Russisch gas: Gazprom Bomb G Putin (Arte Thema)

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par GuyGadeboisTheBack » 10/04/23, 14:54

Remundo schreef:Je kunt controleren of wat hij zegt correct is. Jij die op zoek bent naar "waarheden". Alle info vind je online.

Nou, als je er van moet overgeven, dwingt niemand je.

Natuurlijk, Asselineau, de stalker en seksuele agressor die nooit 1% heeft gehaald bij de presidentsverkiezingen en die overal CIA-complotten ziet, zit zo "recht in zijn schoenen" dat ik giechel van bewondering! : Roll: :(
2 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par Ahmed » 10/04/23, 15:58

Zoals ze bij de SNCF zeggen: "de ene zwelling kan de andere verbergen"... Ik zou zelfs meer zeggen, zoiets Dupont, "één zwelling kan meerdere andere verbergen."
Ik denk niet dat er een gebrek is aan dit soort voedsel in termen van geopolitiek: "het is allemaal vuil en ondeugd, mijn beste heer, tot in de diepte". : Cheesy:
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par Obamot » 10/04/23, 17:51

Ik zou graag willen weten waar de heer Asselineau van wordt beschuldigd en welk bewijs is geleverd, ik heb vaag gehoord dat zijn dossier "de leiding" had gepleit, maar het lijkt erop dat dit dossier al twee jaar stilstaat.. .

In alle brandende kwesties van dit moment betreffende Europa (covidcrisis, vaccincombinaties, immobiliteit van de VN en de WHO, ontploffing van gaspijpleidingen, verwevenheid tussen lobbyisten en belangenbehartigers, en wanneer we de voorzitter van de VDL Europese Commissie zien die de bevoegdheden overschrijdt die aan haar functie zijn toegekend, ben ik in een staat van verbazing denkend dat de westerse wereld in regressie is, we zouden zelfs van achteruitgang moeten spreken.

Velen zien de heer Asselineau als een man van rechts, maar ik zie hem niet als zodanig, hij is eerder een visionair die mij eerlijker lijkt dan Mélenchon (de bedrieger). En ik zie heel veel van zijn (geo)politieke analyses van de "redelijke" mens als redelijk relevant (zonder ze te beoordelen, ik ken ze niet allemaal in hun geheel)
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par Christophe » 07/06/23, 13:02

LCI draait zich om en komt eindelijk tot bezinning??

Sabotage van de Nord Stream-gaspijpleidingen: de CIA zou op de hoogte zijn gebracht van een Oekraïens vernietigingsproject

1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par Obamot » 07/06/23, 13:38

Het is een mogelijkheid, maar als de Oekraïners de technische vaardigheden hadden gehad om dit soort operaties uit te voeren, waarvoor Oekraïne een baken per vliegtuig had moeten laten vallen dat de ladingen die op de gaspijpleidingen waren geplaatst tot ontploffing zou hebben gebracht (en volgens de meeste prominente hypothese) en dit zonder de minste westerse technische en logistieke hulp...?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par Christophe » 07/06/23, 15:19

Waarschijnlijk niet...tenzij ruim voor februari 2022 voorbereid...

Zo niet, suggereerden ze, dan deed de CIA dat wel... nu beginnen de ricanen Oekraïne te laten vallen:

De Washington Post, niet meer en niet minder het Amerikaanse imperium, zei dat het Oekraïne was dat Nord Stream 1 en 2 saboteerde.
Ik denk dat Oekraïne niet de intelligentie noch de middelen heeft om de Nord Stream 1 en 2 gaspijpleiding in de Oostzee diepgaand te saboteren met een zeer versterkte structuur...
"Vanuit technisch oogpunt zijn de vier pijpleidingen het resultaat van de assemblage van segmenten van twaalf meter lang - ongeveer 100 segmenten voor elk van hen. Deze zeer robuuste segmenten zijn gemaakt van stalen buizen, ongeveer 000 centimeter dik voor meer dan een meter in diameter , zelf bedekt met anticorrosiebescherming en een zeer dikke laag beton (ongeveer 4 centimeter) waardoor de constructie aan de bodem van de Oostzee "genageld" kan blijven. Al deze hoop staal en beton, 8 ton voor elk segment , brengt bovendien het totale gewicht van Nord Stream 24 en 1 op het astronomische cijfer van bijna 2 miljoen ton, waarvan de helft staal is (ter vergelijking: de Eiffeltoren weegt “slechts” 10 ton).




Heeft iemand het artikel in de Washington Post?
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par GuyGadeboisTheBack » 07/06/23, 15:30

Christophe schreef:[i] De Washington Post, die niet meer en niet minder het Amerikaanse imperium is, zei dat het Oekraïne was dat Nord Stream 1 en 2 saboteerde.

Echt niet. Ik nodig u uit om indien mogelijk de volledige artikelen te lezen en niet Touites. Er is nog steeds geen bewijs van wat dan ook. : Cheesy:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par Obamot » 07/06/23, 16:32

BouffonDuBois'Minister van Mainstream Waarheid"Eerlijk gezegd hebben we gemist... Zijn kwade trouw ook

Barzeuh gont naid bas cap de benser bar wildebeest hetzelfde,
en drink de reep van de choz' HIPS it's ba dournée boy

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par GuyGadeboisTheBack » 07/06/23, 16:58

Je kunt altijd lachen, er is nog steeds geen bewijs. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Russisch gas: Gazprom Poetin's Bomb G (Arte Thema)




par Obamot » 07/06/23, 17:14

Ik maak geen grapje, het maakt ons niet uit of het Noorwegen, Finland, Groot-Brittannië is of wie dan ook de valse vlag heeft gemaakt...

Seymour Hersh begreep het omdat zijn bronnen super betrouwbaar waren, anders had hij niet gepubliceerd...

Hij begreep weer dat zwijgen schuldig was!

Verborgenheid spreekt meer dan bekentenissen!

IMG_20230607_221235.png
https://www.truthdig.com/articles/nord- ... -cover-up/
Dernière édition par Obamot de 07 / 06 / 23, 17: 15, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 248 gasten