Zoek gevonden 65 resultaten

par moimart1
11/02/11, 18:09
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Citro, dat is precies wat mij inspireerde, ik had voertuigen gezien die op diesel en methaan reden. En ik zei tegen mezelf: waarom niet op benzine en methaan, nou nu heb ik mijn antwoord... Als ik er goed over nadenk, zal de De enige manier om minder te verbruiken met een benzinemotor is door een...
par moimart1
09/02/11, 13:10
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

De filosofie van de bientotelectrique-site bevalt me ​​een beetje omdat je moet betalen om toegang te krijgen tot de inhoud van de site, behalve dat dit contraproductief is voor mensen zoals ik die hun voertuig willen transformeren. Aan de andere kant hebben deze bientotelectrique geld nodig om te doen dit En zo niet de m...
par moimart1
05/02/11, 17:53
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Een idee ! Zet de koe(len) die het methaan maken in een aanhanger achter de auto!! Ik begrijp niet alles... maar het idee is het ontdekken waard :cheesy: Hoewel de koe + het hooi zwaar begint te worden... Nog een idee (ik heb momenteel een beetje te veel...). Is het mogelijk om methaan...
par moimart1
05/02/11, 12:28
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Ik heb een idee dat in mijn hoofd ligt, maar ik denk dat het nog lang een idee zal blijven ...

Als ik een auto LPG vind en ik tanks toevoeg om te veel compressie te voorkomen, zou het na een paar aanpassingen zijn om onderdelen te vervangen die met methaan kunnen rollen ??
par moimart1
05/02/11, 12:19
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Bedankt voor al deze details!
par moimart1
05/02/11, 10:12
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Hoe dan ook 200 bar verdrongen! Het is zeker, mijn idee om een ​​windturbine te gebruiken om het gas te comprimeren mislukte (jammer voor een windturbine...^^) Bovendien was ik van plan om het gas te maken door methanisering, maar een gecomprimeerd gas van 200 bar voor 200 km, ik kan me de hoeveelheden niet eens voorstellen... Technisch gezien is dat wat...
par moimart1
04/02/11, 14:54
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

ja maar de Pantone winst is niet groot... Ik ben ook op zoek naar een diesel 205 met plantaardige olie. Ik heb wat berekeningen gemaakt en kwam erachter dat ik elke 1000 km € 15,- bespaar tussen mijn 000 GR en een 205 diesel met olie. Maar ik blijf perplex omdat de dieselmotor restrictiever is...
par moimart1
04/02/11, 14:40
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Ik ga een beetje elektrisch om terug te gaan naar de geschiedenis van mijn 205 ...

Een vraag als deze?
Een LPG-auto die naar de methaan kan lopen?
par moimart1
04/02/11, 11:02
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Ik kan u duidelijk vertellen dat auto's op olie (en zelfs op biobrandstof) niet de toekomst zijn. Als je het nog niet hebt begrepen: dit komt als de liter € 3 is... Dat denk ik ook, en nog meer biobrandstoffen... Het begint met microhybridisatie (stop & start) Dus dat is wat ik ...
par moimart1
03/02/11, 16:06
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Maak een hybride 205 Peugeot (benzine / elektrisch)
antwoorden: 71
views: 45816

Alain G, ik ben het met je eens voor een intelligent laadsysteem en het is waar dat elektriciteitscentrales soms in een "vacuüm" produceren. Maar wonend aan de Maas ben ik geen vrienden met kernenergie (BURE...). Bovendien begrijp ik dat mensen terughoudend zijn om elektrisch te gaan als we zien...

Zoek Geavanceerd zoeken