Christophe de Margerie, CEO van Total, stierf in vliegtuig

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/14, 20:14

Wauw !! :schok:

Ik vind het al minder leuk : Roll:

Ik zou alvast willen zien of Easy Jet ("low cost" bedrijf bij uitstek), niet meer geleverd zal worden door Airbus (zijn vloot wordt exclusief geleverd door EADS ... hey, hey ...)

Het feit dat ze "ontevreden" waren, is een persoonlijke aftrek, waar was er zoveel opschudding?

Heeft u links?
Dernière édition par Obamot de 14 / 11 / 14, 21: 13, 2 keer bewerkt.
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 14/11/14, 20:16

Obamot schreef:Reusachtig !

Daar ga je ... Flamby heeft de juiste keuze gemaakt ... *

Laten we afwachten en de rest zien!


Pas op, de Mistral Vladivostok bevindt zich nog steeds in Saint-Nazaire.

Ze werd overgebracht naar een droogdok, in de vorm van de Louis-Joubert-sluis. Het is nu onmogelijk om mijnen op de romp te leggen. Het duurt maar een paar uur voordat het internationale wateren bereikt.

Alles lijkt goed gepland.
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 14/11/14, 21:40

De Vladivostok ontving zijn MMSI-registratie: 273549920.

Beeld

link: https://www.marinetraffic.com/en/ais/de ... LADIVOSTOK

Het is dus vandaag afgeleverd.

Het MMSI: http://fr.wikipedia.org/wiki/Maritime_M ... e_Identity

Omdat Flamby afwezig is, zullen we getuige zijn van een nieuwe staatsgreep door de sterren van Cherbourg?
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 14/11/14, 21:46

Obamot schreef:... ik zou alvast willen zien of Easy Jet ("low cost" bedrijf bij uitstek), niet langer door Airbus geleverd zal worden (zijn vloot wordt exclusief geleverd door EADS ... hey, hey ...)

Het feit dat ze "ontevreden" waren, is een persoonlijke aftrek, waar was er zoveel opschudding?

Heeft u links?

Is Easy Jet van plan om met A380's tegen lage kosten Business Class te gaan doen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/14, 22:11

Ze hebben "meer dan" 258 Airbus A320 / A319, op ~ 90 miljoen zegt de eenheid wikipedia ...

Niets anders, maar het is nog steeds ongeveer 23,4 miljard ... (minus vlootkortingen)

Voorlopig geen A380! Beeld ... maar zou het ooit kunnen 'komen'? Beeld

Waarom niet? Maar de lage kosten op lange termijn, ik ben niet erg gunstig ... Al 20 kg bagage is al riskant, dus als je daarvoor moet betalen, plus de maaltijden aan boord en verpakt als sardientjes in kleine stoelen tijdens meer dan tien uur vliegen: maar waar gaan we heen mijn goede Môssieur! ...

Pôvre Margerie goedkoop, hij die alleen in Falcon 50 vloog, een vliegtuig "van dienst" tot bijna 10 miljoen ...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 18/11/14, 09:44

Hallo allemaal,
Mijn mening als totaalmedewerker is dat de totale baas duidelijk "gezien werd door de groene mensen", hij was eerlijk in zijn antwoorden.
Anders, ja, er liggen veel verdachte dingen, en ook miljarden op tafel ... En nog een vliegtuigcrash in Rusland, nog een.
Misschien is het probleem eenvoudiger dan je denkt, Christophe heeft putinka (wodka) opgegeven voor goede oude whisky, en hij heeft er duur voor betaald.
: Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 18/11/14, 11:27

lejustemilieu schreef:Hallo allemaal,
Mijn mening als totaalmedewerker is dat de totale baas duidelijk "gezien werd door de groene mensen", hij was eerlijk in zijn antwoorden.
Anders zijn er inderdaad veel verdachte dingen ...

Mensen die eerlijk zijn in hun antwoorden vormen tegenwoordig een uitzondering.

Ja, er zijn enkele verdachte dingen.

De bestuurder van de sneeuwploeg laat bijvoorbeeld zijn voertuig op de baan achter en gaat heel ver weg!

:schok:
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 18/11/14, 11:42

Obamot schreef:... voorlopig geen A380! Waarom niet? Maar de lage kosten op de lange termijn, ik ben niet erg gunstig .....

Skymark Airlines wilde low-cost doen, maar in Business Class, met 1, 2, dan 3 en tot slot 6 A380's. Dus niets te maken met Easy Jet.

Het zijn vooral de Aziatische bedrijven die de g ..... Vandaag zijn ze opgelucht. ANA, bood zich aan om Skymark te helpen ... :D
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 18/11/14, 15:41

Iets nieuws vandaag in de dood van Christophe de Margerie is de opening van een gerechtelijk onderzoek voor "doodslag door kennelijk opzettelijke schending een verplichting tot veiligheid of voorzichtigheid".

link: http://www.20minutes.fr/societe/1482951 ... is-enquete

De video's toonden aan dat de chauffeur "wonderbaarlijk" de botsing met de Falcon 50 (in de 15 ton) met een snelheid van 250 km / u overleefde ... Een wonder dat hij te danken heeft aan de Sint-Christoffelmedaille die in zijn sneeuwploeg, denk ik ...

Hij raakte naar verluidt lichtgewond, maar de video's laten zien dat hij geen enkele verwondingen oploopt. Misschien is hij niet de "juiste" chauffeur.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79367
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 18/12/14, 18:21

Vanavond om 22 uur:

"Verder onderzoek": Op zoek naar Total-dochterondernemingen in Bermuda

Christophe de Margerie, CEO van Total, die in oktober omkwam bij een vliegtuigongeluk, riep regelmatig: "Mijn droom zou zijn om meer belastingen te betalen in Frankrijk". Nader onderzoek volgde in de voetsporen van Total-dochterondernemingen die in Bermuda zijn gevestigd en deed een verrassende ontdekking. Extract.


http://www.francetvinfo.fr/economie/ent ... 75823.html

Niet goed voor de nagedachtenis van de Margerie! : Cheesy:
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten