Recensies van de beste geturfde whisky's: Bruichladdich, Ardbeg, Bunnahabhain ...

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14827
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4304

Recensies van de beste geturfde whisky's: Bruichladdich, Ardbeg, Bunnahabhain ...




par GuyGadeboisTheBack » 23/06/21, 21:36

Nadat ik bij toeval geturfde whisky's heb ontdekt en de distilleerderijen op het prachtige eiland Islay heb bezocht, geef ik je mijn top 5.
1: Ardbeg Uigeadeal: Een zeer complexe aromatische bom, zeer turfachtig, zeer persistent, "te veel", zouden sommigen zeggen.
2: Bunnahabhain Mòine: meer delicaat, zeer aromatisch, geturfd, met finesse en subtiliteit
3: Kilchoman Sanaig: Rond, goed geturfd, gejodeerd, evenwichtig, fruitig, lang in de mond, aangenaam en gemakkelijk te drinken.
4: Bruichladdich Port Charlotte: rokerig, turfachtig, zoet, rond, rijk.
5: Nikka pure mout Wit: Turfachtig, rokerig, gejodeerd, intens. Japan in zijn uitmuntendheid.
Met mate natuurlijk. Geen ijsblokjes, slechts twee of drie druppels water (niet gebleekt) om de aroma's nog beter tot hun recht te laten komen!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: geturfde whisky's




par Forhorse » 23/06/21, 23:07

Ik hou niet van whisky, te sterk voor mij, wat de vermeende aroma's ook zijn, ik heb gewoon het gevoel dat ik gemethyleerde alcohol drink.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14827
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4304

Re: geturfde whisky's




par GuyGadeboisTheBack » 23/06/21, 23:25

Hetzelfde, voordat ik goed proefde, goed gedestilleerd, haatte ik het.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: geturfde whisky's




par Christophe » 24/06/21, 00:02

De enige (denk ik) die ik heb geproefd van Islay Island is de Lagavulin... hoewel de Bruichladdich me iets in de oren klinkt... waarschijnlijk laat op de avond!! : Cheesy:

Waarom staat hij niet op je lijst? : Cheesy:

Wat interessant is, is dat ze nog steeds vaten gebruiken... uit de dagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog, je kent Lafayette en zo!

Als het geen econologie is voor zijn tijd!!! Duurzaam recyclen bij uitstek!! Niet zoals de politieke pijpen van de huidige groenen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14827
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4304

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par GuyGadeboisTheBack » 24/06/21, 00:41

Nou, omdat de 16-jarige Lagavulin (marketing) die je overal vindt, het is niet slecht, het is "gemakkelijk te drinken", maar het is de 12-jarige Lagavulin niet waard, die veel duurder is, dat je kunt 't vinden in supermarkten en dat proefde ik alleen bij de distilleerderij!
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 24 / 06 / 21, 00: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Christophe » 24/06/21, 00:43

Geen idee van de leeftijd van degene die ik waarschijnlijk tien jaar geleden dronk ...maar als ik het niet gedronken had, zou hij er zeker nog 10 hebben!!!

Dus wat zegt Johnny hierover ?? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14827
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4304

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par GuyGadeboisTheBack » 24/06/21, 00:48

Oh wat flauw? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par izentrop » 24/06/21, 01:44

Ah! je hebt tenminste één onderwerp van kennis, bravo Guy, ga zo door : Twisted:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Christophe » 24/06/21, 02:20

Ga naar bed, lul, het is laat... hij heeft tenminste een van de pro-lobby's gekopieerd en geplakt... : Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Beoordelingen van de beste geturfde whisky's




par Janic » 24/06/21, 08:29

toch, vergif vergelijken dat 45.000 doden per jaar veroorzaakt, 'veel meer dan vaccins en glyfosaat en alle andere medicijnen ondersteboven bij elkaar!) is niet onschuldig!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 41-gasten