van elektriciteitsproducent hometrainer

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 18/11/10, 09:36

Natuurlijk bestaat het, we weten het allemaal, dat is niet wat grappig is : Cheesy:
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 18/11/10, 09:46

De schaduwen pompten, pompten, pompten...
Dedeleco schreef, schreef, schreef.....
Met hetzelfde resultaat!
Behalve dat als ik de discussie nu zie, het is:
Hij trapte, hij trapte, hij trapte... zelfs bergafwaarts.

JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 18/11/10, 09:55

Dirk Pitt schreef:
dedeleco schreef:Je kunt de fiets ook vervalsen zodat hij denkt dat hij bergafwaarts gaat als je trapt (achteruit rijden of het freewheel blokkeert zodat u bij het fietsen in de tegenovergestelde richting oplaadt als bij een downhill-fiets !!) met een beetje doe-het-zelf.




: Lol: : Lol: : Lol: : Lol: uitstekend! Beeld


: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Beter dan dat, het is een droom in zijn ruwe staat....

Deze gaat mijn dag maken
: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Misschien moeten we een verzameling maken...
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 18/11/10, 15:17

evka 1 had een moeilijke vraag gesteld:
Hallo,
Ik ben op zoek om te kopen een elektriciteitsgeneratorfiets. Kunnen we ze ergens vinden? Bij voorkeur in België, maar ook elders.
Helaas, Ik sleutel zelf niet.
Evka

In plaats van hardop te lachen, zonder te reageren, Ik reageer in ieder geval met een oplossing zonder enige doe-het-zelf, zelfs met de zeldzame, zeer ecologische, onbereikbare vogel die jij beter lijkt te kennen dan ik en die je hem vóór mij nuttig had kunnen adviseren!!
Tot slot, Ik trap zonder motor om mijn ischias te behandelen en in vorm blijven, maar met een elektriciteitsopwekkende fiets is de oefening sindsdien nog beter en nuttiger vlak trappen we evenveel als op een heuvel van 10%!!
Om een ​​ecologische gymzaal op rollen neer te zetten om de kamer te verlichten!!

Maar binnenkort zul je ecologisch zijn, in plaats van trappen, vWe gaan graven, graven, graven, als mollen om de zomerhitte voor de winter vast te houden!!
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 18/11/10, 15:23

Ik denk eigenlijk niet dat je de enorme omvang hebt gezien van wat je schreef...


Maar kijk, het moet je ook aan het lachen maken
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/11/10, 18:13

Denk je dat je bij het afdalen achteruit moet trappen?
Wat zou het nut zijn van het omkeren van de vrijloop?
dat is precies wat je aan het lachen maakt...


het enige dat je kunt doen is de krachtsensor blokkeren, want als je op de pedalen trapt, begrijpt de puinhoop dat je wilt accelereren, dus rem niet en duw zelfs niet

door de sensor te blokkeren, kun je trappen en hem laten geloven dat je bergafwaarts gaat, en hem vragen te remmen

de keuze voor een elektrische fiets is een goede basis aangezien alle mechanica aanwezig is... het verkeer van de elektrische bediening zal minder voor de hand liggend zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 18/11/10, 18:55

Mijn lieve Dedeleco:
Ik ben er niet zeker van dat fietsen om ischias te behandelen een goede oplossing is....
Mijn lange sportpraktijk leert mij dat de houding die zelfs bij een elektrische fiets wordt ingenomen, behoorlijk schadelijk is, afgezien van de zeer zwakke verlichting met 6 volt. : Cheesy:
Er zijn andere bewegingen om de onderrug te ontspannen.

JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 18/11/10, 20:05

Ik ben er niet zeker van dat fietsen om ischias te behandelen een goede oplossing is....


Nou ja, het werkt al meer dan 15 jaar aan mij!!
Ook al heeft het medicijn tegen gewone rugpijn na mij ontdekt dat je niet drie maanden lang in bed moet blijven liggen met veel schadelijke medicijnen (zoals ik 3 jaar geleden zag!!), maar onmiddellijk moet bewegen en je spieren opnieuw moet opbouwen. terug om de wervels op hun plaats te houden zelfs met gewichten (recent gezondheidsmagazine op A5) !!

Ook versterk ik al 15 jaar mijn rug deze regelmatige inspanning om een ​​intense heuvel van 10% te beklimmen, zelfs met rugpijn, die ooit gespierd is en in staat is de wervels op hun plaats te houden!! (doen met de fiets of een trap oplopen)
Het is niet tientallen kilometers plat fietsen op de fiets, helemaal niet hetzelfde
Als ik een paar weken achter een computer zit zonder te bewegen, is mijn onderrug verdraaid en verlies ik mijn spieren, en mijn slecht ondersteunde wervels bewegen waardoor mijn ischias terugkeert!!
En ik span mijn rug veel rechter aan, en de rugpijn verdwijnt weer!!
Zittend op een stoel is de rugleuning veel meer gedraaid dan op een fiets (tenzij je op een te kleine fiets trapt als een stok, zoals ik sommige mensen zie doen!!

Ten slotte trok de onderrug zich samen in een gedraaide positie op een stoel of auto (de stoel in mijn auto is erg slecht in het terugbrengen van mijn ischias op 900 km), weer recht op een fiets, verplicht om de dijspieren vast te houden om te ontspannen en te ontspannen. spier om mijn terugkerende ischias te genezen!!
Kijk naar de bewegingen die worden aanbevolen bij lage rugpijn, en je zult zien dat je ze op de fiets doet bovenal bouw je veel meer spieren op dan zonder deze intensieve oefening!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 19/11/10, 11:02

Ik wil mijn levensverhaal niet vertellen, maar ik ben jarenlang een gekwalificeerde bodybuilding- en gewichtheftrainer geweest en ik verklaar luid en duidelijk dat fietsen niet geschikt is om de onderrug EN de buikspieren (beide) te versterken om rugpijn te beperken. de beste oplossing...vooral als je het forceert.
Het is onmogelijk om een ​​schrijfles te geven...niet goed genoeg met diagrammen.

JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten