Iets geks met IBERDROLA en EDF!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2231
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 514

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 27/10/22, 00:51

Ik heb gemerkt dat je veel moeite hebt met het begrijpen van de berichten, en niet per se alleen de beste.

Maar goed, laten we verder gaan.

Mijn ouders en ik waren bij IBERDROLA.

Ik belde EDF, om naar hun huis te gaan, voor mijn ouders en mezelf.

Mijn ouders hadden een abonnement van 6 kVA bij de linky, en vroegen opnieuw om een ​​6 kVA, dat is alles, dus ik zie niet in hoe het voor EDF ingewikkeld kan zijn om dit contract, gemaakt op 29/09, aan te nemen, te verwerken / 22, en hoe je bezuinigd wordt op 26-10... Iemand heeft gewoon zijn werk niet gedaan, dat is alles.

Voor mijn geval een beetje ingewikkelder, gaande van 6 kVA HP HC, naar 12 kVA tempo, maar linky. Maar ik heb geen sap thuis, bevestigd op de linky, en ik kan geen verbinding maken met de domotica, geen apparaat reageert.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6542
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1652

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par Macro » 27/10/22, 08:05

Lekker in de vriezer als je thuiskomt....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9884
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2698

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 27/10/22, 14:19

phil59 schreef:Ik heb gemerkt dat je veel moeite hebt met het begrijpen van de berichten, en niet per se alleen de beste.
Maar goed, laten we verder gaan.
Mijn ouders en ik waren bij IBERDROLA.
Ik belde EDF, om naar hun huis te gaan, voor mijn ouders en mezelf.


Je kunt me voor een idioot houden, maar ik heb de 3 pagina's van de draad doorgenomen, er was nooit sprake van twee afzonderlijke abonnementen voor 26/10 om 20:05 uur.
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2231
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 514

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 27/10/22, 16:26

En?
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9884
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2698

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 27/10/22, 16:40

phil59 schreef:En?


Bah, en niets, we zullen niet boos worden.

Maar wat betreft deIk heb gemerkt dat je veel moeite hebt met het begrijpen van de berichten", Ik denk dat je moet nadenken over je manier om de problemen bloot te leggen voordat je zegt dat de anderen er niets van begrijpen.....
Heb je gisteravond om 20:05 uur een spoor van "twee abonnementen" gevonden voor je post?
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2231
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 514

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 27/10/22, 16:49

Ik ben niet boos, maar je hield niet op me te "spoofen", dat ik tussen aanhalingstekens aan het dramatiseren was...

Ik ben misschien niet helemaal duidelijk, maar er zijn 2 abonnementen in het spel, die van mijn ouders die meer dan 80 km van mijn huis wonen, de 86-jarige vader, cilicose, en de 82-jarige moeder.
De vader begint erg moeilijk voor hem te worden.

Mijn ouders hebben een heel eenvoudig abonnement, en zelfs dat, ze hebben geen idee om op te volgen, tussen 29/09 en 26/10, ik denk dat hij tijd had, om te doen wat nodig is bij de linky.

Mijn geval is iets gecompliceerder, maar het is hetzelfde, over een maand hebben ze geen oplossing.

Gisteravond stuurde ik een aanbevolen, met AR....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2231
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 514

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 29/10/22, 07:53

Rond 11-12 uur ben ik thuis, nog steeds geen sap....

Ik plande wasknijpers voor de neuzen ....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2231
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 514

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 29/10/22, 07:53

Rond 11-12 uur ben ik thuis, nog steeds geen sap....

Ik plande wasknijpers voor de neuzen ....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2231
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 514

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 30/10/22, 10:52

Dus natuurlijk, toen ik terugkwam, geen sap, en het indrukken van de + ging allemaal weg.

Dus vriezer, in een die goed gevuld was, van woensdagochtend tot zaterdagochtend, dus ongeveer 72 uur, nou, een zak ijsblokjes was nog bijna heel en begon net te smelten.

De andere, bijna leeg, alles is dood...

Koelkast, het is redelijk goed, er is veel te herstellen, kaas, fruit, het is oké, alleen charcuterie = afval.

Niet genoeg vertrouwen hebben in de vriezer die begon te ontdooien, nou, we gaan in deze dagen maaltijdsteunen maken....

Er bleef bijvoorbeeld een cassolette van zwezeriken, die we vanmiddag gaan eten, en de zak van een paar kg (3) gekocht op superpromotie, mijn vrouw gaat het koken, en opnieuw invriezen .... we gaan dat met veel dingen doen.

Ofwel 80% kan worden bespaard, maar tegelijkertijd zal het, denk ik, meer dan 95% van de prijzen zijn...
En dat weerhoudt mij er niet van om door "EDF" vergoed te worden.

Ik weet nu dat mijn hoofdvriezer zonder problemen minstens 48 uur mee kan gaan, zonder hem te openen, en als ik niet voorzichtig was, bijna 72, maar met de golf, niet te veel rommelen...


gesneden sap.JPG
jus cut.JPG (38.65 KiB) 2116 keer geraadpleegd
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten