van elektriciteitsproducent hometrainer

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 19/11/10, 14:42

Voor mij is het het meest effectief en heb je sinds 10 jaar elke 15 dag op 2m in hoogte gefietst tegen rugpijn op de 200% heuvel sinds XNUMX% ????
En 900Km doen zittend in mijn auto brengt illico illico terug, en de fiets doet het weer !!
Om spieren op te bouwen, moet je het gebruiken (behalve creatine) en regelmatig, niet overdreven, zoals een goede heuvel rijden tijdens het hardlopen of trappen op een sterke fiets, zonder te overdrijven, er is niets beters, zonder je geld in de sportschool !!

Gewichtheffen lijkt te statisch om naar de kampioenen te kijken en bergop fietsen of joggen, spieren met inachtneming van de optimale sterkte-gewichtsverhouding veel beter dan gewichtheffen !!
Dus in de zomer van fietsen en joggen,met een gemotiveerde jonge sporter, met 35 jaar jonger dan ik, goed in tennis, dat was goed gespierd met gewichten (Ik zie eruit als een gringalet naast hem en om een ​​boom te ontwortelen die veel sterker is dan ik), jwas verrast om te zien dat hij meer leed dan ik op de hellingen van 10 tot 20% helling in de Var !! En hij verloor een paar kilo terwijl ik door de prachtige hoeken van de Var liep !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 19/11/10, 17:31

Een andere man die niets had begrepen of slecht geadviseerd. Naast bodybuilding is het land essentieel. Lange series, hardlopen, fietsen, zwemmen ...
Het is zeker dat een grote gespierde niet loopt ...
Zelfs gewichtheffen kampioenen zijn geen modellen, hun doel is competitie.
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 19/11/10, 21:05

Dus we zijn het ermee eens !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 19/11/10, 21:20

Het was moeilijk om in te stemmen, maar het is eenvoudig, de bewegingen zonder kracht, flexibiliteit of gewichtstraining werken niet op de machine ...

bedien de menselijke machine om een ​​bepaald vermogen het systeem te laten schrobben ...

Het doet me denken aan een boer in de buurt van mijn huis die niets geeft om de mond van mensen die hij ziet fietsen of joggen, zeggend: als hij echt elke dag werkte, zou hij niet op zoek zijn naar meer vrije tijd voor moe worden

ernstiger omdat veel mensen een te zittend leven hebben, kan een goede flatfiets die elektriciteit maakt nuttig zijn ... bijvoorbeeld bij mij thuis zijn geen van mijn reizen mogelijk per fiets ... te veel afstand, te groot om te vervoeren, of niet de tijd ... gelukkig heb ik genoeg fysiek werk om dit niet te doen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Phoenix-3000
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 09/08/14, 08:29

Pollux-bevestiging.




par Phoenix-3000 » 09/08/14, 08:48

Hallo,
Toen ik jong was, hoorde ik dat een goed getrainde professionele wielrenner 350W gedurende enkele tientallen minuten en tot 850 Watts kon ontwikkelen tijdens de eindsprint (denk ik voor 10 seconden).

Ik ben het daarom eens met de mening van Pollux dat deze 'oplossing' van weinig belang is, behalve voor het opladen van uw smartphone of misschien het uitvoeren van uw tv in het geval van een atoomoorlog om de nieuwste informatie te verkrijgen.

Zonder noodzakelijkerwijs te denken dat ik van onderwerp verander, geef ik aan dat een van de grote sprongen die de mensheid maakte (richting de industriële periode) de domesticatie van dierlijke kracht was, vooral na de uitvinding van de kraag. Hallo! :)

In alle gevallen moet eraan worden herinnerd dat:
1 paard = 735.39875 watt, hoop niet veel beter te doen

Een beetje humor doet nooit iemand pijn
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11088

Re: Pollux-bevestiging.




par Christophe » 09/08/14, 12:42

Phoenix-3000 schreef:Toen ik jong was, hoorde ik dat een goed getrainde professionele wielrenner 350W gedurende enkele tientallen minuten en tot 850 Watts kon ontwikkelen tijdens de eindsprint (denk ik voor 10 seconden).


Indurain wist 1 Cv te ontwikkelen (voor een paar seconden ... minuten?)! Het was destijds een record ...

Nu doen "wij" het zeker beter met enkele nieuwe "producten" die goed gaan ...

ps: welkom hier! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 09/08/14, 13:14

Nope!

In de Tour de France 2014 zijn de krachten ontwikkeld in de verschillende legendarische beklimmingen ... scherp naar beneden ! Ongeveer 390 W ... De winnaars van dit jaar zouden allemaal zijn achtergelaten door de "scheuren" van 10 jaar geleden ... [De krant Le Monde schreef hier een uitstekend artikel over] .

Met één uitzondering: de winnaar van dit jaar, de Italiaanse Nibali. Wie heeft 410 of 415 opnieuw gepost ... [En nogmaals, de slechte tongen zeggen dat hij door de hoofdtelefoon werd bevolen om een ​​beetje te vertragen omdat het visachtig was, en te doen alsof hij nog wat meer zwoegde .. .] ... Wat een buitenaards wezen blijft in de stijl van de Pantani, Armstrong, Indurain ... die we vandaag weten waar ze uit de baan kwamen!

Maar het "biologische paspoort" van Nibali was correct.

Velen hebben gespeculeerd. Niemand kon iets bewijzen!
Dernière édition par Did67 de 09 / 08 / 14, 18: 59, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79431
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11088




par Christophe » 09/08/14, 15:42

Ach ja, des te beter als het aan die kant verbetert (het lijkt erop dat ik je een beetje van streek heb ?? ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 09/08/14, 18:59

Nee, nee, helemaal niet ... Wees gerust.

Ik ben helemaal geen fan. Maar het overkwam mij om de ene of de andere van de mythische etappes te bekijken, met de ene of de andere "grote strijd" zoals Anquetil-Poulidor in de opkomst van de Puy de Dôme ...

Voorbij de drugs heeft de tactiek van de teams iets interessants, aanvallen, tegenaanvallen, bluffen, terugkomen ...

Dit jaar heb ik niet eens naar een podium gekeken!

Ik denk dat het nog steeds een groot geldverhaal is! Een team is duur. En de verschillende schandalen hadden ertoe geleid dat de grote sponsors wegkwamen; ze zijn er niet in geïnteresseerd om haar naam bezoedeld te zien worden door de mediahysterie als gevolg van zaken als "Festina".

Plotseling moesten de teams opruimen met het risico gaule te zijn. Of nieuwe methoden bedenken ??? [Astana, Nibali's team?]
0 x
summer77
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/08/14, 11:18




par summer77 » 11/08/14, 11:22

Ik geloof dat het samenstellen van de foto erg goed is voor het maken van een spit. :onheil: :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten