Pantone op FR3 Nationaal!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 12/09/05, 15:56

gisteren op 12/14 was er ook een melding op de HVB.
laten we hopen dat de gefilmde mensen niet het bezoek krijgen van de mannen in het blauw!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 12/09/05, 16:21

Dag
Ik heb het rapport niet gezien, alleen uw opmerkingen gelezen.
We zien dat je de journalisten niet kent, artikelen leest over onderwerpen die je goed kent en je zult zien dat hij vertelt wat lezers graag horen, nu olie duur is
hij haalt het pantone-proces uit de kast om de bevolking te laten dromen dat iedereen zijn consumptie gaat halveren of zelfs uitsluitend op water gaat draaien.
Ik zou benieuwd zijn hoeveel motorvoertuigen erin zijn geslaagd hun waterdopingverbruik met 50% te verminderen?
Wat de manometer betreft, ik heb in verschillende berichten gezegd dat het nodig was om een ​​depressie in de bubbler te handhaven om deze operationeel te maken. Het is niet sinds gisteren dat ik op deze manier verder ga, behalve dat ik de manometer niet laat bevestigen voor de bubbler is de manometer een kwikmaat van 0 tot 30 inch, degene die wordt gebruikt om de depressie in de motoren te meten, deze is te vinden in auto-onderdelenwinkels, maar voor de eenvoudige klusjesman
een plastic U-buis met gekleurd water doet hetzelfde, er is een indrukking van 150 tot 200 mm voor nodig en zelfs meer als de motor dit biedt
het is alleen maar beter. Ze hebben niets uitgevonden, ze weten hoe ze moeten lezen forums.
Als we iemand hulde moeten brengen, is het aan de boer die de eerste volledig roestvrijstalen verticale montage op de DEUTZ-tractor maakte, natuurlijk aan David en de kwantumsite.
Uiteindelijk, als alles operationeel is, zullen we altijd buitenbeentjes blijven en zal alles wat we voor de goede zaak hebben gedaan vergeten worden, zullen we niets anders zijn dan klusjesmannen in de garage. Daarom heb ik mijn brander 35 jaar lang discreet bewaard zonder er al te veel over te praten.

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 12/09/05, 16:40

Ik ben het met André eens, maar laten we niet in de soep spugen! Het is allemaal hetzelfde als het "meest serieuze" rapport dat ik over dit onderwerp heb gezien... Het is duidelijk dat de economische context van het dure vat een rol heeft gespeeld bij de verspreiding van dit rapport, maar het is niettemin een stap voorwaarts!

En ja, zoals ik al zei in het nieuws en hierboven, ze hebben niets uitgevonden. Het ouderschap behoort toe aan de heer David, de boer van 22 en de Soares van Quanthomme! Nu zullen alle nieuwsgierigen zich tot hen wenden... uiteraard... en misschien tot toekomstige "klanten" (zelfs als het illegaal is, vermoed ik dat hij dezelfde ethiek heeft als ik: niet iets verkopen dat ik niet begrijp)

Nee, 1 L water compenseert niet 13 L brandstof zoals de boer voor de camera zei, maar "slechts" 2 L...al het bewijsmateriaal bevestigt deze waarde...

Dan zijn er altijd mensen die (ons) voor anderen werken (niet wij)...

‘We zullen altijd gemarginaliseerd blijven’ Dit is precies een van de eerste doelstellingen van deze site... het tegendeel bewijzen en daarom toon ik totale transparantie, vooral op MIJN ECHTE NAAM (in tegenstelling tot hen...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 12/09/05, 16:43

Andre schreef:zijn we er in geslaagd hun waterdopingverbruik met 50% te verminderen?

Geen enkele naar mijn mening...Behalve die van de ecologen die "stages verkopen"... :D
0 x
cool cool
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/05/05, 22:06




par cool cool » 12/09/05, 19:51

Dan zijn er altijd mensen die (ons) voor anderen werken


MAAR WIJ ZIJN DANKBAAR................BEDANKT!!
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 12/09/05, 19:56

Ik heb het net gezien, geweldig!!
maar ze hadden wat meer kunnen vertellen over de distributie ervan op internet, vooral op bepaalde sites (zoals quant'homme) of forums.

Tenslotte is het al een vooruitgang om erover te spreken. Naar mijn mening: een frequentatie van de forum scherp op met veel beginnersvragen...
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 12/09/05, 19:57

Zoals verwacht werd het rapport heruitgezonden op 19/20 en bovendien, in het bijzijn van de heer Atali... die niet meer zal kunnen zeggen (net als zijn vrienden de regeringsadviseurs) dat ze niet op de hoogte zijn.... wachten nog steeds op O&O-steun...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 12/09/05, 20:03

Wat mij stoorde, is een beetje de toe-eigening door de geïnterviewden van het systeem. Vooral aan het begin van het stijlrapport werkte het niet, ik verbeterde, en "het is MIJN baby..."

Uiteindelijk is het correcter als jouw (alle plannen staan ​​op het net)

Tenslotte is het een goed punt voor het proces en voor ons allemaal!

Quanthomme heeft ook een kleine "opheldering" gegeven over dit alles (ik wacht tot ze rekening houden met mijn opmerkingen om er nieuws over te maken):

http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite ... pmcfr3.htm
Dernière édition par Christophe de 23 / 01 / 09, 18: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 12/09/05, 20:07

kawacool schreef:MAAR WIJ ZIJN DANKBAAR................BEDANKT!!

Je voelt je gericht? :P

Ik sprak niet namens de gebruikers hiervan forum...je moet weten hoe je moet geven in het leven (vooral op dit gebied van energie) maar vanaf een bepaald punt (alle soorten herstel) wordt het vervelend...Ik denk dat iedereen mij zal begrijpen (vooral na 4 jaar van ontberingen en chomdu...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 12/09/05, 21:47

Het is oké, ik heb de video, ik zal hem later op het net zetten, daar heb ik een boodschap te doen.
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten