Recensies van de beste geturfde whisky's: Bruichladdich, Ardbeg, Bunnahabhain ...

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Christophe » 24/06/21, 13:29

Om te sterven met geturfde whisky's van deze kwaliteit... moet je rijk zijn!!

Kortom, ik denk dat Kro meer doodt dan geturfd!! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par GuyGadeboisTheBack » 24/06/21, 13:33

Christophe schreef:Om te sterven met geturfde whisky's van deze kwaliteit... moet je rijk zijn!!

Oké... vooral omdat een vingerhoedje van dit soort drank genoeg is om de aroma's heel, heel lange minuten te waarderen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Christophe » 24/06/21, 13:36

Da's goed keskeje zeg! : Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Janic » 24/06/21, 14:04

Oké... vooral omdat een vingerhoedje van dit soort drank genoeg is om de aroma's heel, heel lange minuten te waarderen.
dat zeggen alle drugsgebruikers... in het begin! Omdat de vraag niet gaat om de hoeveelheid (ze misbruiken niet allemaal), maar de productie van dit soort producten zoals anderen andere drugs produceren die de samenleving veroordeelt, hen.
Ik sta er gewoon versteld van dat ouders, vaak zelf consumenten, hun kinderen de les lezen als ze dan verslaafd raken. Het voorbeeld komt eerst van hen, niet van de rest van de samenleving.
Ik veroordeel niet, ik deed hetzelfde!Ik dronk om te doen zoals de anderen, ik rookte om te doen zoals de anderen, ik at de bidoche om te doen zoals de anderen, ik werd gevaccineerd zoals de anderen en ik was ziek (of een slachtoffer ) zoals de anderen natuurlijk! Er komt een tijd om deze keten te doorbreken cultuur- van de vernietiging van zichzelf en van zijn opvolgers zozeer dat het ellende veroorzaakt of om een ​​bijbelse gedachte op te nemen - (eh ja) " dat de koning geen alcoholische dranken nuttigt om goed van kwaad te kunnen onderscheiden, laat dat maar aan de ongelukkigen over zodat ze hun ellende vergeten". Ons huidige idee van het verdrinken van iemands problemen in alcohol!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par GuyGadeboisTheBack » 24/06/21, 14:24

Ik deed dat allemaal niet "om te doen zoals de anderen", maar omdat ik het leuk vind. Wat ik niet leuk vind, doe ik niet.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Janic » 24/06/21, 14:41

GuyGadeboisLeRetour »24/06/21, 14:24
Ik deed dat allemaal niet "om te doen zoals de anderen", maar omdat ik het leuk vind. Wat ik niet leuk vind, doe ik niet.
Of beter gezegd, je begon het net als de anderen lekker te vinden, nadat je het had geconsumeerd, en niet andersom. Ik hoorde hetzelfde gesprek met de rokers die ik hielp stoppen: "Ik rook voor mijn plezier, een goede sigaar, een goede sigaret na de maaltijd, enz..."maar wie herkende, na het stoppen dat het geen realiteit was, maar een excuus om door te gaan, en erg blij dat ik eindelijk met deze drug ben gestopt.
Ik heb al de anekdote verteld van een deelname aan een verenigingsbijeenkomst over gezondheid waar iedereen naartoe ging met zijn spandoek en vreemd genoeg waren 2 spandoeken identiek behalve de laius waar het in de ene was om de tabak te stoppen en de andere alcohol. Dus ik meldde deze rariteit aan het anti-alcoholhokje en vroeg hen wat het verschil was, aangezien ze allemaal het aantal slachtoffers lieten zien - (ook al waren ze gewoon aan het roken) en hun verwarde antwoord was: "dat kunnen we niet beroven van alles moet je plezier hebben"Kortom, ze voelden ondanks alles dat stoppen met drinken was en blijft een ontbering, geen release, en ze probeerden dit te compenseren met een ander vervangend medicijn. Dat is de menselijke natuur, het zit vol tegenstrijdigheden!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par GuyGadeboisTheBack » 24/06/21, 15:21

Janic schreef: Of beter gezegd, je begon het lekker te vinden zoals de anderen, nadat je het had geconsumeerd, en niet andersom.

Nou nee, precies. Ik heb het hierboven al gezegd. Maar je plakt liever je theorieën op iedereen als het spijtig is, het werkt niet altijd zoals je zegt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Macro » 24/06/21, 15:23

het heeft geen zin om jaren aan het leven toe te voegen.... Het is beter om leven toe te voegen aan de jaren....
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Janic » 24/06/21, 15:33

door GuyGadeboisLeRetour »24/06/21, 15:21
Janic schreef:
Of beter gezegd, je begon het lekker te vinden zoals de anderen, nadat je het had geconsumeerd, en niet andersom.
Nou nee, precies. Ik heb het hierboven al gezegd. Maar je plakt liever je theorieën op iedereen als het spijtig is, het werkt niet altijd zoals je zegt.
Ik theoretiseer niet, ik vraag me af hoe we a priori iets kunnen smaken dat we nog nooit hebben geproefd. Zoals spinazie die kinderen niet lekker vinden zonder het te proeven, bijvoorbeeld. Maar als mensen van alcohol houden, is het hun keuze en ik respecteer het (maar ik heb de effecten om me heen gezien) zoals anderen graag worden gevaccineerd om een ​​actuele vergelijking te maken en het is ook hun keuze? En toch bent u er niet gunstiger voor dan ik en om dezelfde redenen: hun gevaar en nutteloosheid.

Maar einde van het intermezzo, we gaan niet discussiëren over smaken : Cheesy: en kleuren!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par GuyGadeboisTheBack » 24/06/21, 15:41

Janic schreef:Ik vraag me af hoe iemand a priori kan houden van iets dat hij nog nooit heeft geproefd.

Ik heb whisky geproefd in mijn jeugd, ik vond het nooit lekker, ik dronk het niet. Idem voor de meeste sterke alcoholen, ik proefde, ik hield niet van, ik dronk niet, hetzelfde voor wijnen, etc, etc... ingeblikte erwten, mijn vrienden vonden het lekker, ik haatte het. Toen proefde ik erwten uit de tuin, ik vond het heerlijk, het had er niets mee te maken. Hetzelfde voor de rest.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 42-gasten