Het vat olie bij 100-dollars! We zijn eindelijk hier!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: Het vat olie bij 100-dollars! We zijn eindelijk hier!




par GuyGadeboisTheBack » 25/08/22, 14:32

Obamot schreef:Meer gedraaide pure ruwe!
Welnu, in dit geval moet u ALLE tabellen nemen met betrekking tot de leveringen van Russische ruwe olie in Europa...
En laat mensen niet geloven dat er alleen deze 4 landen zijn, nou, nou, wel.

Ik stel helemaal niets voor, behalve de goedgelovigen. Ik heb alleen niet het hele artikel gekopieerd/plakt (heel lang), punt. Maar als je te maken hebt met een man zoals jij, moet je alles verwachten, vooral het ergste. CQFD, we hebben een prachtige illustratie van een man die tevreden is met Touits idioten, die kreunt als hij copy/past ziet (terwijl hij praktisch alleen dat doet) en die je rot omdat je een link plaatst (The source of his Touit) die legt de situatie veel nauwkeuriger uit. Zei je pervers? : Roll: 8) : Mrgreen: Houd, houd, houd.

Anders... een kleine opmerking over Total?
nucleaire-fossiele brandstoffen/a-barrel-of-oil-at-100-dollars-we-are-finally-there-t4551-270.html#p507441 : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Het vat olie bij 100-dollars! We zijn eindelijk hier!




par Obamot » 25/08/22, 16:06

1) voor tweets, wanneer het door de regelgeving wordt verboden, zullen we er opnieuw over praten.
2) je hebt het verprutst, maar hey, zoals ik hierboven al zei: "je bent verontschuldigd" : Mrgreen:
3) voor je "alibi": jij die er trots op bent om bij de minste afwijking aan de trein te blijven, je vergeet 2 tafels van de drie. Dus voor anderen...

En dit alles waarvoor? Dus doe zoals ik, ga je gang...
Dank je en tot ziens ! : Mrgreen:

________________________
PS: Kiki kan niet lezen? ^_^
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: Het vat olie bij 100-dollars! We zijn eindelijk hier!




par GuyGadeboisTheBack » 25/08/22, 16:25

QED, 0/20
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten