Plantaardig verband?

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Guyo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/03/18, 11:06

Plantaardig verband?




par Guyo » 01/03/18, 11:56

Hallo, moet er in de "luie moestuin" -techniek een voorzorgsmaatregel worden genomen voor de associatie van groenten?
Hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
denis17
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 138
Inschrijving: 13/10/16, 13:15
Plaats: 17
x 37

Re: Groentenvereniging




par denis17 » 01/03/18, 21:43

Bonsoir,
Het lijkt erop dat er interessantere groentecombinaties zijn dan andere. Omdat ik persoonlijk een slechte tuinman ben, heb ik niet de ervaring om je het begin van een antwoord te geven, maar ik heb in mijn bibliotheek een werk dat ik van plan ben te gebruiken en dat heet: prei geeft de voorkeur aan aardbeien. In de moestuin zeker, maar op het bord blijf ik twijfelen : Roll:
denis
0 x
olivier75
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 764
Inschrijving: 20/11/16, 18:23
Plaats: Dawn, champagne.
x 155

Re: Groentenvereniging?




par olivier75 » 02/03/18, 06:51

Hallo,
In de moestuin van de luiaard is het waarschijnlijk minder nuttig, zoals rotaties, dan in een klassieke moestuin of zelfs met kunstmest.
Voor verenigingen die ongedierte willen misleiden denk ik dat er geen verschil is met een klassieke moestuin, met eerder martelaarsplanten.
Olivier.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 263-gasten