Tsjernobyl balans, kosten kaarten en contaminatie (Frankrijk)

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Christophe » 04/03/22, 02:05

Je hebt gelijk…
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14971
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par GuyGadeboisTheBack » 04/03/22, 02:12

Christophe schreef:Je hebt gelijk…

Natuurlijk heb ik gelijk. Er zijn geen aanwijzingen dat de Oekraïners van plan zijn, van plan zijn of van plan zijn om vuile bommen te maken en/of te gebruiken. Geen feiten, geen bewijs, niets. Trouwens, we gaan ze overladen met uitrusting, dus niet alleen hebben ze het niet nodig, maar het zou politiek suïcidaal zijn voor Oekraïne.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Christophe » 04/03/22, 02:14

Je hebt gelijk
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14971
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par GuyGadeboisTheBack » 04/03/22, 02:28

Christophe schreef:Je hebt gelijk

Terugtrekking uit memorandum Boedapest, Oekraïne zou kunnen proberen om een ​​zogenaamde "vuile bom" te creëren, verklaarde deze zondag 20 februari aan Spoetnik, de adjunct-directeur van het Instituut van het Gemenebest van Onafhankelijke Staten, Vladimir Jarikhine.
"Ze hebben natuurlijk uranium. Ze hebben brandstofflessen uit hun energiecentrales verbruikt. Ze kunnen het gebruiken om een ​​'vuile bom' te maken, geen aanklacht voor een kernexplosie, maar een aanklacht wegens nucleaire besmetting. het", zei de deskundige.
Maar Toch, voegde hij eraan toe dat dergelijke acties ertoe zouden leiden dat Rusland en de Verenigde Staten naar voren komen en dergelijke acties van Oekraïne dwarsbomen.
Voor de heer Jarikhin is het onmogelijk voor Oekraïne om een ​​kernwapen te verwerven"Niemand zal hen dat toestaan". Verder, dit zou Oekraïne naar de status van paria kunnen drijven, zei hij.
https://fr.sputniknews.com/20220220/bom ... 60972.html

Ps: De vuile bom, de Russen hebben er zojuist per ongeluk (?) mogelijk een geactiveerd: https://www.huffingtonpost.fr/entry/ukr ... 86be1ef07f
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Obamot » 04/03/22, 02:51

Je hebt gelijk.


In de tussentijd is het misschien de moeite waard om de feedback te krijgen van de Russen die al hun aanvallen filmen... : Wink:
Juist om niet onterecht beschuldigd te worden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14971
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par GuyGadeboisTheBack » 04/03/22, 03:00

Je hebt gelijk.

Ik denk dat de Oekraïners zojuist hun eigen energiecentrale hebben gebombardeerd en dat ze hun eigen brandweerlieden neerschieten om de Russen de schuld te geven. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Obamot » 04/03/22, 03:03

Het is niet onmogelijk. Laatste kans methoden wanneer in het nauw gedreven...!

fossiele-nucleaire-energieën / continue-nucleaire-in-de-wereld-t15964-370.html # p493554

En terwijl de Russen hun media gemuilkorfd hebben...
Gezichtspunt beeldschade toegebracht aan de tegenstander is verschrikkelijk....!

Deze lasterlijke methoden zijn regelmatig door het Westen gebruikt (Collin Powell met zijn kleine flesje op het VN-rostrum)

Echt een kort geheugen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Macro » 04/03/22, 09:39

Obamot schreef:Het is niet onmogelijk. Laatste kans methoden wanneer in het nauw gedreven...!



Waouu .... Ga je gang ... Ga je gang, zeg me dat je daarboven geen beetje zuurstof zou missen ???? Je zat al in het hoge niveau op het vrije vliegniveau... Daar zette je de komplozene-aangedreven turbojets op vol vermogen, en je trok hard aan de stok... Je won hoogte... Zolang je brandstof hebt (en helaas moet het een tijdje kunnen duren) duw de hendel een beetje naar achteren (het voorkomt dat je lussen doet) en je zou je opstijging moeten kunnen voortzetten... Houd wat zuurstof in reserve om de lift goed te beheren en vermijd afslaan als je komplozene opraakt, als de turbojets het vermogen gaan omkeren... Je hebt nog steeds de schietstoel...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Obamot » 04/03/22, 09:57

En Collin Powell was de naam van een boot, huh :? Ik begin eerst met een vraag: natuurrampen/spanning-met-rusland-in-oekraïne-t17111-920.html#p493709

Ik geloof dat ik heel voorzichtig was en zei:Het is niet onmogelijk’ is geen uitspraak voor zover ik weet.
Mijn antwoord is dat Guy er trots op is dat hij posts van anderen wil eisen”onweerlegbare informatie!'Terwijl hij, poef... poef... hij de eerste waarheden omhult alsof hij in een viool pist. Zoals jij eigenlijk. : Mrgreen:

— "Wauw... Ga je gang... Ga je gang, bla-bla-bla"
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Macro » 04/03/22, 10:09

Je hebt je bericht waarin je schreef: "als een dak trouwens" al aangepast... Simpele spelfout waar ik op wilde antwoorden:

Via mijn dak heb ik nog steeds zuurstof over om te voeden wat ik over heb aan neuronen en genoeg nabijheid van de grond om snel te landen....

Goede vlucht...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten