motorprestaties zodanig dat er noodzakelijkerwijs een vermindering van het verbruik is, % variabel volgens de samenstellingen


Dit vergt meer uitwerking

het luchtfilter op een watervliegtuig van 230 pk veroorzaakt belastingverlies, als je het verwijdert, krijg je 75 tpm bij het opstijgen op volle kracht (dat is veel in een vliegtuig)
maar tijdens de vlucht, tijdens een cruise met 75% vermogen, filter of geen filter, het is precies hetzelfde, zelfs wat het verbruik betreft.

Als je een auto van 110 km/u trekt die in staat is om 180 km/u vol vermogen te rijden, heeft het verlies van lading er niet veel invloed op,
het vermogen dat nodig is om hem met 110 km/u te trekken (met verlies van lading of zonder ladingsverlies) en hetzelfde, gevraagd op de wielen.
Er is maar één ding om te overwegen. Bij gelijke snelheid consumptie zonder doping en met doping..
Dit komt neer op het zeggen van het geleverde vermogen aan het stuur, gelijk vergelijken we het verbruik...

Je moet voorzichtig zijn als je het hebt over efficiëntie en kracht..

de inlaat- en uitlaatleidingen op een motor worden berekend
om zo weinig mogelijk drukverlies te hebben, zelfs bij vol vermogen waar het begint te voelen. (de daling van het koppel is juist te wijten aan het ontbreken van vulling bij hoge snelheid)
over het algemeen is het bij de doorgang van de inlaatkleppen dat het verlies het belangrijkst is.
Maar als deze zelfde motor op half vermogen draait, gebruikt hij dezelfde inlaat- en uitlaatleiding en klep. Theoretisch zouden we deze leidingen met 50% kunnen verkleinen om op vol vermogen dezelfde parameters te bereiken.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14142
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 841




par Flytox » 22/02/08, 23:23

Hallo Capt_Maloche

Capt_Maloche schreef:Daarna, om nog wat verder te gaan, zou het feit dat bij de inlaat van een dieselmotor een mengsel van bijna 100°C met een compressieverhouding van 20 wordt geïnjecteerd, het mogelijk moeten maken om aan het einde van de compressie extreme temperaturen te bereiken, een mengsel dat wordt geholpen door de energie van de explosie kan gunstig zijn voor de dissociatie van water

Dissociatie begint geloof ik bij 800°C, idealiter bij 1600°C lijkt mij


Wanneer we met het EGR-systeem de uitlaatgassen in de inlaat injecteren, zijn deze gassen erg heet (misschien zelfs heter dan de stoom die we injecteren met onze assemblages) en toch is de verbrandingstemperatuur verminderd en het resultaat is minder NOx. Waarom zou waterdamp, waarvan de soortelijke warmte aanzienlijk hoger is dan die van de uitlaatgassen, niet tot hetzelfde fenomeen van verlaging van de verbrandingstemperatuur leiden?

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 22/02/08, 23:28

Christophe schreef:Aan de andere kant door je laatste reactie, sorry maar daar was je te dom en heb je jezelf gewoon ontmaskerd... ik denk dat je bent slechts een kleine lasteraar die nooit van nut zal zijn voor de vooruitgang van het systeem...omdat je niet eens iets anders wilt doen dan bewijzen dat het wiet is. Ik hoop dat ik ongelijk heb, in dat geval, bewijs ons ongelijk...


Ik ben een lasteraar, en ik geloof dat het nooit goed zal zijn om u ervan bewust te maken dat u beweert geloofwaardige verklaringen te hebben wanneer u zich baseert op documenten vol fouten. Als ik je duidelijk maak dat het doen alsof je de werking van dit systeem uitlegt door gebruik te maken van fysieke concepten die je niet begrijpt, ja, het zou je kunnen helpen door te voorkomen dat je met verklaringen komt die het systeem alleen maar in diskrediet brengen.

Heb je het gevoel dat je, nu je hebt begrepen dat ik een lasteraar was, je boven de behoefte plaatst om dit soort vragen te beantwoorden?

Bovenal is iets experimenteel observeren geen excuus om iets als verklaring te zeggen. Als je science et vie vraagt ​​om te zeggen dat de meest geloofwaardige verklaring van Pantone die van QED is en ze beseffen dat het gebaseerd is op een document vol fouten, betwijfel ik eerlijk gezegd of je het systeem helpt.

En ik blijf heel kalm, het is oké.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 23/02/08, 00:03

Hydraxon schreef: u vertrouwt op documenten vol fouten

Waarom zou u ons niet helpen deze fouten te corrigeren in plaats van kritiek te leveren? Elke bijdrage is welkom.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 23/02/08, 06:52

Cuicui schreef:
Hydraxon schreef: u vertrouwt op documenten vol fouten

Waarom zou u ons niet helpen deze fouten te corrigeren in plaats van kritiek te leveren? Elke bijdrage is welkom.


op dit moment heeft hydraxon zich niet duidelijk uitgedrukt
zijn voornemen om bij te dragen aan het opstellen van het document
misschien wil hij een simpele lasteraar blijven?
Zo ja, met welk doel?
Is dit met de bedoeling S&V geloofwaardigheid te geven?
van mijn kant hecht ik weinig waarde aan S&V
maar dat is slechts mijn persoonlijke mening
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79459
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097




par Christophe » 23/02/08, 11:03

Hydraxon schreef:Ik ben inderdaad een tegenstander,


Alles is gezegd, dus ik zie niet in waarom we deze discussie voortzetten...

Hydraxon schreef:en ik ben van mening dat u uw zaak nooit zal dienen door te beweren geloofwaardige verklaringen te hebben wanneer u zich baseert op documenten vol fouten.


Begrijp deze zin (het begin) niet helemaal, maar hey...

Vol fouten? Nou, corrigeer ze... voorlopig heb je niet bewezen dat je daartoe in staat bent. Terwijl Julien zich baseerde op verschillende universitaire publicaties en dat je slimmer bent dan hun auteurs, dus ik raad je aan om ze brieven te sturen om te zeggen dat ze onzin zijn.

Hé, wat dacht je van tankwagenongelukken gereinigd met water en hogedruk? Nee nee, dat is nutteloos...

Hydraxon schreef:Heb je het gevoel dat je, nu je hebt begrepen dat ik een lasteraar was, je boven de behoefte plaatst om dit soort vragen te beantwoorden?


Als je ze begrijpt, laat het ons dan weten...

Hydraxon schreef:En ik blijf heel kalm, het is oké.


De QED is EEN van de verklaringen waar het om gaat zijn de feiten, niet echt hoe het werkt, we maken theorieën, dat is alles! Ken jij de definitie van een theorie? Voor een wetenschapper is het je gedrag serieus...


Maïs Stel me gerust, heb je iets anders gelezen dan de S&V-rag?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten