Studieproject (enquête) installaties voor de productie van hernieuwbare energie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Paul44650
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 08/06/23, 12:27
x 1

Studieproject (enquête) installaties voor de productie van hernieuwbare energie




par Paul44650 » 08/06/23, 12:33

Hallo !

Mijn naam is Paul, ik studeer momenteel design in Nantes en werk aan een project in samenwerking met een bedrijf dat fotovoltaïsche panelen verkoopt. Ons doel is om een ​​nieuw ecosysteem van producten en diensten voor dit bedrijf te heroverwegen.

We gaan momenteel met mijn team de ontwerpfase in en we hebben feedback nodig van gebruikers die hebben geïnvesteerd in productiefaciliteiten voor hernieuwbare energie (dus dit kan ook andere bronnen dan zonne-energie betreffen: geothermische energie bijvoorbeeld) om onze ontwerpkeuzes te sturen. Het doel voor ons is om uw drijfveren te begrijpen, en de waarden die u belangrijk lijken met betrekking tot hernieuwbare energie.

Deze vragenlijst is daarom bedoeld voor eigenaren van installaties voor de productie van hernieuwbare energie.

Deze quiz is anoniem, hoeft u uw e-mailadres niet in te voeren. Hij begrijpt het 10 vragen, en vereist ongeveer 10/15 minuten van je tijd afhankelijk van je snelheid ;)

Bij voorbaat dank als je geïnteresseerd bent en als je tijd hebt, aarzel dan niet om deze link te delen met mensen om je heen!

De quizlink https://forms.gle/ttTALDxt5UJxqfhYA
1 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten