Iets geks met IBERDROLA en EDF!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 19/10/22, 00:42

Nou, het is 19 uur om 00:41, en voorlopig niet "knippen".
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 19/10/22, 09:43

Dus ik werd vanmorgen rond 8 uur "afgesneden", ik merkte het toen ik koffie wilde drinken, de plafondlampen worden beschermd door een omvormer...

Ik moest naar buiten om naar de linky te gaan en op de + te drukken, zodat het sap terugkomt...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9847
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 19/10/22, 17:29

phil59 schreef:Dus ik werd vanmorgen rond 8 uur "afgesneden", ik merkte het toen ik koffie wilde drinken, de plafondlampen worden beschermd door een omvormer...

Ik moest naar buiten om naar de linky te gaan en op de + te drukken, zodat het sap terugkomt...


Echt "gekke dingen"! : Cheesy:
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 19/10/22, 18:54

Nou, het is nog niet voorbij.

Op mijn linky heb ik momenteel geen abonnement.

Omdat iberdrola mijn PDL te vroeg heeft beëindigd, voor de 18e, zelfs als ik een tempocontract heb, met EDF, wordt er niets gedaan, en het tempo is minimaal 9 kVA, en ik heb er maar 6, en dat is wat het verpest.. .
En ik wil 12...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9847
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 19/10/22, 19:14

Wat een ellende!
Oké, je vertelt ons wat de toekomst biedt.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 19/10/22, 19:22

Een ellende, ja, als ik tussen 00 uur en 08 uur 's ochtends was geknipt, maar er wordt niets gedaan.

Momenteel heb ik de indruk dat mijn linky vastzit op 3 kVA!

Als ik kijk op enedis, mijn account, heb ik geen abonnement meer....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9847
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 19/10/22, 19:31

phil59 schreef:Als ik kijk op enedis, mijn account, heb ik geen abonnement meer....


Als je elektriciteit hebt zonder een abonnement, is het nog steeds beter dan het tegenovergestelde!
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 23/10/22, 13:35

Dat dacht ik al, het is nog lang niet voorbij.

Tijdens de nacht is hij twee keer uitgevallen, op het linkerniveau, en vanmiddag opnieuw.

Dus ik denk dat ik beperkt ben tot 3 kVA, zelfs als ik een actief tempocontract heb, 9 kVA, en ik vraag om 12 kVA.

Contract ingeschreven eind september....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par phil59 » 26/10/22, 20:05

Op 26 oktober wordt het sap thuis en bij mijn ouders gesneden.

Na een aantal uren aan de telefoon, bij mijn ouders thuis, is het weer uit, zelfs met vermelding dat mijn vader zuurstof krijgt, kregen ze te horen dat ze de brandweer moesten bellen als het niet goed ging.

Na verschillende pogingen om te bellen, heb ik een dame, legt de situatie uit en vraagt ​​​​me mijn ouders te bellen, en aangezien ik niet bij hen ben, heb ik niet het recht om tussenbeide te komen, omdat het de wet is.

Men kan een persoon laten sterven door nalatigheid, omdat de wet niet toestaat dat een derde partij, zelfs niet stijgend of dalend, tussenbeide komt om een ​​probleem op te lossen.

We geven geen telefoonnummer voor "incidenten" en natuurlijk vink ik geen vakjes aan, en het werkt niet.

Ze vertellen me dat het morgen goed komt, ik zei dat ik de begrafenisondernemers zou bellen, dat het sneller zou zijn.

En uiteindelijk kom ik rond 11:00 uur een hulpverlener tegen die de pb ziet, en in 30 minuten, met een "bevoegde" persoon, is de situatie voor mijn ouders gedeblokkeerd.

En voor mij is het niet hetzelfde verhaal. Nog steeds niets, de man had me verteld dat ik momenteel vast zat op 1 kVA, in de wacht, en aangezien ik 150 km van huis was, en ik vroeg of we 5 seconden op de plus van de linky moesten drukken, maar niets. Er is schriftelijk contact opgenomen met de leverancier ...

De man liet me ook teruggaan naar een normaal contract, 6 kVA, HC HP, om het bestand vooruit te brengen, voordat ik terugging naar het tempo, omdat er geen fysieke tussenkomst was....

Dus morgen zou het weer in gebruik moeten zijn, maar ik heb niemand meer om op de + te drukken, mijn dochter woont in het dorp, zit op de kraamafdeling, ik heb niemand meer om op e te drukken van de linky... . en ik ben voor de derde keer opa.

Het is dus een rommeltje!

Toen ik zei dat het een pb was...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9847
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Iets geks met IBERDROLA en EDF!




par sicetaitsimple » 26/10/22, 21:04

Eerlijk gezegd ben je nog steeds niet erg duidelijk!
Dus nu zijn er twee abonnementen, een voor je ouders en een voor jou? Nooit eerder van gehoord....
En beiden waren eerder bij Iberdrola?
Dus wat vroeg je als verandering? We kunnen denken dat het voor jou een Tempo 12 kVA is, maar dan voor "je ouders".
Het is niet om Enedis of EDF te verdedigen, maar als je tegen hen net zo duidelijk bent als tegen ons, is het geen wonder dat het klote is.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten