Persconferentie water doping in Vitry-sur-Orne

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 01/06/07, 21:46

goodeco schreef:Nou het verhaal over Frankrijk 3,
in de hoop dat het geeft : Idee: de andere burgemeester


Het was, denk ik, een van de doelen van de operatie (en het is nog maar het begin) ... en om te zeggen dat de voertuigdienst van Straatsburg me in 2002 gooide ... die liter verbrande stookolie voor niets! (Ik hoop dat ze zichzelf wat vragen gaan stellen)

Zoals Sarko van mode houdt of is hij echt oprecht?

Opwarming van de aarde: Sarkozy wil "de fakkel overnemen" van Al Gore

Nicolas Sarkozy zei tegen de voormalige vice-president van de VS Al Gore "dat hij de fakkel zou opnemen" van zijn strijd tegen de opwarming van de aarde en dat hij over dit onderwerp zou spreken op de G8-top, zei de GXNUMX-top vrijdag. woordvoerder van het Elysée David Martinon.


http://www.boursorama.com/international ... ws=4258608

Missen Sarko en Juppé, u weet nu waar u ons kunt vinden ... we wachten op u!
Dernière édition par Christophe de 01 / 06 / 07, 21: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/06/07, 21:49

Christophe schreef:Missen Sarko en Juppé, u weet nu waar u ons kunt vinden ... we wachten op u!


Zelfs niet bang :P :P :P :P :P :P :P :P

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/06/07, 21:59

Dag

Code: kiezen

ps: au niveau résulats, la C15 de 1993 consomme 36% en moins (8.52 à 5.25L/h en parcour semi urbain) et a baissé ses fumées de 83%


Dit is een uitstekend figuur voor een wegvoertuig
Waarschijnlijk sfeervol en beladen
het zijn zeer realistische waarden voor degenen die in de reactoren spelen, ik veronderstel dat het geen gemiddelde is, dat deze waarden op een specifieke test worden genomen. Wat moeilijk is, is de herhaling, 20% c ' draait 30% af en toe 36% continu moeilijk, zelfs met een mooie montage, maar er is ruimte voor verbetering
hoe lang is het systeem al in gebruik op dit voertuig en hoeveel km heeft het sinds de installatie afgelegd.
omdat ik tijdens de tests ups en downs had voor veel kleine dingen die misten, alleen maar een gebrek aan water zou zijn.
wat interessant is, is dat een stad erin geïnteresseerd is en erin gelooft
het is een stad van staalfabrieken met veel concurrerende werknemers die waarschijnlijk van een ander persoon zullen betrekken om assemblages te maken en de wereld wakker te maken.
Wat belangrijk is, is om goede basis te geven aan degenen die beginnen, omdat we bij elke mislukking van de nieuwe montages terrein verliezen ...

cijfers van 36% continu is het bemoedigend en het is het enige criterium dat zijn gewicht in de balans zal hebben.

Andre
Dernière édition par Andre de 01 / 06 / 07, 22: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
goodeco
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 14/02/06, 06:54
Plaats: Marseille




par goodeco » 01/06/07, 22:00

Christophe schreef:
Zoals Sarko van mode houdt of is hij echt oprecht?

Opwarming van de aarde: Sarkozy wil "de fakkel overnemen" van Al Gore


Hopelijk is dit geen bevlieging
aan de andere kant is het een heilig fenomeen, het valt overal aan :schok:

zac op de frontlinie :P :P :P
0 x
In eeuwige leren
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 02/06/07, 03:00

Hallo Alexander!

Blij om te zien dat je goede resultaten hebt - eerst de beheersing van vervuiling - en een conso achter ... :D

Ik wacht ongeduldig op je om je site te publiceren, met de foto's die je me hebt gestuurd, plus anderen over je zeer mooie prestatie Beeld
Beeld

De algemene ontwerpfilosofie is een slimme mix tussen de merco-versie en de 205-versie.
En je prestaties bevestigen dat het niet nodig is om iets heel ingewikkelds te doen om goede resultaten te krijgen, nog een punt in de pluspunten van de G + :D

Ik zag Didier eerder, ik gaf hem je nieuws, het maakte hem erg blij ... vooral omdat hij een C15 heeft met een XUD9 die gewoon op zijn pantone wacht. ..

We komen er weer op zodra het werk aan onze lokale onderneming is voltooid (binnen een maand of zo ...)

En vooral, bedankt voor het geven van je feedback, zo weinig doen ... : Mrgreen:

Wanneer aan Christophe, goed gedaan, heb je verzekerd, jammer dat je de resultaten op het kwik niet hebt vermeld, maar hey ... het is niet erg serieus ...
Hoe dan ook, ik vraag me altijd af of de journalisten echt in staat zijn om de volledige maat van het ding te nemen, met de kant "sensationeel", maar van daaruit om de politiek-industriële wereld te bewegen, heb ik meer dan mijn twijfels. ..

Maar hey, alle acties die in de goede richting duwen hebben hun belang, dus VIVE YOU!


vriendschappen :D :D :D

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Touf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 05/01/06, 10:15




par Touf » 02/06/07, 12:07

Hallo bedankt voor de antwoorden

voor feedback bereid ik dit snel voor, maar ik ben volgende week afwezig, dus het spijt me heel lang.

Ik zal een pagina online zetten met de foto's van de realisatie, evenals de uitleg over de montage en de tips en het probleem dat ik tegenkwam

voor het moment kan ik u het dossier geven dat tijdens de conferentie aan de pers is gegeven.

Michel, je kunt de nummers van de felicitaties aan deze oma 740000 km vinden en het draait weer

want wat hier interessant is, is een link naar het bestand dat aan de pers is gegeven.

https://www.econologie.com/vitry-sur-orn ... -3403.html

Ik ben klaar met het recentelijk centraliseren van mijn videofoto's en ik zet alles online./

Anders volgens de artikelen denk ik dat ik stage liep om het grote aantal mensen dat mij belde te informeren

Ik ben van plan om de laatste WE van juni de ene aan de kust van Nancy te organiseren en de andere in oktober in Bretagne. als er mensen geïnteresseerd zijn, laat het me weten.

Anders zie je snel voor meer nieuws

ps: christophe touf het is omdat ik eerder haar had maar genetica en leeftijd laten het soms verdwijnen

A + met het G + -systeem
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 02/06/07, 14:24

Chris, ik wilde heel graag het testprotocol weten waarmee je de resultaten kon afleiden die je hebt ... Maar hey, we hebben alles op het document van Touf!

Het rapport is echt heel kort: over 45s! Het probleem was echter goed gesteld door de burgemeester ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/06/07, 16:02

Dag

Ik zou zeer verbaasd zijn dat 36% door de stad loopt met stops in slow motion naar de brandkranen.
Als het een grote verbetering is gelukt, ga ik naar Vitry Rombas voor een ritje.
Ik denk dat hij net als iedereen vol bij de stop heeft gegooid en bij de stop vol vult en kennis neemt van de km en het verbruik, maakt waarden bij elke vol en maakt totale waarden na een dozijn vol begint hij een goed idee van wat er aan de hand is ..
Zelfs als het slechts eenmaal in een specifieke reis 36% doet, is het uitstekend op een auto, en dat de stad uiteindelijk op een lage snelheid stopt en de weg 25% bereikt, is het nog steeds uitstekend
In de stad ben ik ruim onder dat vaak 15% en minder is, afhankelijk van de afstanden en koude val ...

Wat interessant zou zijn, is het waterverbruik op 100km te weten (interessanter voor de installateur)
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 02/06/07, 16:46

Hallo Alexander!

Ik heb net je pdf gelezen, zeer goed bestand, dat een vrij volledig overzicht geeft van het pantone "avontuur" ... :D

Ik hield echt van de woorden van de burgemeester, die niet stopt bij bla, maar wel actie onderneemt! Het is goed om in deze brute wereld lokale politici hun vingers uit te steken ...!

Plots gaf het me een idee om ons werkplekprobleem op te lossen ... vooralsnog heeft Réaction Directe geen workshop / BE, het is onze prioriteit in de komende weken.

Uw voorbeeld suggereert mij om enkele burgemeesters van omliggende gemeenten te bezoeken, sterk van ons respectieve werk, en op basis van onze resultaten, meer sprekend dan enige toespraak, om te onderhandelen over een lokaal genderpartnerschap tegen pantonisatie van gemeentelijke voertuigen ... :D : Cheesy:

Het maakt me vrolijk, op een moment dat ik me een beetje roeide ... en het bewijst dat mijn idee van een groep verlichte individuen, autonoom in hun plaats van leven, en die het spel van samenwerking spelen, leiden tot goede resultaten!

We staan ​​aan het begin van een nieuwe dynamiek, ik denk dat de saus aanslaat :D

Anders is er een fout in de grootte p15 om terug te gaan naar uw pdf:

De reducties van schadelijke stoffen in het Pantone-proces zijn indrukwekkend: er is geen "overblijfsel"
bijna meer CO2 in de uitlaatgassen.


We hebben deze bewering al besproken op de forum (Ik weet niet waar), maar het is duidelijk dat de verbranding van een koolwaterstof, zelfs in het geval van doping met water, CO2 noodzakelijkerwijs afwijst ... het is het handelsmerk van deze reactie, en door dit soort praatjes in een document op te nemen, kan alleen maar disparagement ontstaan ​​voor iemand die een beetje weet over organische chemie ...

Ik denk dat de juiste zin zou moeten zijn:
De reducties van schadelijke stoffen in het Pantone-proces zijn indrukwekkend: er is geen "overblijfsel"
bijna meer dan CO in de uitlaatgassen.

C0 is een teken van slechte kwaliteit verbranding, die daadwerkelijk kan worden verminderd door pantone.

Misschien "ziet" het meetapparaat een vermindering van CO2, maar dit kan alleen een defect zijn dat verband houdt met het pantone-effect (aanwezigheid van nieuw gas dat de sensor verstoort ...?)

Nog iets, 16-pagina, geef je de afbeelding? geëxtraheerd van onze site, maar het lijkt niet ... er is alleen het frame ...
Ik denk dat het animatie is:
http://reaction.directe1.free.fr/205D/Photos/Crobards/Animation%20G%20plusComplete.gif

Moet worden herzien, maar het maakt niet uit, gezien de kwaliteit van de rest ... : Lol:

Ik stuur de pdf naar Didier, ik denk dat het sprongen zal maken! :D :D :D

Met dit document kunnen we geduldig wachten op uw site ... 8)

Weer goed gedaan!

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 02/06/07, 16:57

Hallo André!


Andre schreef:Dag

Ik zou zeer verbaasd zijn dat 36% door de stad loopt met stops in slow motion naar de brandkranen.


Nou, ik denk dat het, wat ons betreft, een gemengde reis is ... maar ik kan je verzekeren dat we met de GV niet op de snelweg hoeven te gaan om perfs te hebben , we valideren typisch 30% op korte reizen ... :D 8)

Als het een grote verbetering is gelukt, ga ik naar Vitry Rombas voor een ritje.

Jij komt met je zink en we doen een G + -concentratie in Vitry! : Lol:
Het zou me een waar genoegen zijn!

Wat interessant zou zijn, is het waterverbruik op 100km te weten (interessanter voor de installateur)
Andre


Welnu, het antwoord is de 8-pagina van de pdf van Touf:

Het genoteerde nieuwe gemiddelde dieselverbruik is 5,28 liter voor 100 Km.
gemiddeld waterverbruik waargenomen is 0,8 liter / 100 km.


Het is in de juiste verhoudingen, a priori :D

A +++

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten