Kanker ook gezien door regeneraten

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 29/03/23, 19:33

29/03/23, 18:24
ahmed
Er zijn inderdaad vragen die je beter niet kunt beantwoorden.
soms ja, het hangt af van de context en de relevantie of niet van de vraag!
In dit geval is er een aanklacht tegen mensen (die zich hier niet kunnen verdedigen) die de gebruikelijke doxa niet hebben gevolgd en die de onwetenden van dit onderwerp "beledigen" zonder andere rechtvaardiging dan hun eigen angst of conformiteit met het opgelegde model. Vandaar de volgende vraag: "En jij, in hun situatie wat zou jij hebben of wat zou jij doen"? wat mij legitiem lijkt. of wie verdient op zijn minst een verontschuldiging voor deze "beledigingen" waarvan hij gewend is!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/23, 19:39

Obamot schreef:.... niets...

Zeg... ga je kalmeren??? Rot op allemaal!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 29/03/23, 19:51

Je bent niet "iedereen" Meneer ego-toxisch: bescheidenheid!
Begin met het verwijderen van uw handtekening. Bij voorbaat bedankt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Ahmed » 29/03/23, 20:01

Zou je naast je gebruikelijke overstroming maatschappelijk werk doen?
Eerlijk gezegd ga je over de streep, daar had je het al mee gedaan Kerel, wat verklaart waarom zijn reacties niet in verhouding stonden tot die van jou...
Als je zou kunnen vasthouden aan een nuttige bijdrage in plaats van te worstelen voor pruimen, zou dat zeer winstgevend zijn voor de forum. Maar ik droom zeker... : Roll:
In termen van Janic, Ik betreur het dat hij verviel in een vorm van niet altijd coherent discours waarin scheldwoorden de boventoon voeren (het is helaas niet de enige in dit geval!); het is des te betreurenswaardiger dat hij intelligent is en in staat om nuances te begrijpen die ondoordringbaar zijn voor andere geesten. Janic, trok jezelf bij elkaar! 8)

PS: waarom de ondertekening van Kerel heb je er zoveel last van? Zou je jezelf verloochenen?
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/23, 20:09

Obamot schreef:Je bent niet "iedereen" Meneer ego-toxisch: bescheidenheid!
Begin met het verwijderen van uw handtekening. Bij voorbaat bedankt.

Bescheidenheid?! MOER!!! Doe een poll, je zult het zien.
Wat betreft mijn handtekening, sorry maar ik bewaar het, het is een citaat, het is niet van mij. : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 29/03/23, 20:14

Oké ja, stop JOUW overstromingen sinds 2021>
Dernière édition par Obamot de 29 / 03 / 23, 20: 19, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/23, 20:18

Als je denkt dat je inversies nog steeds iemand voor de gek houden, hou je jezelf voor de gek, arm ding. 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 29/03/23, 20:26

Geen grapje! We kunnen zeggen dat je de manipulatietechnieken lange tijd overal op je account hebt toegepast, ook in deze thread TEGEN JANIC.

(dus het gaat mij niet om uw mystificatie) oeps

Obamot schreef:We begrijpen wie er overstroomt (wat ik als een van de eersten zonder enig effect aan de kaak stelde).

health-pollution-prevention/les-cons-du-coronavirus-t16359-2990.html?hilit=Flooding#p431517
caramba weer gemist!

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Obamot schreef:Begin met het verwijderen van uw handtekening. Bij voorbaat bedankt.

Wat betreft mijn handtekening, sorry maar ik bewaar het, het is een citaat, het is niet van mij. : Mrgreen:
caramba loog weer.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Ahmed » 29/03/23, 20:36

Je praat echt onzin... : Roll:
Bijvoorbeeld deze quote die je niet kunt ontkennen, maar die je toch niet aarzelt om een ​​"leugen" te noemen!
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 29/03/23, 20:54

Ahmed schreef:Je praat echt onzin... : Roll:
Bijvoorbeeld deze quote die je niet kunt ontkennen, maar die je toch niet aarzelt om een ​​"leugen" te noemen!

Deze man is helemaal (erg) gek en een verstokte leugenaar! :schok: :pijl: samenleving-en-filosofie / wat-toekomst-voor-de-pdt-macron-en-waarom-t16948-3020.html # p505757 : Arrowl:
Short.
Ik ga bijdragen aan deze thread door iets anders te posten dan de gebruikelijke coaches/goeroes/VRP-onzin...
U kent alle effecten (bestudeerd, echt) van kurkuma op "kanker". Maar wist je dat deze effecten enorm worden versterkt door het te combineren met peper?

En effet, verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat peper de opname van curcumine kan verbeteren. Bovendien is het belangrijk om de aanbevelingen te respecteren, omdat elke overdosis een bron van gezondheidsproblemen kan zijn. Dit artikel zal dan helpen begrijpen waarom kurkuma en peper vaak met elkaar in verband worden gebracht en hoe ze zonder gevaar voor de gezondheid kunnen worden gebruikt...... De Europese Autoriteit voor voedselveiligheid (EFSA) heeft een aanvaardbare dagelijkse inname (ADI) van curcumine vastgesteld op een snelheid van 180 mg / dag curcumine voor een volwassene van 60 kg. Het Nationaal Agentschap voor voedsel, milieu en gezondheid op het werk (ANSES) heeft ondertussen bepaald dat de dosis die wordt geleverd door geoptimaliseerde voedingssupplementen niet hoger mag zijn dan 153 mg / dag curcumine voor een volwassene van 60 kg.

Merk op dat 1 g kurkuma gelijk staat aan 30 tot 50 mg curcumine; 1 theelepel is gelijk aan ongeveer 5g kurkuma. Dus 180 mg / dag curcumine vertegenwoordigt tussen 3.6 en 6 g kurkuma.

Voor een veilige consumptie van kurkuma met peper wordt aanbevolen om de aanbevelingen te respecteren, namelijk de verhouding van 1: 9, dat wil zeggen: 1 dosis peper voor 9 doses kurkuma; en een uitgebalanceerd en gevarieerd dieet van fruit, groenten en essentiële vetzuren (omega 3 en omega 6) om het darmslijmvlies te helpen herstellen.

In het geval dat de consumptie van peper/piperine voor u gecontra-indiceerd is, is het mogelijk om de opname van curcumine op andere manieren te verbeteren. Omdat curcumine in vet oplosbaar is, wordt het aanbevolen om kurkuma met een vette substantie te consumeren, of het nu een zuivelproduct is of een plantaardige drank, plantaardige olie... Het is ook raadzaam om de kurkuma in de vette substantie te verwarmen zodat de moleculen kunnen verspreiden en vervolgens profiteren van al zijn voordelen.
https://www.compagnie-des-sens.fr/curcuma-poivre-noir/

Kortom, de opname van curcumine en piperine in emulsomen resulteert in een in water oplosbaar en stabiel medicijnafgiftesysteem dat de afgifte van curcumine en piperine in de cel opvolgt. De verbeterde in vitro werkzaamheid tegen kanker van CurcuEmulsomes in combinatie met PiperineEmulsomes benadrukt het potentieel van het systeem voor toekomstige in vivo en klinische studies. Het is van cruciaal belang om te benadrukken dat de huidige studie het eerste rapport is waarin emulsomen worden onthuld als een nanodragersysteem dat een combinatie van kankertherapie met piperine en curcumine op de HCT116 CRC-cellijn bereikt.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7026030/
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten