Privacy: uw persoonlijke informatie op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par GuyGadeboisTheBack » 04/04/21, 17:25

In de lijst heb ik, afgezien van Amazon, eBay en Paypal, niets. En met Adguard heb ik gemoedsrust.
Adguard.JPG
Adguard.JPG (42.74 KB) 2351 keer bekeken
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par GuyGadeboisTheBack » 04/04/21, 18:05

Ps: GOOGLE ontbreekt in de lijst, dat absoluut ALLES weet over iedereen die op het netwerk is aangesloten, of ze nu verbinding maken vanaf een smartphone of een computer. Ook bij Apple staat het in hun gebruikershandleiding*.

* https://www.apple.com/legal/privacy/fr-ww/
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 04/04/21, 20:33

GuyGadeboisLeRetour schreef:In de lijst heb ik, afgezien van Amazon, eBay en Paypal, niets. En met Adguard heb ik gemoedsrust.


Is Adguard het nieuwe Adblock? Het is cyber Robin Hood: ze blokkeren de informatie niet... ze houden het voor zichzelf!

Heb je anders Google Takeout geprobeerd, laten we eens lachen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 04/04/21, 20:34

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ps: GOOGLE ontbreekt in de lijst, dat absoluut ALLES weet over iedereen die op het netwerk is aangesloten, of ze nu verbinding maken vanaf een smartphone of een computer. Ook bij Apple staat het in hun gebruikershandleiding*.

* https://www.apple.com/legal/privacy/fr-ww/


CDFD :pijl: :pijl: :pijl: Google Takeout (ik ga er binnenkort een onderwerp over maken)...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par GuyGadeboisTheBack » 04/04/21, 20:37

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:In de lijst heb ik, afgezien van Amazon, eBay en Paypal, niets. En met Adguard heb ik gemoedsrust.


Is Adguard het nieuwe Adblock? Het is cyber Robin Hood: ze blokkeren de informatie niet... ze houden het voor zichzelf!

Heb je anders Google Takeout geprobeerd, laten we eens lachen?

Nee, Adguard is een betaalde bescherming (goedkoop, levenslang) die uw computer of smartphone zeer goed beschermt. Je betaalt één keer voor 3 apparaten of 9, als ik het mij goed herinner. Daarna heb je in feite een gratis browserextensie, een soort Adblock.
https://adguard.com/fr/welcome.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 04/04/21, 20:39

Je hebt gelijk : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par GuyGadeboisTheBack » 04/04/21, 20:41

Christophe schreef:Je hebt gelijk : Mrgreen:

Pffffff....wat ben jij soms stom....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 04/04/21, 20:45

Ja, dat weet ik, maar nee... zo naïef ben je toch niet?

Oké, ik ben aardig: We praten er nog een keer over met je Google Takeout als je wilt?

Google afhalen https://takeout.google.com het is een beetje een cyber die uit onze Google-gegevens komt...

Probeer verrast te worden door de GB aan persoonlijke gegevens die u heeft verzameld op de servers van Google...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par izentrop » 05/04/21, 00:41

Ik weet niet zeker of Fessebouc zoveel van ons weet, ze moeten veel verkeerde gegevens hebben. Vullen mensen iets in hun curiculum in?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 05/04/21, 08:32

izentrop schreef:Ik weet niet zeker of Fessebouc zoveel van ons weet, ze moeten veel verkeerde gegevens hebben. Vullen mensen iets in hun curiculum in?


Laat uw Google-gegevens verschijnen... en vertel ons hoeveel GB Google bij u heeft... : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten