Vacuümpomp en olie primen

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

Vacuümpomp en olie primen




par bidouille23 » 12/02/15, 19:04

Hallo,


na een reparatie die niet hield (flexibele stang om stookolie in de tank te pompen), omdat een ooit te flexibele duikstang scheurt onder invloed van trillingen door zuigkracht (denk ik).... daarom terugkoop van een flexibele stok, nee keuze kan geen stijve stok zetten...

Korte aansluiting van de stok op de politieklep voorzien van een terugslagklep... de klep zit aan de bovenkant van de stok en niet aan de onderkant...

Toen de buis brak, werd de kop onschadelijk gemaakt en er stroomde ongetwijfeld lucht in de klep. Resultaten voor herbewapening, onmogelijk, zowel met de brander als in de mond, BRrrr niet goed...

Plotseling geblokkeerd... maar niet voor lang, dus hier is de supereenvoudige, effectieve oplossing en voor 2.5 euro... :)

Je neemt een eenvoudige koelkastcompressor, en daar ga je... :D

Aan de ene kant waait het, aan de andere kant trekt het.. en het trekt behoorlijk hard....

dus op de aanzuigleiding heb ik een transparante buis aangesloten om de brandstof te zien aankomen en om de pomp af te kunnen sluiten voordat deze brandstof eet... de leiding was verbonden met een oude lier die ik rechtstreeks op het filter heb geschroefd ( aankomst natuurlijk)...

Gestart, dertig seconden later... bingo, de stookolie is er, en de verwarming staat weer aan....


Dus dat is het voor vacuümvervezeling, infusie of het herstarten van een circuit, het is heel goed... en erg goedkoop...

Een plus
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 80-gasten