Conferenties over energiebesparing

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
benoitLM
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 10/02/06, 23:23

Conferenties over energiebesparing




par benoitLM » 11/02/06, 00:48

Bonjour à tous,

Ik werk voor de Leroy Merlin-winkel in Ivry sur Seine. Sinds de opening van deze ‘visiewinkel’ voor de groep Leroy Merlin werken we samen met het gemeentehuis van Ivry aan het thema duurzame ontwikkeling.

Als eerste stap in dit project organiseren wij op zaterdag 18 februari 2006 onze eerste conferenties over energiebesparing met onze partner EDF.

Het gaat om twee conferenties die plaatsvinden in onze winkels van 10 tot 12 uur en van 15 tot 17 uur en onder leiding van een EDF-spreker.

De onderwerpen die aan bod komen zijn:

- De verschillende elektriciteitsuitgaven in een woning: verwarming, warm water voor huishoudelijk gebruik, huishoudelijke apparaten, verlichting.
- Het belang van het gebouw: isolatie, openings- en verwarmingsapparatuur.
- Eenvoudige acties om het elektriciteitsverbruik op het gebied van verwarming, warm water voor huishoudelijk gebruik, huishoudelijke apparaten en verlichting te verminderen.

Dit zijn onderwerpen die, zoals u weet, ons allemaal aangaan! Ik sta mezelf dan ook toe om hierin in te grijpen forum, omdat ik dacht dat deze oproep voor sommigen van u interessant zou kunnen zijn.
Als u geïnteresseerd bent in deze onderwerpen, erop wilt reageren en wilt profiteren van praktisch advies voor uw energieverbruik, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op 01 56 20 86 00 of 01 56 20 86 43 om u in te schrijven voor deze conferenties (onder voorbehoud van beschikbaarheid). U kunt ook per e-mail contact met mij opnemen op bbellucci@leroymerlin.fr .
Wij wachten op uw nieuws. We verwelkomen u graag op zaterdag 18 februari in de winkel Leroy Merlin Quai d'Ivry, rue François Mitterrand, in Ivry sur Seine (uitgang van de ZAC-ringweg van de haven van Ivry).

Bedankt en tot snel !
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 221 gasten