Iets geks met IBERDROLA en EDF!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 04/10/22, 15:33

Hier, een paar dagen geleden, omdat IBERDROLA niet langer kan leveren tegen het "ondertekende tarief", stopt IBERDROLA op 18 oktober met het leveren van sap aan mij.

Eind september abonneer ik me op EDF, in tempo, en vraag de overgang van 6 naar 12 kVA, in "tempo", en ik krijg te horen dat een technicus moet slagen. Minder dan 60€ per interventie.

Vandaag, aangezien IBERDROLA de pdl heeft beëindigd, kan ik me niet langer inschrijven zonder een cut .... Stop op 18-10-22 om 23:59, om te kunnen hervatten op 19-10-22 om 8 uur!

Buitengewoon, niet? IBERDROLA of EDF kunnen of willen niets doen!!!!!
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 04/10/22, 16:22

-Wie heeft u verteld, of beter gezegd, geschreven dat u lichamelijk besneden zou worden?
- Als de verandering van abonnement daadwerkelijk menselijke tussenkomst vereist (je hebt geen Linky?), hoop je dan nog steeds niet dat er een man van Enedis bij je komt op 18-10 om 23:59 uur?
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 04/10/22, 16:55

Interventie om de stroomonderbreker te veranderen van 30A naar 60A, alleen, ik heb de linky.

Maar IBERDROLA stuurde in mijn geval op 18-10-22 een opzegging van zijn klanten naar ENEDIS.

Dus EDF kan niet ingrijpen, dus knippen om 23:59 uur, en hervat door op de + knop op de linky te drukken, vanaf 8 uur, om minstens 6 kVA te hebben voordat de tech...

We kunnen niet afsnijden om 23:59 uur vanaf IBERDROLA en rond 00:01 uur richting EDF....
IBERDROLA wil niets doen, en EDF ook niet...

"Erger" daar, ik ben bezig mijn gasboiler weer in elkaar te zetten voor de winter, geen tijd voor donderdag om daar voor te zorgen

Ik zei zelfs dat mijn vader aan de beademing lag, wat waar is, 's nachts, maar dat maakt hem niet uit...

Wanneer het computersysteem niet gepland heeft, en mensen hun vingers niet uit hun reet willen halen....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 04/10/22, 17:12

Oké, vertel het ons.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 04/10/22, 21:25

claimpurged.jpg
reclamationpurgé.jpg (38.76 KiB) 3099 keer bekeken


Niets te doen, bewegen, niets te zien.

MIJN eerste stap, nadat ik IBERDROLA en EDF opnieuw heb gebeld, zal ongetwijfeld een eerste aanrader zijn ....

En vraag een astronomisch bedrag voor, ik weet nog niet precies waarvoor.... In ieder geval schade, en belemmering om bij IBERDROLA sereen van operator te kunnen wisselen.

Verhaal dat het beweegt. Of laat mijn naam in vuurletters schrijven bij de leveranciers! : Lol:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 04/10/22, 22:05

En je kon EDF niet vragen om jou als klant aan te nemen op 17-10 in plaats van 18-10?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par GuyGadeboisTheBack » 04/10/22, 22:14

phil59 schreef:Wanneer het computersysteem niet gepland heeft, en mensen hun vingers niet uit hun reet willen halen....

Soms is het nog dommer dan het kan me niet schelen, degenen die iets voor je kunnen doen, doen het niet omdat ze niet weten hoe ze de software moeten gebruiken die het probleem kan oplossen. Gezien bij het Nationaal Onderwijs, de actrice de directeur, de software, het "ding" waarmee je de roosters van leraren kunt maken en wijzigen. Dus als het gaat om het synchroniseren van twee vestigingen, goedenavond Clara! :(
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 04/10/22, 22:47

sicetaitsimple schreef:En je kon EDF niet vragen om jou als klant aan te nemen op 17-10 in plaats van 18-10?


Als het zo simpel was .... had ik dat gedaan, maar het feit dat op 18-10-22 mijn PDL wordt beëindigd, verbiedt elke wijziging, voordat ....

Dan hebben we het nog niet eens over het verhogen van 6 naar 12 kVA....

Nou, donderdag overdag kan ik weer bellen....

En de energiebemiddelaar grijpt pas 2 maanden na de klachten in....

Dus ik ga een fiets in de kelder zetten en trappen! met een productiesnelheid van 250 Wh, voor een goede pedaler (zelfs een zeer goede) kan ik maar beter niet rusten!!!
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 04/10/22, 22:47

GuyGadeboisLeRetour schreef:
phil59 schreef:Wanneer het computersysteem niet gepland heeft, en mensen hun vingers niet uit hun reet willen halen....

Soms is het nog dommer dan het kan me niet schelen, degenen die iets voor je kunnen doen, doen het niet omdat ze niet weten hoe ze de software moeten gebruiken die het probleem kan oplossen. Gezien bij het Nationaal Onderwijs, de actrice de directeur, de software, het "ding" waarmee je de roosters van leraren kunt maken en wijzigen. Dus als het gaat om het synchroniseren van twee vestigingen, goedenavond Clara! :(


Daar dacht ik ook aan!
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 07/10/22, 19:31

Ik heb nog geen contact opgenomen met EDF, maar met de energiebemiddelaar.

Voor hen (ze belden mij), geen snee, en ja, ik kan schadevergoeding eisen....het geeft me een mooi been! : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 334-gasten